Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.. כמו שאומרים "עשיתי חושבים" והגעתי למסקנה בדייהו נקסיה 96 שלי יש גיר אוטומט.. עכשיו הגיר 3 הילוכים ובגלל זה מרגישים הרבה חוסר כוח.. ובנוסף הוא גם אוכל יותר דלק.. ופחות מהנה.. אז החלטתי אולי להחליף את הגיר לידני (אני לא יקנה אוטו אחר ידני יש לי ערך סמנטלי לרכב)

אז שאלתי היא.:

האם אפשר לבצע דבר זה? הרי רוב הדייהו ידניות והסופר רייסר יתאימו לשלי?

וכמה יעלה דבר כזה? אחרי הכל אני מביא למתקין תיבת הילוכים אוטומטית שהערך שלה גבוה יותר

ואם אמצע מישהו שמוכן להחליף.. זאת אומרת הוא יקח אוטומט שלי ואני את הידני..

כמה תעלה עבודה? והאם כדאי? והרכב יתפקד טוב?

 

תודה מראש.

שי

פורסם
תחליף את האוטו.

 

לא שווה להשקיע.

בשיא הרצינות.

יופי שמר, הבן אדם אומר לך "אני לא יקנה אוטו אחר ידני יש לי ערך סמנטלי לרכב" ואתה אומר לו תחליף אוטו, כל הכבוד.

 

חוץ מזה מדובר בדייהו נקסיה... זה דגם "ספורטיבי" עם 5 דלתות (נדיר מאוד) ואין אפשרות למצוא כאלה ידניות :p :P

 

;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין שום הבדל בין הסופר רייסר לנקסיה. בדיוק אותו מנוע בדיוק אותו גיר. אותה הגברת בשינוי אדרת.

 

אתה יכול לחפש בפירוקים אולי יש גיר של סופר רייסר.

:smilecolr:snipersmi
פורסם

מה בדיוק יש לך כלפי הרכב שאתה לא מעוניין למכור?

 

אני יגיד לך למה, רק העבודה תעלה לך 2000 שקל וגיר עוד 3000 של דיהוו סופר רייסר ידנית, כ 5000 שקל, אם תצליח למכור את הגיר האוטומט לפירוקיה תקבל אולי 1000 שקל במקרה הטוב לאדם פרטי 1500

ככה שיש לך להוציא בין 3000 ל 4000 שקל, עדיין מעוניין?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

הרכב היה של סבא שלי שנפטר לפני שנה וסבא שלי היה מורה נהיגה..

 

ורכבים היו חלק מחייו

אז מעדיף לשמור את הרכב הזה.. ולנסות לשפר אותו וחוץ מזה גם הרכב שנת 96 רק 60 אלף.. שזה די מציאה..

 

ואם אני ימצא מישהו שיסכים להחליף איתי זאת אומרת מישהו פרטי ששנינו נלך למוסך ונחליף בין הגירים.. אז זה יצא בערך 2000? כאילו רק על עבודה?

פורסם

יש הרבה דברים מעבר לגיר שתצטרך להחליף.

 

אם זה רגליות ברקס וקלאץ.

אם זה ידית הילוכים וכל הפנאל שיושב שם.

ועוד כמה דברים שלא עולים לי בראש עכשיו.

בכל אופן אני מציע שתתרגל לגיר 3 הילוכים וזהו.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

אני רוצה ברשותכם להכניס ספין קטן לדיון-

עדיין בענין החלפת גיר אוטומטי לרגיל, אבל הפעם בפוקוס 2 ליטר. אני קצת מפנטז על זה (כידוע גרסה זו נמכרה בארץ רק עם גיר אוטומטי).

 

תודה.

פורסם
אני רוצה ברשותכם להכניס ספין קטן לדיון-

עדיין בענין החלפת גיר אוטומטי לרגיל, אבל הפעם בפוקוס 2 ליטר. אני קצת מפנטז על זה (כידוע גרסה זו נמכרה בארץ רק עם גיר אוטומטי).

 

תודה.

 

תביא אחת ידנית ביבוא אישי זה יהיה גם יותר זול וגם יותר מאובזר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אז ככה.. כמו שאומרים "עשיתי חושבים" והגעתי למסקנה בדייהו נקסיה 96 שלי יש גיר אוטומט.. עכשיו הגיר 3 הילוכים ובגלל זה מרגישים הרבה חוסר כוח.. ובנוסף הוא גם אוכל יותר דלק.. ופחות מהנה.. אז החלטתי אולי להחליף את הגיר לידני (אני לא יקנה אוטו אחר ידני יש לי ערך סמנטלי לרכב)

אז שאלתי היא.:

האם אפשר לבצע דבר זה? הרי רוב הדייהו ידניות והסופר רייסר יתאימו לשלי?

וכמה יעלה דבר כזה? אחרי הכל אני מביא למתקין תיבת הילוכים אוטומטית שהערך שלה גבוה יותר

ואם אמצע מישהו שמוכן להחליף.. זאת אומרת הוא יקח אוטומט שלי ואני את הידני..

כמה תעלה עבודה? והאם כדאי? והרכב יתפקד טוב?

 

תודה מראש.

שי

אם אכן ישנו גיר שיתלבש לך על המנוע אז זה אפשרי ועוד איך . רק דע שזאת עבודה מורכבת שאין הרבה בעלי מקצוע שיסכימו לבצע לך את העבודה .

JDM :twisted:

פורסם
תביא אחת ידנית ביבוא אישי זה יהיה גם יותר זול וגם יותר מאובזר.

מה, זה אפשרי?! :shock:

הרי גירסה שכזו (פוקוס, 2 ליטר, ידנית) לא יובאה מעולם ביבוא סדיר לארץ (יעני- עברה תקינה עברית).

ברור לי שמאפיונרים יוכלו לעשות מעשה שכזה, אך פשוט-עם שכמוני גם?

כמו כן, אצטרך מן הסתם להזדרז שכן הפוקוס דור קודם כבר לא נמכרת באירופה זה כשנה -

מותר ליבא אישית רכב עד גיל שנתיים, הלא כן?

 

תודה.

פורסם
אני רוצה ברשותכם להכניס ספין קטן לדיון-

עדיין בענין החלפת גיר אוטומטי לרגיל, אבל הפעם בפוקוס 2 ליטר. אני קצת מפנטז על זה (כידוע גרסה זו נמכרה בארץ רק עם גיר אוטומטי).

 

תודה.

אפשר גם לנסות ללכת הפוך: להשתיל מנוע 2 ליטר בפוקוס 1.6 ידנית.

או אם כבר אז כבר - להביא מנוע 2.3 מחו"ל ולהשתיל אותו. (אבל זה יהיה כאב ראש מבחינת אישורים וחוקיות...)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה קשה מאוד וצריך גם מזל.......אני האיתי קרוב מאוד מי לעבור מי אוטומתית לידנית מצאתי אוטו יבוא אישי שהיא ידני......בפירוק......והציע לי הכל ב3 אלף מחשב,גיר,קלאץ...בקיצור כל הדברים שקשורים לגיר.:( אבל באתי ושרפו אותו ערבים מ*****!!!!!!!!!!!!!

האוטו הוא DODGE NEON

 

בקיצור עם יש לך את הכסף ואת הזמן ואת הרצון תעשה את זה עם אין על תעשה את כי זה לוקח הרבה זמן

לי לקח לימצוא רק את האוטו שנתים

 

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

×
×
  • תוכן חדש...