Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם...

הייתי היום בחנות שמתעסקת בציוד אודיו לרכב, והתכוונתי לרכוש את המוראל דוטק...

 

הבחור שם הציע לי באותו המחיר(1400 שח') ...

סט קומפוננט של אוריין או לחילופין של אלפא סוניק... לצערי אין לי דגם ספציפי של החברות הנ"ל, אך הם אמורים להיות מקבילים לדוטק...

 

בכל אופן, אני שמעתי את הדוטק והתאהבתי בהם... רציתי לשאול אנשים שמכירים את החברות הללו, מה באמת כדאי לי לרכוש? מבחינת איחות וסיגנון של הדוטק, האם השאר באמת יותר טובים ובאותו הסגנון?

 

ואולי להציע לי סט קומפוננט אחר...

 

בתודה מראש אופיר...

פורסם

אם שמעת את הדוטק והתאהבת אז מה אכפת לך מאחרים ? גם שאתה מאוהב בבחורה אתה מתחיל לשקול בחורות אחרות כי החזה שלהן מעט גדול יותר ?

 

 

בכל מקרה הדוטק סט מצויין ו1400 שקל מחיר גבוה מאוד !!

אם יש לך 1400 שקל להשקיע בסט קומפוננט ללא צל של ספק הייתי ממליץ לך לאוץ לרוץ לפומפה ולקנות מורל הייבריד מהסדרה הישנה שבהחלט לא רואה את הדוטק "ממטר"

פורסם
שאתה מאוהב בבחורה אתה מתחיל לשקול בחורות אחרות כי החזה שלהן מעט גדול יותר ?

ברור. :yum:

 

 

עכשיו ברצינות , ב 1400 באמת הכי מומלץ לקנות את ההיבריד.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אבל אתה לא מבין הוא מאוהב כי זה הסט היחיד שהוא שמע, אם הוא ישמע את כל השלוש אז יהיה לו אינדיקציה במי הוא "מאוהב" יותר.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

עופר אני מציע לך לבקש מאייל לעשות טישטוש על ה"ברור" אחרת אם חברה שלך תכנס לפורום בטעות - יהיה לך שמח - ולא.....לא שמח במובן הזה :D:D:D

 

תאחלס אני לא מסתכל על חזה של אחרות - אני שמח בחלקי ! :D

 

לפעמים צריך לעצום את העיניים ולא לדעת מה הולך בחוץ כדי להיות מסופק ממה שיש לך בבית הבנת קלאריון מאן ?

 

בכל מקרה אם הוא יקנה ב1400 את ההייבריד אני בספק אם קיים סט בארץ שיספק אותו יותר במחיר הזה

פורסם

זה בסדר , היא לא תעשה לי צרות ..

חוץ מזה , אייל כבר סיבך אותי פעם אחת ... :wink:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

קלאריון מן : במחיר של 1400 שקל לא אלפה סוניק לא דוטק ולא כלום יעמדו עם ההייבריד - ומאיפה הבאת את ה4 אינץ' הוא לא כתב שהוא מוגבל ל4 אינץ' או שהתכוונת בשביל עצמך

פורסם

סיידר..

אני יהיה יותר קריא להבא

כרגע שומעים באוטו אצלי ככה:

"I'M the superVbchhhhhhhszxz,fmekfj"

אני מקווה שישמעו יותר טוב אחרי שתעזרו לי :smile:

פורסם

קודם כל, תודה לכל העונים...

 

כמה דברים...

דבר ראשון, מאיפה אני משיג, הייבירד ב-1400, הבנתי שהם עולים בסביבות 2200...

דבר שני, אין לי אפשרות לשמוע את שאר הקומפוננטים... ככה שאם לחברי הפורום הנדיבים יש את הסטים האלו, והם מוכנים לעזור לי, אני אשמח...

 

דבר שלישי, זו לא פעם ראשונה שאני שומע קומפוננט, אבל זו פעם ראשונה שאני שומע משהו איכותי...

 

היה לי JBL GTO והם ממש על הפנים

ושמעתי גם לייטניג אודיו, שממש לא אהבתי...

 

אשמח לעוד תגובות...

פורסם

סט קומפוננט זה דבר נורא נורא סובייקטיבי - סתם שתקבל תמונה עד כמה זה סובייקטיבי לך היו את הJBL GTO ואתה אומר שהם ממש ממש גרועים - ולי יש אותם ואני מעדיף אותם בצורה משמעותית ביותר על הדוטק - אתה לעומתי התאהבת בדוטק

 

לכן זה סוביקטיבי לחלוטין

 

את ההייבריד תוכל לקנות ב1400 שקל (זה הגרסה הקודמת - זה בסדר היא מצויינת לא פחות) בפומפה דרך האתר או לקפוץ לחנות שלהם בעוזיאל ברמת גן

פורסם

תאחלס אני לא מסתכל על חזה של אחרות - אני שמח בחלקי ! :grin:

משום מה אני לא מאמין לך:smile: .....

 

 

בכל מקרה אם הוא יקנה ב1400 את ההייבריד אני בספק אם קיים סט בארץ שיספק אותו יותר במחיר הזהכבעלים של ההייבריד "הישן" זה באמת התמורה הטובה ביותר במחיר הזה.

×
×
  • תוכן חדש...