Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין שכוחלפ פה למדו פיזיקה 5 יחידות?

מה נסגר אנשים התאבכות בונה (תורת הגלים)

השראה (אלקטרוסטטיקה)

לא נראה לי שכולם פה מבינים במונחים האלה

ומצטער עם סטיתי מהנושא

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במנוע דיזל אפשר להשאיר מנוע דולק מפני שבמנוע דיזל אין בכלל הצתה והבהירה בו וההתלקחות מתבצעת בגלל לחץ ואין חשש להצתה של האדים לעומת מנוע בנזין ששם יש הצתה

זה כל ההבדל לידע כללי למי שלא ידע

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
הסיפור עם הניצוץ הכי לא ברור.

הניצוץ במנועי בנזין נוצר בתוך תאי השריפה - ואין שום סיכוי שהוא יצא החוצה, בטח לא לאיזור מיכל הדלק שנמצא בקצה השני של האוטו.

כך שזו לא הסיבה.

.

אני לדוגמה חייב לכבות רכב.:wink:

רכב

Omnia mea mecum porto

פורסם

 

לגבי טלפונים סלולריים יש תיאוריה שטוענת שהקרינה של הפלאפון יכולה ליצור נקודות "חמות" במקומות בהם יש התאבכות בונה, וכך לחמם נקודה ספציפית עד לפיצוץ של חומר נפץ/אדי דלק.

 

זה הדבר הכי מופרף ששמעתי בחיים שלי.

 

בשיעור פיסיקה ניסינו לחמם שוקולד במיקרו בחדר המורים (אל תשאלו....) והיו נקודות ממש קטנות שהיו קצת קצת יותר חמות. הקרינה בפלאפון מזערית בהשוואה לכך.

 

בקיצור, חרטא ברטה בריבוע.

 

בטח סתם רוצים שייתרכזו בתדלוק עצמו ובדיאלוג עם המתדלק מאשר בפלאפון.. אחרי זה יהיו אי הבנות וכד'.

 

אור.

פורסם

טוב אם עוד לא הבנתם את הקטע של "ההצתה" אז הנה הבהרה קטנה, לא מדובר על הצתה של הפלאגים בתוך המנוע!!

 

מדובר על רכב שנסע ונטען בחשמל (כמו שאתם מתחשמלים כשאתם נוגעים ברכב כשיבש בחוץ) ואז עם פיית התדלוק נוגעת ברכב היא "כאילו" תרים את התחנה באוויר, כמובן שזה לא קרה, לא יקרה, והכל תאוריות מוזרות של אנשים חכמים מאוד.

פורסם

הפיות מחוברות לאדמה, הבעיה היא שהרכב לא, והוא לפעמים נטען במטען סטטי די מכובד.

מגע של פיית התתדלוק בגוף הרכב (פתח מיכל הדלק, כאשר הוא מתכתי) לפני תחילת התדלוק אמורה לפרוק את המטען הזה.

יש בעיה ברכבים (לפעמים אופנועי ים וכל מיני כאלו) עם פתח תדלוק פלסטי ואז המטען אינו נפרק.

 

תיאוריית ההתאבכות אכן קצת מופרכת, במיוחד בהתחשב בהספקים המגוחכים של הטלפונים הסלולריים (0.6 וואט...)

 

הסבר אפשרי ויותר הגיוני שקראתי באיזה מקום הוא שיש חשש, במקרה של שריפה בתחנת הדלק (מכל סיבה שהיא) שאם רכב פועל יעלה באש משאבת הדלק תמשיך לעבוד ואם צינורות מערכת הדלק ייפגעו הם ישפריצו בנזין בלחץ גבוה על האש - וזה כבר לא נעים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בסדר, אז נגיד אתם אומרים שזה יכול להיות בגלל ניצוץ של פריקת חשמל. אבל מה זה קשור למנוע דולק או סגור? בין כה וכה אם אמור להיות ניצוץ גם גם ככה וגם ככה יהיה ניצוץ , אז מה זה משנה מנוע דלוק או לא

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
חציים הומצא על ידי אנשים בורים שמעולם לא יצאו את דלת משרדם. נכתב על בסיס תאוריות שלא הוכחו מעולם. ולרוב גם לא הגיוניות.

אז הנה, שוב.

פורסם

בנוסף לנושא הבטיחות, כן דליק או לא, בכלל לא ברור מדוע אתה שואל את השאלה - האם זה כל כך קשה לכבות את המנוע בזמן התדלוק. חבל לעשות סיפור כאילו זה קשה כאשר כיבוי המנוע הוא דבר פשוט וקל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...