Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין שום הבדל בין הסופר רייסר לנקסיה. בדיוק אותו מנוע בדיוק אותו גיר. אותה הגברת בשינוי אדרת.

 

אתה יכול לחפש בפירוקים אולי יש גיר של סופר רייסר.

לסופר יש שני מנועים

אחד dohc עם 115 כ"ס של gm

ושני sohc של אופל מהשו כמו 90כ"ס

Omnia mea mecum porto

פורסם

סליחה אולי אני טועה אבל קראתי פעם שזה

 

Dohs -100

sosh - 80

 

סליחה אם טעיתי פשוט אני בטוח שזה מה שקראתי

פורסם
תגיד זה ראשי תיבות של

 

Double Over Head Cams

Single Over Head cam

 

כלומר גל-זיזים-עילי- יחיד או כפול ???

בהחלט - ההבדל ביניהם הוא גם של 8 שסתומים (~80) מול 16 (~100).

וטוב שזה רק 100 כ"ס, 115 על המתלים המקוריים היה יכול להיות סכנת נפשות. :?

 

ולשואל המקורי - דע לך שבגרסה הידנית יש דוושת גז עצבנית וקלאץ' הידראולי בעל טמפרמנט משלו.

מתרגלים, אבל כמובן שלהחליף לידני זאת תהיה עבודה די מטורפת מבחינת עלות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ולשואל המקורי - דע לך שבגרסה הידנית יש דוושת גז עצבנית וקלאץ' הידראולי בעל טמפרמנט משלו.

מתרגלים, אבל כמובן שלהחליף לידני זאת תהיה עבודה די מטורפת מבחינת עלות.

בקשר לדוושת גז. יש מצב לעשות אותה יותר רכה ? אולי לשמן את הכבל גז ? זה ממש נורא :\

:smilecolr:snipersmi
פורסם
אפשר גם לנסות ללכת הפוך: להשתיל מנוע 2 ליטר בפוקוס 1.6 ידנית.

או אם כבר אז כבר - להביא מנוע 2.3 מחו"ל ולהשתיל אותו. (אבל זה יהיה כאב ראש מבחינת אישורים וחוקיות...)

תודה מר wil על הרעיון היפה!

 

האם אתה טוען שהחלפת המנוע המקורי מ-1.6 ל-2.0 ליטר (בפוקוס למי שלא עקב) אינה כאב ראש בירוקרטי על סף הבלתי אפשרי במדינתנו הנאורה?

מן הסתם החלפת מנוע לנפח אחר מחייבת גם היא מהלכים לא טרוויאליים במשרדים הממונים (שלא לדבר על החלפת מידת צמיגים, תופים מאחור לבלמי דיסק ועוד כהנה וכהנה זוטות שבוודאי איני מודע להם).

אשמח להתייחסויות מבעלי נסיון/ידע.

 

...אז עכשיו רקנ נותר עוד צריך למצוא פוקוס 5 דלתות ידנית, מה?

אי"ה, גם לזה ימצא פתרון בקרוב :roll:

פורסם

הכי טוב שתפנה לדלק מוטורס, למחלקה הטכנית, ותשאל מה צריך לעשות מבחינה חוקית כדי להחליף מנוע1.6 ל 2.0בפוקוס

 

חוץ מאישור היבון צריך לראות שמשרד הרישוי בכלל מאשר החלפה כזו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
מה, זה אפשרי?! :shock:

הרי גירסה שכזו (פוקוס, 2 ליטר, ידנית) לא יובאה מעולם ביבוא סדיר לארץ (יעני- עברה תקינה עברית).

ברור לי שמאפיונרים יוכלו לעשות מעשה שכזה, אך פשוט-עם שכמוני גם?

כמו כן, אצטרך מן הסתם להזדרז שכן הפוקוס דור קודם כבר לא נמכרת באירופה זה כשנה -

מותר ליבא אישית רכב עד גיל שנתיים, הלא כן?

 

תודה.

התקינה היא לדגם באופן כללי, לא לרמת גימור זו או אחרת.

 

נכון להיום עד סוף 2005 אפשר עדיין להביא רכבים משנת הדגם 2004.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בקשר לדוושת גז. יש מצב לעשות אותה יותר רכה ? אולי לשמן את הכבל גז ? זה ממש נורא :\

אני מסכים, זה נורא.

שימון הכבל לא ישנה כלום.

כבל הגז דווקא די בולט בתא המנוע - לפי מה שאני מבין (ואני לא מבין הרבה, זו סתם השערה)

הקפיץ הוא האשם - אלא אם כן אתה מכיר מומחה לקפיצים שיכין לך אחד תחליפי

בעל דרגת קשיחות שונה... עזוב, בלגן.

 

אגב, לעשות הורדת הילוכים מדויקת בשיטת עקב-אגודל באוטו הזה זה הדבר הכי קשה בעולם...

אני אומר את זה אחרי שנה וחצי של ניסיונות. :roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...