Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג בA3 שבתמונה,

 

תתפלא אבל הA3 החדשה נהדרת בפניות (שלדה זהה לזו שבGTI החדשה + מתלים דומים (קשיחים פחות רק במעט מאלו שבGTI, מספיק כדי לא לקבל זווית גלגול מסרסת)).

 

בכל מקרה - אני רוצה בנוסף לרכב טוב גם איכות חומרים ויוקרה כך שחוץ מגרמניות אין לי הרבה מבחר.

 

ולקינוח - אני מעוניין לשפר את הנהג לפני שאני משפר את הרכב.

 

 

העיקר שאתה מרוצה ,רק אם יצא לך לנהוג על s16 למשל בזמן הקרוב , אז תוותר , זה סתם יבאס אותך לחזור לאודי :wink:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זאק\פיזבאן, נהגתם באודי הזאת ?

 

 

אני הבנתי שהיא מתנהגת לא רע בכלל וגם נוכחתי לראות את זה :wink:

אל תשללו סתם.

 

אגב, גילי, אתה מסתבר כן יושב נכון, כנראה זה בגלל שאתה הומו :-D

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

למוטי, הערה לגבי תנוחת הישיבה: ידידנו סיפר שכשהוא לוחץ על הקלאץ' הרגל ננעלת - האם זה צריך להיות כך? לדעתי זה ממש לא בטיחותי כי בעת תאונה היא עלולה להישבר כיוון שהיא ישרה (בדיוק כמו שאסור ליישר את הידיים על ההגה). תקן אותי אם אני טועה...

פורסם
זאק\פיזבאן, נהגתם באודי הזאת ?

 

 

אני הבנתי שהיא מתנהגת לא רע בכלל וגם נוכחתי לראות את זה :wink:

אל תשללו סתם.

 

 

 

דניאל.

לכן הצעתי לו לדבר עם מישהו שהייתה לו אודי ועבר ל -306.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
הקשר בין טכניקת נהיגה בקארטינג לטכניקת נהיגה במכונית, בוודאי בכל הקשור לעבודת הגה, הוא די קלוש.

 

ממש ממש לא !

ולהוכחה תה גם מוזמן לקבל דעה מגרשון.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

תזכיר לי כמה סיבובים מנעילה לנעילה יש בקארט?

עבודת הידיים על ההגה לא ממש דומה לעבודת ידיים בכביש ציבורי עם רכב כביש.

פורסם
ממש ממש לא !

ולהוכחה תה גם מוזמן לקבל דעה מגרשון.

.

 

אההה... גרשון אמר.

באמת אחד הטיעונים הרציניים ששמעתי בזמן האחרון.

טוב, אז אם גרשון אמר מי אני שאתווכח שהרלוונטיות של רכב עם חצי סיבוב מנעילה לנעילה, היגוי ישיר, בלם רק על הציר האחורי ובלי מתלים והילוכים למכונית כביש היא קלושה.

הרי אני לא רוצה להרגיז את גרשון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לכן הצעתי לו לדבר עם מישהו שהייתה לו אודי ועבר ל -306.
איך אתה בכלל משווה בין הדור הקודם של הA3 שהיה בעל שלדה ספורטיבית כמו טריילר לA3 החדשה?

 

מדובר בהרבה יותר משינויי יופי.

אחרי הנהיגה בS4 ובXK8 בארה"ב אני מן הסתם מבין שיש רכבים טובים יותר, אבל הA3 החדשה לא רעה, בכלל לא רעה.

פורסם

fizban התכוון אלי כשהזכיר מישהו שעבר מ-A3 ל-306. אז נכון, ה-A3 הקודמת לא היתה בדיוק ספורטיבית (בלשון המעטה) והדור הנוכחי מקבל ביקורות פחות מאופקות, אבל אני מבטיח לך שברגע שתשים את הידיים על הגה של 306 (או כל פיג'ו מהדור ההוא) ואז תחזור לעיגול המחושמל ב-A3, תבין על מה מדובר.

יש לנו במשפחה A4 ו-A6 (לי היתה A3 עד לפני שנה) ואם יש משהו שאאודי עוד לא למדו לעשות זה הגה מתקשר, שהוא (כמו שכולנו יודעים) אחד מהמרכיבים העיקריים של פניה משובחת...

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
שלום, קוראים לי אלעד, המהדרין יקראו לי שלד. וגם אני מכור לפניות.

 

בנהיגה רגילה יד אחת, בדר"כ ימנית(השמאלית עסוקה עם הסיגריה), בשעה 6.

בנהיגה זריזה - שתי ידיים על ההגה, 9-3, אחת מאצבעות שמאל דרוכה על הווינקרים, אגודל ימין דרוך על הצופר.

בסיבובים - בסיבובים ימינה, כמו שאחי(שהיה בקורס נהיגה מבצעית) לימד אותי - יד ימין בשעה 12, יד שמאל שעה 6. בסיבובים שמאלה - בדר"כ 9-3, אבל זה משתנה.

 

כבישים מהנים - כביש רמלה - צומת נחשון(לכיוון כרמי יוסף), כביש רמלה-לטרון(אותו כיוון כמו כרמי יוסף פשוט יורדים אחרי נשר ימינה לכיוון יד רמב"ם, גזר וכו') כביש מאוד כיפי, ועם עיקול אחד מסוכן, שכמעט וחיסל אותי יום אחד, כביש לטרון-מבוא חורון(מכיוון לטרון למודיעין, פשוט ממשיכים ישר במקום לפנות שמאלה), וכמובן כביש רחובות-חולדה(דרך מזכרת בתיה).

השחזת ציריות ALL DAY LONG :roflmao:

מה כזה כיף בכביש של רחובות חולדה , אני נוסע בו כמעט כל פעם שאני יוצא מהבית כשאני חוזר מהצבא ובערך כל החיים שלי , חוץ ממהירות גבוהה שאפשר לפתח שם יחסית אין שם הרבה דברים לעשות , אולי חוץ מהירידה והעלייה העצבניים קצת לפני צומת חולדה שיש שם .

ים long time no

פורסם

jink - לפחות בA3 החדשה ההגה מדוייק (בניגוד לדור הקודם שלא הצטיין בזה).

 

בכל מקרה - כמו שכבר ציינתי - אני מחפש גם יוקרה וגם איכות חומרים (אני לא מדבר אפילו על אמינות), תסכים איתי שבמקרה הזה, 306 או כל פיג'ו (במיוחד מהדור "ההוא") לא תצטיין.

טוב לי עם אודית, יהיה לי יותר טוב כאשר אשפר את יכולות הנהיגה שלי.

פורסם

ועל זה נאמר: איש איש וטעמו עימו. הכי חשוב שאתה מרוצה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...