Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, בגלל טעות שלי, בדקתי פיוזים בתיבת הנתיכים ולא שמתי לב שהמפתח היה בסוויץ' והסוויץ' פעל.

 

עכשיו, נשארות דולקות קבוע בלוח השעונים הנורה של הכרית אוויר של הנוסע והנורה של הכרית אוויר של הנהג.

 

מישהו יודע איך ניתן לאפס את זה בלי להגיע למוסך של פיאט???

 

(פעם, כשקניתי את הפונטו הקודמת שלי, שנת 2000, גם לה דלקה הנורה של הכרית אוויר וסידרו לי את זה בכמה דקות במוסך המרכזי של פיאט)

 

אני מקווה שמישהו יודע ויוכל להחזיר לי תשובה בהקדם,

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אין כזה דבר איפוס המחשב אלא יש צורך להתחבר עם מחשב אבחון אל "מחשב המרכב", שהנו מחשב מרכזי של הרכב, המקושר אל כל מחשבי הרכב כולל כריות האויר ולקרוא מה התקלה הרשומה. אם זאת תקלה ארעית, שנגרמה מפעולתך (כפי שתארת), אז ניתן למחוק התקלה מהמע' (איפוס).

אין מנוס אלא מלבצע זאת (בתשלום כלשהוא) במוסך מורשה של פיאט.

המסקנה: ברכב מודרני גם פעולה פשוטה ביותר המתבצעת לא נכון עלולה לגרום לתקלות ובעיות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

היתה לי תקלה דומה ונגבה לי סכום של רבע שעת עבודה שזה משהו באיזור ה-45 שקלים, לדעתי זה שווה את הכסף, במיוחד שזה חלק מטיפול.

פורסם

ניסיתי...............לא הלך..........

יש לי עוד בעיה עכשיו, המנורת תיקרה החליטה לא לעבוד כלל, הפיוז תקין וכך גם הנורה,

אני אובד עצות....

 

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
ניסיתי...............לא הלך..........

יש לי עוד בעיה עכשיו, המנורת תיקרה החליטה לא לעבוד כלל, הפיוז תקין וכך גם הנורה,

אני אובד עצות....שי.

אהלן שי, משתתף בצערך, מטעויות רק לומדים!

 

לי נשמע שאיכשהו דפקת משהו בסוויץ' או במחשב הרכב, המחשב המרכזי שנמצא מאחורי קופסת הנתיכים בתא הנוסעים (זאת בהנחה שכל הפיוזים תקינים). אני מקווה שזה יסתכם באיפוס תקלות.

 

מבחינת פיוזים אפשריים ששווה לבדוק (עם סוויץ' סגור! ואולי אפילו מצבר מנותק)

בתא המנוע: פיוזים F2, F3, ראשיים ומשותפים למערכות רבות.

בתא הנוסעים: F37, F53 אילו פיוזים שמשותפים למערכת כריות האוויר, הנעילה המרכזית ותאורת הפנים. אולי גם שווה לבדוק: F38,F50.

 

בגדול, הרכיבים שמשותפים לשתי הבעיות: סוויץ', מחשב מרכב והפיוזים שכתבתי.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אם כבר מדברים על ספייס 03 , אז יש לי שאלה קטנה

 

יום שבת אחרונה פתאום נידלק לי סימן של מנורה שרופה.

פתחתי את בית הפנס והיו בפנים מים (יום לפני שטפתי את האוטו אז ניכנסו לשם מים).

הבחנתי במנורת חנייה שרופה (צבע כסף). הייתה לי בבית מנורה , אבל עם עוצמה נמוכה יותר (לא 5W אלא 4W). החלפתי אותה אבל הסימן על לוח שעונים עדיין דולק!

 

יכול להיות שזה בגלל שהמנורה בעוצמה נמוכה יותר?

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

פורסם
יום שבת אחרונה פתאום נידלק לי סימן של מנורה שרופה.

פתחתי את בית הפנס והיו בפנים מים (יום לפני שטפתי את האוטו אז ניכנסו לשם מים).

הבחנתי במנורת חנייה שרופה (צבע כסף). הייתה לי בבית מנורה , אבל עם עוצמה נמוכה יותר (לא 5W אלא 4W). החלפתי אותה אבל הסימן על לוח שעונים עדיין דולק!

 

יכול להיות שזה בגלל שהמנורה בעוצמה נמוכה יותר?

בפירוש כן!! ועד שלא תחליף למה שצריך להיות זה ימשיך לדלוק, זאת בהנחה שכל הנורות האחרות תקינות!

 

השאלה היא למה נכנסו לך מים לפנס, זה לא אמור לקרות!

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
השאלה היא למה נכנסו לך מים לפנס, זה לא אמור לקרות!

לפני שקניתי את האוטו , ראיתי הרבה פונטואים

בהרבה מהם היו מים בפנים

אני מאמין שמים ניכנסים דרך חור קטן שנוצר בפנס ממכה.

ניסגור אותו עם סיליקון

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

×
×
  • תוכן חדש...