Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיוון שאין לי בעית ראיה (אני חושב), ואני די מתמצא ברכבים, מדובר אכן בבורה עם מספר אזרחי 75-406-16.

 

אחי, אם אבא שלך לא מכיר מספר כזה, זה לא אומר שזה לא קיים !!

או שאולי המשטרה החלה לזייף רכבים....

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתם אחים, אז יש לכם אותו אבא, דברו איתו שנכם ותגיעו להסכמה...

 

 

וברצינות...

 

לפתוח אתר מעקב אחרי שוטרים ואנשים זה שטותי וגובל בהוצאת דיבה ופגעיה בזכויות הפרט.

 

אין דרך לבדוק את אוטנטיות התמונות, יושר המפרסמים ונסיבות האירוע.

 

אם מישהו רוצה להתלונן, כבר נאמר פה מהי הדרך הנכונה.

פורסם

מטרת ההודעה לא היתה לרדת על משטרת ישראל, ולהתחיל לצלם שוטרים עוברים על החוק !!

לעניות דעתי, שוטר אשר אמור לאכוף את החוק, צריך להיות נושא הדגל ולתת דוגמא למשתמשים בדרך !!

לא יתכן שאנשי חוק יזלזלו בחוק כאילו הוא לא חל עליהם.

כמה פעמים ראיתם ניידת משטרה משייטת בנתיב תחבורה ציבורית ??

כמה פעמים ראיתם ניידת עוקפת מימין ??

כמה פעמים ראיתם ניידת לא שומרת על הימין ??

 

ברגע שיש זילות החוק מצד המשטרה, שלא יתפלא מר קארדי אם חלק מהאזרחים מבינים את זה כפשוטו.

יואיל מר קארדי ויורה למשטרה להתחיל לנהוג על פי החוק, שוטר אשר צולם בנסיעה מנהלתית כעובר על מהירות , שיקנס ככל אזרח !!

פורסם
מטרת ההודעה לא היתה לרדת על משטרת ישראל, ולהתחיל לצלם שוטרים עוברים על החוק !!

לעניות דעתי, שוטר אשר אמור לאכוף את החוק, צריך להיות נושא הדגל ולתת דוגמא למשתמשים בדרך !!

לא יתכן שאנשי חוק יזלזלו בחוק כאילו הוא לא חל עליהם.

כמה פעמים ראיתם ניידת משטרה משייטת בנתיב תחבורה ציבורית ??

כמה פעמים ראיתם ניידת עוקפת מימין ??

כמה פעמים ראיתם ניידת לא שומרת על הימין ??

 

ברגע שיש זילות החוק מצד המשטרה, שלא יתפלא מר קארדי אם חלק מהאזרחים מבינים את זה כפשוטו.

יואיל מר קארדי ויורה למשטרה להתחיל לנהוג על פי החוק, שוטר אשר צולם בנסיעה מנהלתית כעובר על מהירות , שיקנס ככל אזרח !!

לא אמרתי שמטרת ההודעה הייתיה לרדת על משטרת ישראל.

מה שאמרתי היה שפתיחת אתר זה לא מעשה נכון, והמעשה הנכון הוא שכל מי שרוצה יתלונן בדרכים המקובלות.

פורסם
תחשוב שהבוס שלך תפס אותך "על חם" אך ההוכחה שלו איננה קבילה בבית המשפט ...

מה היית אתה עושה במקום אותו מפקד ??? שומר על מקום העבודה (מקום דיי מרופד בהיותו מפקד מח.תנועה ) או מביא את הבוס לבית המשפט ??

ביניינו זה היה עניין של יחסי ציבור של המשטרה נאה דורש נאה מקיים

 

 

תקרא לזה איך שאתה רוצה, הוא בינתיים המפכ"ל היחיד שהתחיל להכניס קצת חוק במשטרה עצמה, והעיף כמה חלאות אדם מהמשטרה.

 

אני גם לא חובב משטרה גדול, אבל בינתיים, אני מסיר את הכובע בפני המפכ"ל.

 

אני לא זוכר שבימי טרנר ושות' היית שומע על דברים כאלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא בתפקיד מיותר לציין, (תרדו מהסטיגמה הטיפשית הזאת "ניידת שלא בתפקיד". אין דבר כזה, ועצם הכחולים הלא עובדים - לא אומר שהשוטר שבניידת כבר לא שוטר.)

שלט גדול על הגבלת מהירות ל 60, אני בולם מ 90, (אני צריך להוסיף משהו ?)

מרשים לעצם לצפצף על החוק.. (ואתה ?)

כנראה שאין חוק כאשר אתה איש חוק.... (כנראה שאין חוק גם כשאתה לא איש חוק....)

אני טועה ?
פורסם

במקרה אני בקורס בלשהו בבית הספר לשוטרים בימים אילו ורואה את הרכב הזה מגיע לחדר האוכל כל יום. מדובר לא בניידת משטרתית אלה ברכב שיטור קהילתי של קרית אתא שהנוהג בו אינו יכול להיות שוטר, אלה רק פקח עירוני או מתנדב. בושה באמת שהם מרשים לעצמם להשתולל ברכב שמזוהה כמשטרתי.

פורסם
אני טועה ?

 

יניב, אני אפסול במשפט אחד את כל מה שכתבת\ציטטת:

 

הכוונה של פותח השרשור היה שהוא נסע בכביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש, ואז הוא הגיע לתמרור המגביל את המהירות ל-60 קמ"ש, לכן הוא בלם והוריד מהירות (ע"מ להמשיך לנסוע כחוק).

 

 

קפיש ?:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני בולם מ 90 (יש מלכודות מדי פעם),

אז אולי המשך הציטוט יעזור לך להבין טוב יותר..

או שהמלכודות לא באמת קשורות פה לסיבת הבלימה והוא רק רצה לציין לטובת הכלל שלא יטעו ויסעו מהר פן יצולמו ?

פורסם
או שהמלכודות לא באמת קשורות פה לסיבת הבלימה והוא רק רצה לציין לטובת הכלל שלא יטעו ויסעו מהר פן יצולמו ?
זה באמת משנה?:roll:

לאנשים מסויימים התמרור בלבד עוזר להאטת המהירות, ולאנשים אחרים הפחד ממצלמות/מכמונות עוזר בהאטת המהירות.

אבל בינינו - מה ההבדל?

פורסם

שלד, מסכים איתך לגמריי וזה גם המטרה העיקרית של המצלמות (הרבה יותר מאשר הכנסה לקופת המדינה..).

העניין הוא שמשום מה העיקר בעיני אזרחי מדינת ישראל הנאורים הוא הדו"ח ולא העבירה והסיכון שנגרם לעצמם ולסובבים אותם כתוצאה מעבירה על החוק.

ושוב רק לצורך ההבהרה, לא מצדיק את השוטרים העוברים על החוק. חבל שיש מהם כאלו שמבצעים עבירות מן הטענה שלא יקבלו עליה דו"ח. פשוט נדחה מהעובדה שאזרחים נוטים לתפוס את זה כחמור יותר (דוגמה אישית בת*ת שלי ואל תנסו להראות כאילו זה מעניין אותכם). פתטי לגמריי.

פורסם

חיפה, "הציונות" [ככה קוראים לרחוב של מה שהיה פעם אגד?]. שני נתיבים ואחד נוסף לתחבורה ציבורית, כביש מרומזר לכל אורכו, ללא עומס תנועה. אחת מהם רכב משטרתי 2608, פולו לבנה, שלושה שוטרים במדים יושבים באוטו.

 

השוטר נוסע בנתיב תחבורה ציבורית, עוקף בלי לאותת, חותך בין מכוניות, נוסע מעל המהירות המותרת.

שנינו ביחד ברמזור, כמה רגעים של מבטים, ושוב ירוק.

השוטר מאיץ שוב, שוב עוקף, שוב חותך ושוב לא מאותת.

ושוב שנינו ביחד ברמזור, הוא מימין, כמה רגעים של מבטים, ושוב ירוק.

ברמזור שמול אגד הישן אני פותח חלון, שלו פתוח, סיגריה בחוץ.

 

אני: "בוקר טוב אדוני השוטר. למה אתה נוסע בנתיב תחבורה ציבורית, חותך ולא מאותת?"

השוטר: "פה גדול יש לך, אה?"

אני: "חס וחלילה... חשבתי שאולי יש לך סיבה ואתה ממהר לאירוע, ותהיתי למה אתה לא מפעיל צ'קאלאקה..."

השוטר זורק את הסיגריה בחוץ וסוגר את החלון.

 

לתפארת מדינת ישראל.

 

אגב, הפקס של מח"ש לצורך דיווח הוא: 04-8634055.

dirty old man

need love too

פורסם

אם כבר התחלתם עם סיפורי משטרות:

בין צומת הצריף לכפר מסריק (קצת לפני) יש שני נתיבים +נת"צ, אני נוסע בכביש הזה 3 ערבים באמצע השבוע (פעמיים, הלוך וחזור) וביום שישי בבוקר ובסביבות 13:00, לא פעם ולא פעמיים יצא לי לראות כמה ניידות שנוסעות בנת"צ כשרק הנהג באוטו, ותוך כדי נהיגה - מדליק סיגריה כשהפלאפון שלו על הכתף...

ועוד מקרה, אחרי שהוא מסיים לעקוף את כל השיירה של המכוניות האזרחיות - הוא נשאר בנתיב השמאלי.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

לי לפני שנה בערך יצא לנסוע בכביש 6 160+ אחרי ניידת משטרה של איזה קצין בכיר היה לה שתי ספרות בלוחית רשוי , תוך כדי שאני מצלם בוידאו את הסקאלה שלי ואותו לפני , ואז חברה שלי שישבה ליידי (היינו בלאנד קרוזר) נתנה לו פלאש החזיר קלט שהכביש לא של אבא שלו והוריד מהירות ל 110.


×
×
  • תוכן חדש...