Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח איילון - מישהו פה עובד איתם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי הצעה זולה משמעותית לביטוח רכב

 

מכל מה שקיבלתי עד עכשיו דרך חברת ביטוח איילון (מבצע של חבר)

 

מישהו פה עובד איתם?

 

איך הם?????

 

כדאי לא כדאי?????

 

תודה מראש.

m3forever

פורסם

א. זה לא המקום. איילון זה לא טכני.

 

ב. אני עם איילון עם שתי מכוניות שונות, תלונות אין לי. אולי קצת על הגרירה.

משכנתא זה קל

פורסם

בדיוק כמו פיץ'..

יש לנו 2 מכוניות עם מקיף באיילון..

והשירות בגדול נהדר.. רק לגרירה צריך לחכות ממש הרבה..

(מבחינתי זה ממש הרבה.. בפעם היחידה שהייתי צריך אותם חיכיתי כ3וחצי שעות..)

 

אם כי יש לשים לב שזה מאוד תלוי בסוכן שלך.. שמעתי גם אנשים שלא היו מרוצים במיוחד..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם הסוכן שלי הוא מאיילון.

ביטוח חידשתי לפני פחות מחודש. כל שנה אני מקפיד לעשות סקר שוק לפני שאני מחדש את הביטוח, בחנתי מספר לא קטן של הצעות לעומק, וכל שנה ההצעה שלו היא המנצחת.

גם לגבי הגרר אין לי תלונה, למעט אותה פעם בה הוא הוריד את המכונית בחוסר זהירות ושבר לי קליפס של פנס ערפל (נזק מינורי - 17 ש"ח).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בעניין הגרירה בכל חברה יש תלונות ככה שזה לא נראה לי פרמטר נכון. מניסיון אני יודע שהגרריסטים האלה עובדים לא רק עם איילון ויש להם העדפה ללקוח פרטי שמכניס להם יותר כסף על הגרירה ולכן למנוי של חברת ביטוח יקח להם יותר זמן להגיע בגלל עדיפות נמוכה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתם מפספסים את כל הנקודה.

 

הנקודה מאז ומתמיד היא סוכן ביטוח טוב.

ה200 300 ש"ח לכאן או לכאן מתגמדים ברגע שזה מסתכם בצורך לקבל שירות ומשהו שידאג לאינטרסים שלך ( ותהיו בטוחים שביטוחים ישירים או עבודה ישר מול חברת הביטוח לא בדיוק תואמת את האינטרסים שלכם).

 

שיהיה בהצלחה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שלום ההפרש הוא הרבה יותר מ-200 300 שקל.....

 

הוא עומד על 5000 שקל,

 

הבעיה שהם לא מכונים לשלוח לך את הפולסה לפני שהכל סגור,

 

ואתה כבר לקוח שלהם, זה לא נשמע מוזר???

m3forever

פורסם
שלום ההפרש הוא הרבה יותר מ-200 300 שקל.....

 

הוא עומד על 5000 שקל,

 

הבעיה שהם לא מכונים לשלוח לך את הפולסה לפני שהכל סגור,

 

ואתה כבר לקוח שלהם, זה לא נשמע מוזר???

יש חוקים נגד מצב כשזה. אם אתה משלם בפלסטיק ולא הסכמת עם עיסקה , בטל אצל חברת האשראי.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...