Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך חוות דעת שלכם על 2 מכוניות (אחת לי אחת לאבא שלי)

 

הראשונה היא :

גולף שנת 99 1.8 אוטומטית -בעיכר על הנסיעה שלה,האמינות שלה וכל מה שיכל להוסיף (זה שהחלקים יקרים אני יודע ..)

 

השני הוא: מצובישי 1.6 שנת 94 אוטומטית אותו דבר כמו על הגולף (בעיכר על הנסיעה שלה,האמינות שלה וכל מה שיכל להוסיף )

 

 

תודה מראש !

מתן.

פורסם

למיצובישי מחלות גיר שמתחמם וניזוק -השקעה של כ- 4000 ש"ח אלא אם כן תקדים תרופה ותשים מצנן לשמן גיר!!

114 כ"ס אוטו יחסית חזק לקבוצה, משקל כ- 1070 ק"ג אין עוד הרבה מה לספר!!

 

גולף אוטו נעים מהנה מרווח ומפנק.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
למיצובישי מחלות גיר שמתחמם וניזוק -השקעה של כ- 4000 ש"ח אלא אם כן תקדים תרופה ותשים מצנן לשמן גיר!!

114 כ"ס אוטו יחסית חזק לקבוצה, משקל כ- 1070 ק"ג אין עוד הרבה מה לספר!!

 

גולף אוטו נעים מהנה מרווח ומפנק.

אוקיי קודם כל תודה

 

לגבי המצובישי לא חידשתה לי...

 

לגבי הגולף ..לא קיבלתי תשובה על הנסיעה שלה..

המנועה חזק???

יש לו כח של 1.8 ???

פורסם

לגולף 1.8 מנוע מצוין ומודרני, בעל חמישה שסתומים לצילינדר. הספקו 125 כ"ס. נסיעה רכה ונוחה, גימור מוקפד ויוקרתי. בכלל, לדעתי הלא אוביקטיבית ( יש לי 1.8 ידנית ), אחד הדגמים היותר מוצלחים של הגולף סדרה 4.

פורסם

למה אתה משווה דווקא את 2 המכוניות האלה,שהמחירים והשנתונים שלהן כ"כ שונים?

 

בקצרה:

הגולף יקרה יותר לקנייה ולאחזקה,אם אתה יכול להרשות לעצמך...קנה אותה.

היא עדיפה כמעט בכל הפרמטרים.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

×
×
  • תוכן חדש...