Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר למחיר- זה קורה לפעמים (שיוצאים פראיירים)

 

מה אתם אומרים לגבי כיוון ההצתה- זה יכול להשפיע כל כך, עד כדי פגיעה בסחיבה של הרכב?

פורסם

כיוון ההצתה הינו גורם חשוב וקריטי לפעולת מנוע תקינה, זאת גם יכולה להיות הסיבה לבעיות הסחיבה שהופיעו לאחרונה.

 

אבל אני שואל את עצמי, איך הוא שיפץ את הראש ולא כיוון הצתה לאחר מכן, הרי הוא היה חייב לפרק את המפלג....

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

מחובתי לציין מספר דברים!

ראשית רצוי לא לאמץ רכב לאחר שיפוץ ראש מנוע לפחות ב500 הק"מ הראשונים, לאחר השיפוץ!

ואכן חובה להרגיש שיפור משמעותי לאחר שיפוץ ראש מנוע, אלא עם בוצעה עבודה גרועה. או קלאץ

מחליק, או אגזוז סתום או יש טעות בשן עד שניים בטיינינג( נפוץ מאד)

או מפלג לא מכוון וההצתה מאוחרת!

יש לציין שבפאסט /אאודי מהשנתונים הללו, אכן קשה להזיז את המפלג , על מנת לכוון הצתה, ויש צורך לפעמים בכח רב , ואפילו עם מכות קלות עם הקת של פטיש!

בברכה

ושנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מצטער לומר לך אבל לפי דעתי אתה עוד קורבן תמים של המערכת שנקראת רמאות ושחיתות במוסכים, לא ניראה לי שבאמת עשו לך ראש מנוע לפי הסימפטומים שתוארו כאן.

 

בכל אופן שתהיה לך שנה טובה.

פורסם

טומי שלום רב?

האם לא נסחפת מדי?

האם לא נראה לך שנסחפת בהאשמה כוללנית" שכל מערכת המוסכים מושחתת ורמאית", האם בגגל מוסך

אחד שעבודתו חשודה באי מקצועיות , ובמחיר מופרז. אתה הולך ומאשים קהל גדול של עובדי כפים שחורות

של אמאות מוסכים ישרי דרך ומקצועיים?!

ועל זה נאמר" חכמים הזהרו בדיברכם"!

בברכת חד שמח ושנה טובה

צביקה

נ.ב תיקון הגהה :בתגובתי הקודמת התכוונתי, לקפיצת שן בטיימינג כמובן, ולא טיינייג!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מצטער לומר לך אבל לפי דעתי אתה עוד קורבן תמים של המערכת שנקראת רמאות ושחיתות במוסכים, לא ניראה לי שבאמת עשו לך ראש מנוע לפי הסימפטומים שתוארו כאן.

 

בכל אופן שתהיה לך שנה טובה.

האם זאת לא הכללה של כל המוסכים, מה שהדגשתי!

בברכת חג שמח ושנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קבל התנצלותי.

התכוונתי שמרבית המוסכים בארצנו מתנהלת על עניין של רמאות והונאת הלקוחות התמימים , זה הבסיס שמניע את מרבית המוסכים מארצנו, מעכבר יעשו לך פיל, זאת עובדה, למרות שיש גם את הפן השני של המיעוט , משהו כמו 10% שהם הישרים שהולכים לפי הספר.

 

עכשיו לך תמצא את ה 10% האלה.

 

אם תשים לב, הסיכוי ליפול חזק הוא דיי גדול.

 

חג שמח לכולנו.

פורסם
מעניין, אחרי שיפוץ ראש שעשיתי לשרייד שהייתה ברשותי, הסחיבה הייתה דווקא טובה בהרבה והורגשה מיד, ומלבד זאת צריכת הדלק ירדה באופן משמעותי.

 

אני מציע שתשב למוסך על הראש, ריח שרוף עם חוסר בסחיבה לא מבשר טובות.

 

שלום.

 

 

אתה צודק 100 %

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בקשר למחיר- זה קורה לפעמים (שיוצאים פראיירים)

 

מה אתם אומרים לגבי כיוון ההצתה- זה יכול להשפיע כל כך, עד כדי פגיעה בסחיבה של הרכב?

שלום.

תקרא היטב המחיר ששילמתה הוא זול!!! המחיר של הצינורות הוא סביר כי הם צינורות מיוחדים בעלי קןטרים שונים מקורים ואין תחליף אגב לדעתי מחיר עלות העבודה זול מאוד!!!

אבל תמיד יש כול מיני חוכמולוגים שיודעים את הכול ויועצים מומחים.

כמו למשל " היתי קונה מנוע מיבוא המחיר הזה" דוגמא לקשקשן כי מנוע כמו שלך אם אביזרים והרכבה עולה + -5500 ש"ח לא כולל מע"מ.

לגבי הנסיעה מזבלים לך את השכל סע רגיל לא שיפצו מנוע רק ראש אין הרצה ולחזור למוסך לחיזוקי ראש ותאום מנוע בזמן שנאמר לך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

עדכון.

 

הייתי היום במוסך, ולאחר כיוון כל גוף המפלג (דהיינו כיוון ההצתה), הכל שב למקומו בשלום.

הרכב סוחב מצויין גם בעליות.

 

תודה לכל המגיבים בפורום

 

שנה טובה לכולם

פורסם

תודה על העדכון , ועל הגילוי שקיימים בארץ מוסכים גם ישרים וגם אמינים, אבל עם מיומנות מקצועית ,

בינונית במקצת! בברכת תג שמח

ושנה טובה!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...