Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעוניין להוסיף משהו למערכת שיש לי או לשנות ואני צריך חוות דעת והצעות .

אז ככה פירוט המערכת:

רדיו דיסק: רוקפורד 9220

קמופוננט קדמי :סרווין ווגא hed2652e

מגבר רוקפורד 500bd מחובר לסאב

מגבר רוקפורד 300.2 מחובר לקומפוננט

סאב : רוקפורד 200RMS

עכשיו אני מעוניין לשנות או להוסיף משהו ואני מעוניין בהצעות ובדעתכם

בתודה דניאל

פורסם

מצבר של אופטימה או קבל 1F נשמע כמו תוספת מבורכת... אחלה מערכת סתם ככה

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מצבר של אופטימה או קבל 1F נשמע כמו תוספת מבורכת... אחלה מערכת סתם ככה

LOANFORCE....

יש לבחור אולי, 300 וואט RMS ברכב, הוא לא ממש זקוק לקבל, ובטוח שלא למצבר ג'ל של אופטימה זה דבר יקר שלעצמו...

 

 

אני לא ממש מבין את השאלה של פותח התרד', מה זאת אומרת מה להוסיף או מה לשנות?

אתה מרוצה מהסאונד? כי אם כן מה אתה רוצה שנגיד לך?

ואם אתה לא מרוצה מהסאונד אז לפחות תגיד לנו מה מפריע לך ועפ"י זה נוכל לעשות.

כי אם אתה לא סגור על עצמך, אז אני לא ממש מבין על מה בכלל פתחת תרד'?

נסה להיות יותר ספציפי ..מה חסר לך, מה אתה היית רוצה שיהיה...מה מפריע לך...ועוד שאלות שיעזרו לך להבין מה אתה רוצה\מצפה\מקווה\שואף.

under construction..

פורסם

אני מרוצה מהסאונד אני שוקל להחליף את הרדיו דיסק לדיוידי של רוקפורד השאלה אם כדאי או שזה מיותר ששווה להשאיר את המערכת כמו שהיא

פורסם

הההממממםםםם.... אני יודע! קבל חצי פאראד - של רוקפורד!!!

 

ובובה של חיים הכט...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני מרוצה מהסאונד אני שוקל להחליף את הרדיו דיסק לדיוידי של רוקפורד השאלה אם כדאי או שזה מיותר ששווה להשאיר את המערכת כמו שהיא

אם אתה מרוצה תשאיר את זה כך הדיוידי זה סתם פוזה מיותרת. כי בזמן נהיגה לא מסתקלים על זה ואם אתה רוצה להשקיע בשביל שאנשים אחרים יסתקלו בזמן שאתה נוהג זה חבל על הכסף:wink:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

תראה אולי אני מדבר שטויות אבל לפעמים רוצים לשנות גם ללא סיבה מספקת , ואז מחפשים מה, אם הרצון נמשך ,תחשוב על לשדרג את המערכת שלך ע"י זה שתאטום את המכונית שלך למשל, זה לבטח יתן לך תרומה משמעותית לנוחות הכללית, ולאכות הסאונד שתפיק מהמערכת שיש לך. כך שתחשוב שיש לך מערכת הרבה יותר טובה וגם תרגיש יותר טוב. מקווה שעזרתי לך ברעיון הזה.

 

ושיהיה לכולנו חג שמח יהודה

בברכה יהודה

פורסם

זה רעיות מצויין לשפר את המערכת בלאטום את הרכב זה מעלה את איכות השמע בכמה רמות

אם בכל זאת לא תהיה מרוצה אני הייתי ממליץ לך להחליף את המכשיר שלך ל clarion או alpine

מכשירים ברמה גבוהה ובאמת שייתנו לך תמורה טובה בעד הכסף שאתה משקיע

פורסם

הוא אמר שהוא מאוד מרוצה מאיך שהוא שומע , אז למה בדיוק שווה לו ללכת ולזרוק את הכסף על איטום או על רדיו דיסק חדש ?!

 

אז ישמע יותר טוב , נכון , אבל הוא מרוצה עכשיו. תשמור את הכסף , אם בעתיד כן פתאום תשמע מערכת אחרת וכן תרצה לשדרג ,

אז באמת יהיה שווה לך לשדרג ולהשקיע את הכסף , אם אתה מרוצה עכשיו אין סיבה לבזבז סתאם כסף על שידרוג פסיכולוגי

פורסם

לשפר ...........

יש המון דברים

כמה אתה רוצה להשקיע ???

אפשר DVD של אלפיין

2 סאבים של L7

מונובלוק 1501BD של רוקפורד

2 קומפוננטים של FOCAL אוטופיה

אוטו חדש למערכת :-)

תמיד יש מה לשפר אחי תהיה יותר ספציפי

יותר בס\יותר צליל.....

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

×
×
  • תוכן חדש...