Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי האחרון במהלך נסיעה נכבה המנוע של הרכב שלי (פאסאט שנת 93, 1,800 סמ"ק , ידני). פתיחת מכסה המנוע גילתה קרע גדול באחד הצינורות המוציא מים מהמנוע לכיוון הרדיאטור.

הרכב נגרר למוסך והדיאגנוזה היתה: ראש מנוע.

 

השיפוץ בוצע ועכשיו לשאלות:

1. העלויות: שיפוץ ראש 750 ש"ח

סט אטמים 350 ש"ח

פלאנג' מים קדמי 130 ש"ח

פלאנג' מים אחורי 65 ש"ח

צנור מים עליון 150 ש"ח

צינור נשם 250 ש"ח (לא קשור לראש המנוע - הצינור היה בלוי)

צינור מים שני קטרים 95 ש"ח

עבודה 500 ש"ח

שמן 75 ש"ח

פילטר שמן 45 ש"ח

חומר ניקוי 60 ש"ח

סה"כ: 2,470 ש"ח (כולל מע"מ)

 

כיון שאנני מבין גדול במוסכים ובעיקר במחירים ברצוני לשאול אם המחירים סבירים או שיצאתי פראייר?

 

2. האם אחרי הטיפול הרכב אמור להתנהג כרגיל או שיש לו קשיי הסתגלות. למה השאלה ? כי אני מרגיש שהסחיבה אינה כתמול שלשום. הדבר מורגש מעט מאוד במישור ובעיקר בעליות.

לפני הטיפול, הוא סחב בלי בעיות ועכשיו קצת קשה לו. האם זה קשור לטיפול או שזה ענין של כיוון המנוע בלבד?

 

אודה מאוד לקבלת תשובותכם.

יום טוב

פורסם

אני חושב שהמחיר סביר, בסך הכל זאת החלקים לגרמניות יקרים.

בקשר לסחיבה החלשה, לאחר 500 ק"מ אתה צריך לחזור למוסך בו בוצע השיפוץ לסגירה סופית של הראש.

 

יום טוב

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

ישראל, תודה על תשובתך.

 

שכחתי לציין עוד משהו. אחרי עליה (אני גר במקום בו יש הרבה כאלו) יש ריח של שרוף. זה קשור איכשהו לסחיבה?

פורסם

יכול להיות שמקור הרייח הוא האטם, הוא חדש והוא מתחמם אין מה לדאוג אבל בכל זאת גש למוסך שביצע את המלכה לבדיקה.

 

במהלך 500-1000 ק"מ הראשונים חשוב לא לאמץ את המנוע יותר מדי

 

שנה טובה ומתוקה

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

שכחתי לציין עוד משהו. אחרי עליה (אני גר במקום בו יש הרבה כאלו) יש ריח של שרוף. זה קשור איכשהו לסחיבה?

ריח שרוף אחרי עליה ברכב ידני, עם סחיבה לקויה, יכול להיות קלאץ' מחליק, וקרוב לוודאי שעוד דברים. יתכן גם שהעבודה שעשו על הראש לא תקינה. הייתי ניגש למוסך ומציק להם עד שיפתרו את הבעיה.

בכל מקרה לא הייתי מקבל תשובות אינטרנטיות של "הכל בסדר-סע לשלום".

 

נמרוד

פורסם

נמרוד, לחבר שלי גם עשו ראש מנוע אומנם בדיהו וגם אצלו היה קצת רייח של שרוף ובבדיקת המוסך הכל היה בסדר, לכן אמרתי לפותח השרשור שזה כנראה מחימום האטם אבל בכל זאת הצעתי לו לגש למוסך שביצע את השיפוץ

 

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם
יכול להיות שמקור הרייח הוא האטם, הוא חדש והוא מתחמם אין מה לדאוג אבל בכל זאת גש למוסך שביצע את המלכה לבדיקה.

 

במהלך 500-1000 ק"מ הראשונים חשוב לא לאמץ את המנוע יותר מדי

 

שנה טובה ומתוקה

ישראל

ישראל שלום!

לא נכון שחשוב לא לאמץ את המנוע, לאחר שיפוץ ראש.

מהיכן "לקחת" את זה,אתה טועה ומטעה.

 

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

"לקחתי" את זה בעל המוסך שעשה את השיפוץ לחבר שלי.

מצטער אם אני טועה אבל זה מה שאמרו לנו take it or leave it

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם
"לקחתי" את זה בעל המוסך שעשה את השיפוץ לחבר שלי.

מצטער אם אני טועה אבל זה מה שאמרו לנו take it or leave it

I leav it.שוב,זה לא נכון.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מעניין, אחרי שיפוץ ראש שעשיתי לשרייד שהייתה ברשותי, הסחיבה הייתה דווקא טובה בהרבה והורגשה מיד, ומלבד זאת צריכת הדלק ירדה באופן משמעותי.

 

אני מציע שתשב למוסך על הראש, ריח שרוף עם חוסר בסחיבה לא מבשר טובות.

פורסם

ישראל צודק לגבי שלא לאמץ מנוע ב-1000 ק"מ ראשונים כיון כל חלקי המנוע עם הזמן צריכים להתיישב בצורה טובה יותר ואז אחרי זה מחזקים את הברגים (חשוב לתת למנוע להתקרר איזה כמה שעות לפחות ולא לחזק על מנוע חם!).

 

בברכה,

איתן

פורסם

הייתי במוסך.

 

בדק.

 

אמר שהכל נובע מכך שההצתה לא מכוונת כראוי. ניסה לכוון את הדיסטריביוטר (שיושב מתחת למפלג). לא זז.

 

שם שמן (לשחרור ההברגה).

 

אמר תבוא מחר. (שאז יפרק וינקה את כל המכלול ויכוון את ההצתה)

 

מה אתם אומרים על הדיאגנוזה?

פורסם

קודם כל לגבי המחירים הם סבירים + קצת, למשל בצינורות ובפלאנץ ובשמן קרעו אותך , שילמת כפול אבל ניחא.

השאלה היא האם באמת ב 500+750 עבודה, שקל שכתוב שם, האם באמת עשו לך ראש מנוע כמו שצריך או שרק החליפו אטם ראש?

האם היית בשטח כשהעבודה בוצעה?

האם יש לך כעת הבדל בנסיעה מאשר לפני הבעייה שהייתה לך?

לא מעט ניתקלתי במקרים בהם נאמר שהלך ראש ובעצם הוחלף רק אטם, לא דובים ולא יער.

השאלה היא מה עשו לך שם.

פורסם

חברה יש לכם טעות!!!

 

אחרי שיפוץ ראש הרכב אמור לסחוב יותר טוב כי האטימות של השסתומים והראש השתפרה !!

צריך לחזק ראש אחרי כ 500 ק"מ תודה למישי ציין.

מבחינת המחיר אני חושב שיצאת פרייר שילמת יותר מדיי כסף על שיפוץ ראש :-)

במחיר הזה כמעט הייתי מביא מנוע מייבוא :wink:

×
×
  • תוכן חדש...