Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פניות, רק פניות מעניינות אותי


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקיצור גיבסון,

כמו ש jink אמר, איש איש וטעמו הוא.

על דבר אחד אני ואתה מסכימים וזהו שיפור הנהג. מ-A3, דרך סובארו DL ועד S16... זה הדבר הכי חשוב, מניסיון.

אז אני מאחל לך הנאה בקורסים וחזור עם פידבק בשבילנו. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

..הגה כמו של ה-A3, אילם אך מדוייק..
^^ לגבי ה-A3 החדשה, זה המשפט הכי מתאים לדעתי ^^

 

..אני הבנתי שהיא מתנהגת לא רע בכלל וגם נוכחתי לראות את זה :wink: ..
רקדנית צרפתייה עדיפה בהרבה על A3.. אך כל אחד וההעדפות שלו.. ואם כבר העדפות

 

אני מעדיף את הפוקוס 2 ליטר שחונה בנוסף מתחת לבית, אולי (?!) פחות מהירה - אך הרבה יותר מהנה (ואם היה גיר ידני - ההנאה הייתה כפולה)

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש פיצול אישיות מתקדם...

אני אוהב פניות... ואוהב muscle cars....

קיצור כדי שזה ילך ביחד חייבם לשנות הרבה דברים.

 

לאחרונה נתקלתי בבעיה קשה, קנית רכב בלי זוית גילגול...

בעיה קשה...

 

שלום לעולם הדרפטים...

עכשיו שאני חושב על זה...

למה באמת לא יוצרים ליגה של דריפטים בארץ? בדומה לגמיקנה...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש פיצול אישיות מתקדם...

אני אוהב פניות... ואוהב muscle cars....

קיצור כדי שזה ילך ביחד חייבם לשנות הרבה דברים.

 

לאחרונה נתקלתי בבעיה קשה, קנית רכב בלי זוית גילגול...

בעיה קשה...

 

שלום לעולם הדרפטים...

עכשיו שאני חושב על זה...

למה באמת לא יוצרים ליגה של דריפטים בארץ? בדומה לגמיקנה...

עובדים גם על זה .:wink:

דבר איתי על זה בפרטי

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוטי, הערה לגבי תנוחת הישיבה: ידידנו סיפר שכשהוא לוחץ על הקלאץ' הרגל ננעלת - האם זה צריך להיות כך? לדעתי זה ממש לא בטיחותי כי בעת תאונה היא עלולה להישבר כיוון שהיא ישרה (בדיוק כמו שאסור ליישר את הידיים על ההגה). תקן אותי אם אני טועה...

הרגל לא צריכה להגיע למצב שהיא ישרה לגמרי כשאתה לוחץ על הקלאץ, היא צריכה להיות עם כיפוף. כמו-כן בהמהלך סיבוב אתה צריך להיצמד טוב יותר למושב בעזרת רגל שמאל והמידרס שיש משמאל לדוושת הקלאץ. ישיבה נכונה (מבחינת מרחק מהדוושת) היא ישיבה שאתה יכול לעשות את שני הדברים בלי להגיע למצב של כיפוף מלא ברגל.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון - תיקון ניסוח - לא כפוף מלא אלא יישור מלא.

 

הרגל צריכה להיות כפופה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגל לא צריכה להגיע למצב שהיא ישרה לגמרי כשאתה לוחץ על הקלאץ, היא צריכה להיות עם כיפוף. כמו-כן בהמהלך סיבוב אתה צריך להיצמד טוב יותר למושב בעזרת רגל שמאל והמידרס שיש משמאל לדוושת הקלאץ. ישיבה נכונה (מבחינת מרחק מהדוושת) היא ישיבה שאתה יכול לעשות את שני הדברים בלי להגיע למצב של כיפוף מלא ברגל.
הרגל לא נינעלת כדי לימנוע שני דברים, אחד הוא המהירות. ברגע שהרגל נינעלת לוקח יותר זמן להחזיר אותה. אבל זה מעט זמן ככה שבכביש זה ממש לא משנה יותר מידי...

המיקרה השני הוא תאונה. במיקרה של תאונה האינסטינקט הוא ללחוץ הכי חזק שאפשר, במצב כזה שהברך נעולה והמכה תישבור את המיפרק. ביגלל זה אני נוהג עם בהונות כלפי חוץ ולא כשהן חובקות את ההגה מבפנים. במיקרה של תאונה הידיים יחליקו קדימה ולא יתכופפו כלפי פנים ההגה עם כל מישקל הגוף עליהן.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליה, צודקת. :)

 

גילי, כל מלה בסלע, בנוסף זה גם מאוד לא נוח ללחוץ על הקלאץ אם הרגל מגיע למצב של יישור מלא בלחיצה.

 

יישור מלא, הפעם בדקתי כמו שצריך :wink:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילי, אין לך כרית אויר ?

חוצמיזה ההרגל של להוציא אגודלים החוצה נולד עוד בשנות 'האביר' הזוהרות בצה"ל כשההגה היה עושה מה שבא לו ועם האגודל שלך היה בפנים הוא היה נשאר על הדשבורד שאין לו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילי, אין לך כרית אויר ?

חוצמיזה ההרגל של להוציא אגודלים החוצה נולד עוד בשנות 'האביר' הזוהרות בצה"ל כשההגה היה עושה מה שבא לו ועם האגודל שלך היה בפנים הוא היה נשאר על הדשבורד שאין לו.

 

דניאל.

זה לא משנה, הידיים עדיין יקרסו פנימה... לא צריך הרבה, רק ס"מ אחד... ביכלל, רק המכה יכולה לעשות נזק...

 

לגבי האביר, ניסית פעם לעשות את זה עם נ"נ? זה מרסק את האצבעות ללא רחמים... האביר עוד איכשהו "סלחן" עם ההגה כוח שלו...

אגב, אני אוהב לשים את הכיסא טיפה באלכסון (את איפה שיושבים לא את המישענת) כי אז בבלימה או בתאונה הגוף פחות "קורס" פנימה...

נסו לשבת כשהמושב ישר לחלוטין ונסו ליבלום בפיתאומיות במהירות של 20-30... תיראו איך האגן "גורר" את כל הגוף למטה. תחשבו מה קורה ב80?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמה וכמה צפיות בstig ע"מ לראות איך הוא מחזיק את ההגה בפניות הבנתי מה הבעיה שלי -

אני שמן מדי.

ברצינות - כשהstig פונה ימינה לדוגמא, הוא מחזיק את ההגה עם יד ימין בשעה 7 ויד שמאל בשעה 1 (קצת יותר מחצי סיבוב) - אצלי זה בלתי אפשרי! הכרס מפריעה ליד ימין להיות בשעה 7.

 

שני פתרונות:

 

1. לעשות דיאטה (אולי, בהזדמנות...)

2. להחזיק את ההגה שעה אחת שמאלה או ימינה (בהתאם לפניה) לפני הפניה.

לדוגמא: לפני פניה ימינה להכין את יד ימין בשעה 2 ושמאל בשעה 8...

יכול להיות שאני אצטרך עדיין לתקן שוב ולצודד את האחיזה מחדש. - ברוב הפניות זה מספיק.

 

תודה על התגובות (רובן, לפחות...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...