Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי במבצע מיוחד של שמנים לחברי מועדון חבר (אנשי צבא קבע וכו')

מה דעתכם על המחירים? יש שמנים ממש איכותיים שנראים לא רע בכלל... (קסטרול GTX, פרסטון, AGIP)

 

צביקה

hever.JPG

...Carpe Diem

פורסם

הייתי השבוע באוטו דיפו , שום מבצע כל שמנים לא משתלם,אין שם שמן נורמאלי בפחות מ 100 שקל לחצי סינטטי, חנות חלקי חילוף לייד ניתן לקנות, שמן איכותי חצי סינטטי של איסידלקו(שמן שמשתמשים בו ב UMI, אופל,איסוזו...) ב 60 שקל עם תאריך עדכני, כמו כן מוסיפים עוד 20 שקל = 80 שקל וניתן לקנות שמן איכותי ביותר שמשתמשים בו במוסכים מורשים של רנו\פגו(אני לא זוכר את השמן אבל הוא ממש ממש איכותי) כתוב עליו VERY HIGE PERFORMANCE , נוסיף עוד 10 שקל ויהיה ניתן לקנות את הקסטרול חצי סינטטי TXT = 90 שקל, באוטו דיפו רוצים עליו 130-140, סתאם גנבים , השמנים שם את תסתכלו טוב , עם תאריכון ישן מאוד, נכון שכיף לקנות שם כי יש שם מבחר גדול , עושה חשק, אבל המחירים שם מנותקים מהמציאות.

פורסם

בצרפתוקיות בד"כ הולך שמן Valvoline.

 

המחירים שם באמת מנותקים מכל דבר, לפני כמה ימים היה לי זמן חופשי באיזור קניון איילון אז נכנסתי לאוטו דיפו שבבן גוריון, ופשוט באופן עקבי כל דבר עולה 30-50% (ולפעמים הרבה יותר) מאשר ברחוב המסגר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לא מדובר על וולווליין, אלה על משהו עם שלוש אותיות עם K, אני באמת לא זוכר את השם אבל לאחר מספר בירורים, מדובר באמת משמן איכותי מאוד,ניתן לזהות אותו מהאריזה היחודית שלו,האריזה שלו מאוד מיוחדת.

פורסם

אני מודע לעובדה שהמחירים שם מטורפים בדרך כלל, אבל צירפתי תמונה של הפרסומת שלהם שבהם המחירים נראים סבירים - ראיתם את התמונה? את המחירים שם? (קסטרול ב-100 ש"ח וכו')

...Carpe Diem

פורסם

תגדיל את התמונה ותראה שזה קסטרול GTX ולא TXT.

 

ההבדל הוא גדול, הן באיכות וצמיגות השמן והן במחיר.

באותו מחיר ניתן לקנות את ה TXT בחנות נורמאלית.

 

ה"אגיפ" עולה 100, אפילו בקאר מארקט שזה 2 דקות מסניף אוטו דיפו חוצות המפרץ, אפילו שם זה עולה 90.

פורסם

הפרסטון ב64 ש"ח נראה לי שווה הסתכלות...

 

אני אנסה לקפוץ בהזדמנות לאוטו-דיפו הקרוב לביתי, לראות במה מדובר...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הפרסטון המדובר, אין עליו שום איזכור באינטרנט, בשום אתר ,אפילו לא באתר של פרסטון עצמו.

 

באותו מחיר ניתן לרכוש גלון של איסידלקו חצי סינטטי (UMI משתמשים באיסידלקו,חברה בעלת שם עולמי), לא עדיף?

פורסם

GTX פלוס הוא 20W50 מינראלי לא בדיוק מה שאתה מחפש לא???

בכל מקרה כמה שזה נראה משהו...המחיר שלו בתחנות דלק הוא 120 ובשוק החופשי מתחת ל100 אין מה להתלהב.

כך גם עם שאר הדברים.

הדבר היחידי שאולי ימשוך מישהו שם זה החלפת שמן חינם ומשפך חינם.....

שלא נדבר על זה שהפרסטון הוא במחיר של 60 שקל קבוע בסניפי אייס ( בעצם אותה רשת ).

פורסם

בתחנה של פז איפה שאני עובד, מוכרים castrol gtx ב 125 שקל, ובאוטו דיפו ראיתי את אותו שמן ומקבלים בקבוק של ליטר שמן מאותו סוג מתנה, הכל ביחד זה 106 שקל.

 

אז איפה ההנחה שנותנים ל"חבר"?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לפני כמה ימים קניתי שם במבצע 5 ליטר של חצי סינטי של ליקווי מולי זה בקופסת זהב,בלי התוסף מוס 2 ועלה 100 שקל....

 

ומה שמצחיק זה שבלי המבצע המחיר של הקופסה האפורה זאתי עם התוסף עולה 160 וזאת הרגילה בלי התוסף עולה 180...איך זה שעם התוסף יותר זול!

×
×
  • תוכן חדש...