Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פניות, רק פניות מעניינות אותי


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מתכוון שבתוך פניה ארוכה [קשת] אתה משחק עם הדוושות?

נראה לי כמו סוג של התגרות שעדיף להעביר על ידי בחירה של קווים ושמירה על מהירות עם רגל עדינה על הדוושה.

אייפקס? בהשתלבויות במחלפים? אני מניח שאנחנו מדברים על קנה מידה שונה...

כל אחד ומה שהוא אוהב.

 

רון.

לא נוגע בברקס - בעיקר עוזב גז ונותן למנוע לבלום מספיק כדי להעביר קצת משקל קדימה.

מדובר בפניות של 270 מעלות, לא 90 ולא 180.

האהובה עלי - הירידה מפולג לכוון הרצליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמתי לב שאתה זורק מונחים של נהיגה מקצועית וזה יפה רק שגם צריך להתנהג כאחד שמבין את המונחים ,רובנו חולי הגה וסיבובים לא פחות ממך אבל לא לוקחים את הסיבובים כמוך ,בכדי לקחת סיבוב ואפילו להנות צריך לעת גם לעשות זאת (ולא ביד אחת אלא בשתיים ) ,

קח המלצה קטנה וקפוץ לאחד ממסלולי הקארטינג בארץ וע"י כך אולי תבין את ההבדל בין נהיגה מהירה בסיבוב עם יד אחת או עם שתיים ,

בכל מסלול שאני מכיר יש את אותו אחד שישמח להדגים לך אחיזה נכונה (מה גם שהיא לא מעייפת כשמתרגלים ) נסה ותראה שצדקתי.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשנן את הדוגמה שצורפה.

אם תרצה לתקן תצטרך שתי ידיים כדי לא להכיר את גדר הבטיחות באופן אישי.

 

החיים הם שלך ושל מי שאיתך באוטו או לידך בכביש.

אם הם חשובים לך אז שים שתי ידיים על ההגה (לא אמרתי לך לא לעשות פניות גם אני סובל מהבעייה הנ"ל). רק שאני בתקופת גמילה (רכב אוטומט חדש).

 

לגבי שיפור הרכב שצויין כדי לך לבדוק את המחיר גם לגבי הנהיגה הלא זהירה שלך וגם לגבי ההרגשה האישית שלך בפניות.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפור ההיגוי כמובן...

 

למשל כדי לעשות פנייה של 90 מעלות אתה צריך לסובב את ההגה בערך פעם אחת (בהנחה שאתה נוסע בפנייה רגילה). אחרי השיפור אתה תצתרך לסובב חצי הגה.

 

מה שאומר שבפנייה מהירה הידיים שלך יהיו על ההגה בצורה יותר נוחה. ולא תצתרך לסובב אותו יותר מידי.

 

נ.ב.

אין לי מושג מה השם של השיפור הנ"ל אבל יש לי חבר בעל ZX 16V שיש לו את השיפור אני ירים צילצול לקבל פרטים מחירים ומקום שמתפל בזה (אם הוא בארץ אז תקבל תשובה מחר אם לא אז תשאל בפורום).

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפור ההיגוי כמובן...

 

למשל כדי לעשות פנייה של 90 מעלות אתה צריך לסובב את ההגה בערך פעם אחת (בהנחה שאתה נוסע בפנייה רגילה). אחרי השיפור אתה תצתרך לסובב חצי הגה.

 

מה שאומר שבפנייה מהירה הידיים שלך יהיו על ההגה בצורה יותר נוחה. ולא תצתרך לסובב אותו יותר מידי.

 

נ.ב.

אין לי מושג מה השם של השיפור הנ"ל אבל יש לי חבר בעל ZX 16V שיש לו את השיפור אני ירים צילצול לקבל פרטים מחירים ומקום שמתפל בזה (אם הוא בארץ אז תקבל תשובה מחר אם לא אז תשאל בפורום).

 

כן , מסרק הגה קצר זה חשוב לסיבובים

קח את אלפא 156 למשל 2.2 סיבובים מנעילה לנעילה :twisted: עצבני ביותר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק מה המחיר.

 

זה שווה בקשר

א. נוחות בסיבוב.

ב. בטיחות שלך והסובבים סביבך.

ג. ההרגשה.

 

שינה טובה.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השירשור,לדעתי אתה צריך פשוט לתפוס את הטכניקה.

 

זה טבעי שיותר נוח לך לתפוס את ההגה ביד אחת,זה יותר נוח לכולנו,זה חלק מהאינסטיקנט שלנו,כמו לבלום בחוזקה בזמן מצב שדורש תיקון או בלימה מבוקרת,אנחנו צריכים לתפוס את הטכניקה ולא להשתמש באינסטינקטים שלנו.

 

בכל זאת כדאי לך להתאמן על אחיזה בשתי הידיים, כי אם אתה נוהג ביד אחת ותצטרך לבצע תיקון זה יהיה הרבה יותר מסורבל מאשר עם שתי ידיים על ההגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, קוראים לי גילי, וגם אני מכור לעליות/ירידות ממחלפים...

אני אוהב להחזיק את ההגה בשתי ידיים, לרוב (לפעמים צריך להיסתפק ביד אחת, כי השניה מחזיקה את הבירה ;-))...

לפני הסיבוב אני מחזיק את הידיים ב3 ו9, אני מישתדל שיד שמאל לא תעבור את החצי של ההגה (12, 1) וכנ"ל לגבי היד השניה...

בפניה עצמה, אם אני חושב שאני צריך "עוד טיפה הגה" (נניח פניה ימינה), אני מחזיק את יד ימין ב1 ומזיז את יד שמאל לכיוון 8-7 כאשר יד ימין מושכת את ההגה לכיוון ימינה. וברגע שיד ימין מגיעה לנקודה ש"קשה לה לזוז", נניח 5, אני ממשיך את התנועה עם יד שמאל, בו בזמן יד ימין מיתקדמת לכיוון 1-2 עד שהיא כמעט פוגשת את יש שמאל... כל זה ב"החלקה על ההגה בלי לעזוב אותו ממש. היד כמעט נוגעת בהגה, ממש מלטפת אותו.

2 דברים שאני למדתי (ואולי לא נכונים, ואני אשמח אם מישהו יאשר/ישלול) הם

1) בהונות תמיד בחוץ, לא ללפות את ההגה עם הבהונות... ככה הידיים לא ניתקלות בחישורי ההגה, וגם במיקרה של תאונה הידיים מחליקות קדימה ולא ניגרמת פגיעה בשורש כף היד.

2) לעולם לא ליגרום למצב של הצלבת ידיים. זה יכול ליגרום ל"פלונטר" בידיים. לא כיף וקשה לתקן ככה את הרכב... כמו כן, לא להוריד אות הידיים יותר נמוך מ5 ו7 אחרת קשה להזיז אותם עוד (לכיוון האמצע התחתון של ההגה), המרפקים נוגעים בגוף ואין תזוזה נוחה של הידיים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל לפי דעתי ממה שאתה מסביר, אתה פשוט לא יושב נכון בשביל נהיגה ספורטיבית ולכן נוח לך יותר עם יד אחת.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל לפי דעתי ממה שאתה מסביר, אתה פשוט לא יושב נכון בשביל נהיגה ספורטיבית ולכן נוח לך יותר עם יד אחת.

 

דניאל.

אני יושב טוב מאוד... אני לוקח את הכיסא עד הסוף אחורה ומנמיך את המישענת עד הסוף, בנוסך אני מוריד את המישענת ליד (צריך רק יד אחת, לא?!)... ככה, בתנוחת "טייס חלל" אני מחזיק את ההגה ב6 עם קצות האצבעות כשהגוף נוטה שמאלה)...

ברצינות, אני מכוון את הכיסא בצורה כזו שאני כמעט נועל את הרגל של הקלטש ופירקי הידיים מגיעות ל12 של ההגה... הכתפיים יושבות על המושב ונוגעות בו כל הזמן... כמו כן, המישענת של הראש תומכת בראש.

ככה צריך, לא?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תגובות דביליות היו כסף, חלק מהמשתמשים בשרשור הזה היו מדאיגים את ביל גייטס :evil:

 

גיבסון, הישיבה שלך לפני ההגה היא ישיבה נכונה?

תאר לי אותה בבקשה.

 

מוטי שחוזר מכמה ימי היעדרות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאר לנו, סוף כל סוף, איך לעשות דברים נכון... רובינו (טוב, אני) למדנו תוך ניסוי וטעיה, צפיה באחרים שהם טיפה יותר מיקצועיים מאיתנו (נהגי ראלי וכו').

ולמה יש לי הרגשה שאתה מדבר אלי שאתה מיתכוון לביל גייטס? ;-)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה, ממש לא אליך אני מתכוון... אתה אפילו תיארת את העקרונות של תנוחת ישיבה נכונה די טוב, כשהיתה חסרה הערה לגבי תנוחת רגל שמאל מתי שהיא לא על הקלאצ'.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...