Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהרבה מקרים דומים הייתה הבעייה ב"פלט כבל"(אותו כבל שטוח הגמיש שמתחבר בין המסגרת הברזלתית שתופסת את הפנל לבין המכשיר עצמו)לפעמים הכבל מקבל פס שבירה באחד מהמוליכים ואז מתחיל הסרט...

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

הבעיה מוכרת לי היתה בעיה דומה עם סדרת 9 של פיוניר עם 9350 פאנל חשמלי נשלף הבעיה אצלי היתה במגעים שבגוף המכשיר (השינים האלה בצבע זהב) שן אחת התעקמה והמכשיר לא נדלק ויש קליפסים עם קפיץ שמחזיקים את הפאנל למי שמכיר את המכשיר אז אחרי שהצלחתי לתקן את המכשיר לבד לגרום להדלק אז הוא עבד והכל ולפעמים היתה נכבית התאורה של המקשים בגלל שקליפס בצד אחד היה שבור אז הפאנל לא ישב טוב.

ואם אני לא טועה צריך להיות כפתור ריסט מין חור קטן כזה שדוחפים לו משהו דק כמו סיכה והוא מאפס את המכשיר.

אצלי בפיוניר הריסט היה על הפאנל עצמו למעלה.

פורסם

הדגם שלי הוא ה 9350.

מה שקורה הוא שבהתחלה מדי פעם בפעם הוא היה לא מגיב לכפתורים, ואחרי מספר ניסיונות, חזר להגיב. כך המשך חודש.זה הלך והחמיר, עד לרמה שהמכשיר לא נדלק כלל, ואף לא הגיב לפקודות הסוויץ', והייתי חייב להוציא אותו בכוח כדי לנתק את הפאנל מהמכשיר. לאחר מספר ימים, הפאנל עבד תקין לגמרי!!! ואתמול, שוב, התצוגה עבדה, הפאנל היה נשלף חשמלית, אך הוא פשוט לא היה מגיב לפקודות של לחיצה על כפתור. היה מראה רק את הSCREENSAVER, והיום גם זה לא קורה. הוא לא נדלק בכלל, אבל כן יוצא חשמלית...

איזה עצביםםםם

SPL - 143.6DB

"

פורסם

תוציא את הפאנל ותבדוק מה מצב השיניים בצבע זהב בגוף המכשיר לא על הפאנל(מגעים) ותראה שכל השיניים כמו שצריך ולא נכנסה איזה שן בפנים.

ועוד משהו שאתה מוציא את הפאנל תראה יש לך בצד ימין וצד שמאל קליפסים עם קפיץ שמחזיקים את הפאנל אם אחד מהם שבור זאת הבעיה שלך בהנחה שהשיניים בסדר.

פורסם

עשיתי את זה, השיניים בסדר גמור, וכך גם הקליפסים... מוזר מאוד מה שהולך פה! זו לא בעיה של מגע של הפאנל במכשיר, כי נגיעות שונות ותזוזות בלי הפסקה, ועדיין אין כל תגובה של המכשיר...

SPL - 143.6DB

"

פורסם

ריסט עשית?

תראה שהקליפסים ישרים תראה אם צד ימין נראה כמו שמאל ותפוס ישר כי אם שבור ממנו איפלו חתיכה קטנה אז הקליפס יושב עקום ולא תופס כמו שצריך את הפאנל ואז המגע בין הפאנל לגוף המכשיר לא טוב . וזה מה שגורם לבעיה.

פורסם

עשיתי ריסט, ועדין אני לא מאמין שזה בעיה של מיקום הפאנל, שכן למרות התזוזות שני עושה לו בזמן שאני מנסה להפעיל אותו, זה לא הולך...

SPL - 143.6DB

"

פורסם

פלט כבך, זה הכבל שבתוך המכשיר או הכבל שמחבר את הפינים הזהובים שעל הפאנל - לתוך לוח החשמל שבפאנל?

SPL - 143.6DB

"

פורסם

זה כבל דק בצבע כתום שטוח כמו נייר.

זה מחבר בין המכשיר למגעים של מה שיושב עליו הפאנל המסילה החשמלית הזאת.

פורסם
חבל הלך הפאנל איזה באסה :lol: :lol:
תגיד לי מאיפה באת לי עכשיו :?:twisted:

יש לך משהו שיכול לעזור- תגיד, אין לך - תשתוק!

SPL - 143.6DB

"

פורסם

רק אלוהים יעזור לך במקרה שלך ככה זה שאנשים משחקים אותה שיש

להם כסף אבא קונה גם את האימפרזה וגם את היונדאי ומשלם דלק אבל הם מתקמצנים

על 60 ש"ח ומכרו סאב רקוב של אמריקאן סאונד ואמרו שזה יותר טוב מקיקר לחבר "טוב" כנראה האמת כואבת לך ועכשיו הגלגל מסתובב


×
×
  • תוכן חדש...