Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

כאמור יש מבצע באוטו דיפו,הייתי שם היום, אזעקה של חברת THUNDER ב 400 ש"ח בלבד במקום 1000 ש"ח.

למשהו יש ניסיון או מותקנת אצלו אזעקה כזאת.

המנהל שם אמר לי שיש להם סטוק מהאזעקה הזאת, הם לא הצליחו למכור הרבה ולכן עכשיו היא במבצע.

מה אתם אומרים?

קישור לאתר יצרן:

http://www.spetrotec.co.il/

קישור לאזעקה:

(אותו הדבר רק בלי קודן)

http://www.spetrotec.co.il/main-2.htm

פורסם

לא מכיר את החברה הזו,

על פניו היא מכילה כל מה שצריך.

 

400 ש"ח ניראה על פניו כמחיר טוב.

אגב, 400 עם או בלי התקנה?

פורסם

בלי התקנה, לא צריך להגזים.

 

השאלה היא האם ב 400 ש"ח אפשר להשיג משהו יותר טוב\איכותי\אמין....אשמח לשמוע אם כן.

פורסם

האזעקה הנ"ל מנתקת גם את ההנעה אם לא כובתה כמו שצריך

נגיד האוטו נפרץ אז עד שלא מכבים את האזעקה עם השלט ישנו ניתוק ואי אפשר להניעה?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

לאבא שלי יש אזעקה כזאת

הוא התקין אותה לפני כשנה, עם התקנה זה עלה 400-450 שקל (אבל לא בחנות, אלה אצל מישהו בבית)

 

אני זוכר שהוא אמר שהאזעקה הזאת מותקנת ברכבי ניסן חדשים...

 

בכל אופן היא יודעת לפתוח דלתות, ליותר מזה אל תצפה :-)

Scooby WRX

פורסם
שלום

כאמור יש מבצע באוטו דיפו,הייתי שם היום, אזעקה של חברת THUNDER ב 400 ש"ח בלבד במקום 1000 ש"ח.

למשהו יש ניסיון או מותקנת אצלו אזעקה כזאת.

המנהל שם אמר לי שיש להם סטוק מהאזעקה הזאת, הם לא הצליחו למכור הרבה ולכן עכשיו היא במבצע.

מה אתם אומרים?

קישור לאתר יצרן:

http://www.spetrotec.co.il/

קישור לאזעקה:

(אותו הדבר רק בלי קודן)

http://www.spetrotec.co.il/main-2.htm

אני הצלחתי לזהות באתר כמה מרכיבים ממערכת האיתוראן שלי. ככל הנראה שהם מייצרים עבור איתוראן את המערכת. למעשה זה גם כתוב באתר! אם אכן כן- המדובר אכן ביצרן ישראלי איכותי כי הנסיון עם מערכות האזעקה שמשולבות באיתוראן הוא טוב. היתרון המשמעותי- אם יהיו בעיות- יש לך אל מי לפנות. המפעל בהוד השרון ולא בסין!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

אני מחפש מהאזעקה שתייה אמינה,ושתפעל מתי שצריך זה הכי חשוב.

כל הפיצרים לא ממש מעניינים אותי.

×
×
  • תוכן חדש...