Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ידית ההילוכים החדשה שלי :P


David A
שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נמרוד

 

מכיוון שאתה מחליט מה לשפר, איך לשפר וכמה לשפר, סדר העדיפויות הוא שלך ולכן הוא נקבע לפי הקריזות של אותו אדם.

 

כל אחד בוחר את רמת הפשרות שהוא מוכן לספוג, אני למשל ויתרתי על נוחות בתמורה לאחיזה גבוהה וריסון זויות גלגול.

 

עדיין הרכב שלי שימושי ( :?: ) וזהו רכב היום יום שלי

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אוקי , קיבלתי, צודקים

בסייג אחד - יכולת הבדיקה והכיול של היצרן רבה וטובה ממה שאתם כאנשים פרטיים יכולים לבדוק (ולצורך העניין גם יותר מרוב חברות ה"שינויים" למיניהם)

פשוט - תנו משקל לבחירת הכיול של היצרן לדגם ספורטיבי זה או אחר, אל תבטלו זאת מיד

 

ד"א, ערן - אני חושב שקלאץ' קרמי זה Over the Edge....

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שפשוט ת-ע-נ-ו-ג לנהל ויכוח בצורה ענינית כמו שהתנהל בשרשור הנוכחי,

נסו לדמיין מה היה קורה אם נושא זה היה עולה לדיון בפורום yent

 

:shock:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסעפת הסטנדרטית נראית פשוט בדיחה

זה לא כלכך נורא כמו שאתה אומר זו סעפת 4-2-1

 

זה כן כזה נורא והיא 4 ל-1.

אני אשמור את המקורית ואעלה תמונות כדי שתוכל לראות את ההבדל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה כן כזה נורא והיא 4 ל-1.

אני אשמור את המקורית ואעלה תמונות כדי שתוכל לראות את ההבדל.

לא נכון בפנים הי 4-2-1

 

יש גם לינק http://freespace.virgin.net/rallye.106/car.html

The standard manifold is actually a 4-2-1, as you will see if you dismantle it, but does not have the advantage of being made of stainless steel.

[/url]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה כן כזה נורא והיא 4 ל-1.

אני אשמור את המקורית ואעלה תמונות כדי שתוכל לראות את ההבדל.

לא נכון בפנים הי 4-2-1

 

יש גם לינק http://freespace.virgin.net/rallye.106/car.html

The standard manifold is actually a 4-2-1, as you will see if you dismantle it, but does not have the advantage of being made of stainless steel.

[/url]

 

זאת ה-MK1, אני מכיר את האתר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אותו manifold שנמצא ב-TU 1.1 נמצא גם בראלי ?

הסעפת המקורית קטנה מאד, וקוטר הצינורות הפנימיים צר מאד.

למעשה הצינורות מחברים לצינור ראשי מיד כבר בגובה ראש המנוע... :cry:

להבדיל מ-manifold רציני שם הצינורות מתמזגים לצינור הראשי מתחת לבלוק המנוע.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אומר שאין מקום לשיפור אבל זה לא נורא כמו שאתה חושב.

ראיתי סעפות הרבה יותר גרועות.

 

 

נ.ב

אצלי סעפת משופרת לא ניכנסת פשוט אין מקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...