Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פניות, רק פניות מעניינות אותי


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חלילה, ממש לא אליך אני מתכוון... אתה אפילו תיארת את העקרונות של תנוחת ישיבה נכונה די טוב, כשהיתה חסרה הערה לגבי תנוחת רגל שמאל מתי שהיא לא על הקלאצ'.

מוטי

הרגל מחזיקה את המאפרה/נרגילה....

 

בדרך כלל אני מניח אותה ליד הקלטש, יש מידרך כזה, אני מעדיף שהיא שם בסיבובים, ככה אני יכול "לינעול" את עצמי למושב... וכשלא בסיבובים היא ב"היכון" ליד הקלטש (לא מעל הדוושה, אלא מהצד).

 

אגב, אם כבר הגענו לנושא הזה... היה לי חבר שהיה נוהג (בשבילי עפר וכו') ומישתמש ברגל שמאל כדי ליבלום... אני מצאתי את זה ממש לא נוח, וגם חסר רגש. אני מעדיף להישתמש באותה רגל גם לגז וגם לברקס (חצי-חצי עם הכף רגל) כי יש לי ככה יותר רגישות. גם, לא תמיד, בעיקר אם צריך להאיץ-לבלום-להאיץ או בהורדת הילוכים עם "טיפה" גז כדי שהמנוע לא יבלום את הצמיגים בפיתאומיות (נניח כשאני מוריד מ4 ל 2 והכביש טיפה מיתעקל והוא גם רטוב, אני לא רוצה שהגלגלים ינעלו אז אני נותן גז קטן לפני שיחרור הקלטש תוך כדי הרפיה קלה מדוושת הברקס, אבל עדיין לוחץ עליה).

 

אמת? בדיה? מה יותר טוב??? האם ביכלל צריך את זה או שזו "המצאה" שלי???

 

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא קראתי את כל השרשור, עייפות של הלילה ורצון ללכת לישון.

שים שתי ידיים על ההגה, אתה לא שומאכר וגם אם תהיה שומאכר עדיין תשים שתי ידיים על ההגה.

 

אתה צריך לתקן, להטות או לסטות או כל מיני פעולות אחרות...

טובות השניים מן האחת!

 

אגב, כמוני כמוך - מעדיף 100 בפנייה טכנית מאשר 250 בישורת.

אבל עדיין משתדל לעשות את שניהם מתי שיוצא.

רק מאחד מהם נהנה יותר :)

 

סע בז(מ)הירות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הזכרת את זה גיל, הייתה תקופה שסבלתי מכאבים ברגל ימין, אז הייתי משתמש לדוושת הברקס ברגל שמאל (לפעמים גם לגז!). הקושי לפתח רגש ברגל שמאל הוא פשוט לא נתפס, אני לא מבין איך נוצר חוסר האיזון הזה בין הרגליים, עד כדי כך שגם אחרי אימון זה עדיין מאוד קשה לדייק בלחיצה...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עידן, ואני מכור לעליות וירידות מהליפט.........

 

 

ועכשיו ברצינות,לפותח השרשור.

 

 

נתחיל מכך שמבחינת אחיזה נכונה של ההגה,אמורים להחזיק אותו ב-3 ו-9, בנקודות האלה יש גם את החיבור של חישוק ההגה למרכזו, וך נוצרת בעצם נקודת "עגינה" לאגודלים (לא להכניס אותן פנימה, אלא להשאיר על החישוק,מסוכן בתאונה).

 

התנוחה הזאת היא הנכונה מכמה סיבות:

 

1.מאפשרת לבצע תיקוני היגוי מהירים יותר.

 

2.כאשר תבצע תיקוני היגוי מהירים עם 2 ידיים, התיקונים בד"כ יהיו מדוייקים יותר מאשר אם היו מתבצעים עם יד אחת.

 

3. בנהיגה מהירה (מעל 80 קמ"ש) לא תצליח למצוא בארץ פנייה שתאלץ אותך לסובב את ההגה במידה שתדרוש ממך הורדת יד מגלגל ההגה על מנת לבצע פנית יד-עוקבת-יד.

 

4.בשילוב עם תנוחת ישיבה נכונה ואחיזת הגה נכונה תוכל לבצע חצי סיבוב של גלגל ההגה, ללא הורדת יד אחת ממנו, וללא פגיעה בתנוחת הנהיגה.

 

5.התשדורת שלך עם הכביש ומצב אחיזת המכונית תגדל כאשר תתרגל לאחוז עם 2 ידיים.

 

חסרונות:

 

1.השלט של המערכת יצטרך להמתין לך מתחת לביצים עד ליציאה מהפנייה.

 

2.הסיגריה תצטרך להמתין עד לעז שתוריד ב-YELLOW (באיזור העישון).

 

3.האשה תצטרך להמתין שתגיעו.......למיטה (?).

 

למען האמת אני גם הייתי מורגל בהרגל המגונה של אחיזת ההגה בשעה 12 עם יד שמאל ויד ימין על השלט של המערכת, עד הקורס נהיגה ספורטיבית אצל און יעקבסון, שם למדתי את המשמעות של תנוחת ישיבה נכונה ואחיזה נכונה של ההגה וההשפעות של כך על הנהיגה והתנהגות הרכב, ומאז הכרחתי את עצמי לסגל לעצמי הרגלי נהיגה נאותים ונכונים, וזה שינה לי לגמרי את חווית הנהיגה (הרבה יותר קל לי למשל להרגיש מצבים שהרכב עומד לאבד אחיזה,ולבצע תיקון היגוי מהיר וחד או משחק בגז\ברקס).

 

היום מבחינה פסיכולוגית כבר לא נוח לי לנהוג עם יד אחת, ובמיוחד בנהיגה ספורטיבית.

 

לגבי האהדה לפניות,מבין אותך לגמרי, כנס ל-PSI, אולי תמצא איזה קארטינג של פז'ו למכירה...:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמי שמר ואני מכור לנעילות ומחיקות בשרשורים דביליים ומלאי שטויות.

 

 

גיבסון - תזיז את התחת שלך לכיוון קורס נהיגה מתקדמת פרטני , ואולי תפסיק למצוא את עצמך בתעלות בצידי הכבישים (לשם תגיע על בטוח שוב אם תמשיך לנהוג בצורה שתיארת). שומאכר אני בטח לא , אפילו לא קולטהארד , אבל לפחות אני לא ממציא תורות נהיגה חדשות ומגוחכות.

 

שלד - מה כ"כ מהנה בכביש 424 (לטרון - יד רמב"ם) ואיך לעזאזל הצלחת למצוא בו עיקול בו כמעט איבדת את עצמך לדעת (אני מחפש אותו כבר 20 שנה , לא מצאתי) ? אם פעם עוד היה שם איזהו אתגר ,היום אתה יכול רק לנסוע כמו עגלה אחרי אותו איש מפוחד שנוסע 60 קמ"ש כל הדרך. כולו פס לבן. הקטע היחיד ששוה הוא הירידה לכיוון העמק שמסתיים בלטרון (אחרי הבריכות של מקורות) - אבל הוא יותר קצר אפילו מאקטים מסויימים בהשתתפותי הפעילה. :roll:

 

כנ"ל כביש 44 (רמלה -נחשון) משעמם לחלוטין. יש בקושי אתגר קטן בין יער הנשיא לצומת שמשון (אתגר מבחינת אורך הקטע ,לא מבחינת קושי הסיבובים. יש לנו בפורום כבר כמה חללים (בפחים בלבד -לשמחתנו) שנפלו בקטע הזה -אבל הוא ממש קצר.

 

גרשון - באיזו תקופה סבלת מכאבים והשתמשת ברגל שמאל לבלימה ? לא ידעתי שנותנים רשיון נהיגה בגיל 6...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למנהלים שניקו את השרשור (וסחה על ההשקעה בתוך ההודעות עצמן...)

 

מוטי:

אני יושב ככה שבעת השענות על המשענת גב - פרקי הידים שלי נמצאים מעל ההגה כך שבנהיגה עצמה המרפקים שלי לא נעולים.

 

שמר:

לפי שעת התגובה אני מניח שלא קראת את הפנינות שעפו כאן לפני הניקוי (הייתכן שפיספסת כזו עבודת נקיון היסטרית!?! ;) -

בכל מקרה- אמרתי, נמחק עם הבלאגאן ואני חוזר: אני לא ממציא תיאוריה, אני יודע ששתי ידים על ההגה זה נכון יותר, משום מה יותר נוח לי לקחת פניות חדות עם יד אחת, לאחרונה ניסיתי שוב לקחת אותן עם 2 ידים וזה הרגיש מוזר ולכן הרגשתי צורך לשאול את החברים כאן מה אני לא עושה בסדר והאם זה רק עניין של התרגלות לאחיזה המוזרה בתוך הפניה.

 

לגבי קורס נהיגה פרטני - קיבלתי, אני יודע שאני צריך לעשות, בכל מקרה אני רוצה ללמוד דברים חדשים, תמיד.

הכי חשוב - אני לא מתבייש לשאול, עושה רושם שיותר מדי אנשים פה מפחדים לשאול כי אז ידעו שהם לא נהגי מירוץ... חבל שזה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנינות ? רוזנבלום ?

 

 

לא , לא טרחתי לקרוא. אולי מחר כך.

 

אפשר להסביר לכם עד מחר ברשת.

עד שלא תשבו מול מישהו שיסביר לכם איך ומה - זה לא ממש שווה. אנחנו לא מסוגלים לראות את הטעויות שלכם דרך המסך. רק מי שיישב מולכם.

 

אגב - שלא תחשוב שאם אני מטיף לך מוסר אני נקי מטעויות על הכביש. רחוק מזה - אבל גם אני עדיין בשלב לימוד , ומכריח את עצמי לבצע את התרגולות הנכונות שוב ושוב (אפילו בפנייה למכולת במושב , נסה ותיהנה) - עד לעקירת ההרגלים המגונים. קל יותר ללמד נהג מאפס מאשר להוציא הרגלים רעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוחת ישיבה נכונה, חגורה בטיחות מהודקת היטב, שמאלי על המדרס וחשבון מאוד פשוטה - הורדת יד אחת מההגה איבדת 50% שליטה על האוטו.

 

אני MM ואני מכור ל twisties. מוכן לנסוע שעתיים בדרכים רק בשביל להגיע בסוף לאיזה עקרב או דרגות או נס או מכתש.

 

אה, שומאכר + מקריי + ראם סמואל.... כולם הלכו ללמוד נהיגה ממקצוענים בתחילת דרכם - אף אחד לא "פתאום" נהיה אלוף . יש כשרון מולד, אבל אפילו

מייקל ג'ורדן היה צריך הכוונה של מאמן.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח המלצה קטנה וקפוץ לאחד ממסלולי הקארטינג בארץ וע"י כך אולי תבין את ההבדל בין נהיגה מהירה בסיבוב עם יד אחת או עם שתיים.

הקשר בין טכניקת נהיגה בקארטינג לטכניקת נהיגה במכונית, בוודאי בכל הקשור לעבודת הגה, הוא די קלוש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידיים כאן או שם, אין ספק שזה יותר מהנה מאשר לנהוג מהר בקו ישר - ולכן המציאו את הפיתולים במסלולים מקארטינג וצפונה. פרט לחלק ממסלולי האינדי ששם מקיפים מסלול אליפטי ללא פניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרט לחלק ממסלולי האינדי ששם מקיפים מסלול אליפטי ללא פניות
"אליפות העולם בפנייה שמאלה" (אחות של עפר)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר - ולכן שאלתי רק לגבי מיקום הידיים על ההגה, קל להסביר את זה גם לא פנים אל פנים.

מוטי - כמעט שכחתי - כמובן שרגל שמאל תמיד על המדרס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני כאן מפחד שהיד (האחת) תחליק במהלך הסיבוב?

אפילו שהסיכוי לכך הכי נמוך בעולם (סתם לצורך הוויקוח 0.1%) זה אומר שאחת מ 1000 פניות תהיה בתוך גדר הפרדה/תעלה/רכב אחר/נתיב נגדי (מחק את המיותר)

גם אני אוהב פניות מהירות.

מזרים הרבה יותר אנדרנלין ממלנהוג מהר על ישורת ולעקוף מכוניות.

אבל אני תמיד מקפיד להחזיק את ההגה בזמן פניה עם שתי הידיים ולשבת קרוב.

ולא - אני לא כמו המתלהבים כאן (ואני מקווה שזה היה בציניות) שמחזיקים בירה/סיגריה/נרגילה/את השדיים של החברה שלו או בביצים של החבר.;)

2 ידיים על ההגה בזמן פניות.

כי מי שמשקיע, שוקע....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיבסון ידידי,

אממ, האם אתה נוהג באודי A3 שבתמונה, או בגולף הבתולה שבחתימה?

כל זה וגם אוהב פניות?

אולי הגיע הזמן להחליף רכב...

דבר עם jink.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזבן חבר -

אני נוהג בA3 שבתמונה,

 

תתפלא אבל הA3 החדשה נהדרת בפניות (שלדה זהה לזו שבGTI החדשה + מתלים דומים (קשיחים פחות רק במעט מאלו שבGTI, מספיק כדי לא לקבל זווית גלגול מסרסת)).

 

בכל מקרה - אני רוצה בנוסף לרכב טוב גם איכות חומרים ויוקרה כך שחוץ מגרמניות אין לי הרבה מבחר.

 

ולקינוח - אני מעוניין לשפר את הנהג לפני שאני משפר את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...