Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עניין של שיקול אישי כנראה

 

היו עוד כמה ריג'קטים "מצטברים" שלא נכללו בבדיקה , אמנם לא מכניים , אבל עדיין..:

 

תא כפפות תלוש ומחכה בתא המטען לקאמבק הגדול.

צילינדר דלת נוסע גמור עקב נסיון חדירה בלתי משומן.:shock:

שריטות אומנותיות עם מפתח לאורך הרכב.

 

ועוד כמה פרטים ש"התפשרנו" לגביהם כגון : מחסור בהגה כוח , אזעקה דפוקה וכד'..

אלו דברים שהייתי מוכן "להחליק" אם המצב המכני של הרכב היה סביר.

אבל למה לי לאכול דג צרפתי ששחה בבריכה של מפעל בצ'רנוביל כשיש כל כך הרבה שרימפסים בים?

 

אגב הבעלים לא היה שקרן ולא תחמן , אשתו נסעה על הרכב ב3 שנים האחרונות והיא בעצמה לא ידעה שלרכב שלה יש מכה בשלדה.

לטענתה היא עשתה בדיקה לפני 3 שנים ברשל"צ ולא איבחנו מכה בשלדה {אבל מה זה משנה לי}

 

לאחרונה הוחלף ברכב רדיאטור {חדש מקורי} , ורצועת טיימינג + טיפול 10K , שזה טוב :-)

והרכב עצמו עבר 150K

GOT סחוג?

פורסם

תשמע לפי הבדיקה הוא צריך לשלם לך כדי שתיקח את הרכב,המצב שלו גרוע מאוד והטיפולים בו יהיו יקרים מאוד גם אחרי היישור קו



בקיצור חבל על הזמן ברח כל עוד נפשך בך:smile:

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
יניב,

אני לא רוצה להכנס לפנקסנות, ולהתחיל לחשב מה צריך להחליף ולמה, וכמה זה עולה...

אני יוצא מנקודת ההנחה שלא כל מה שכתוב בטופס הבדיקה באמת דורש החלפה, ולא כל מה שדורש החלפה צריך להיות מוחלף מיד.

אני, למשל, חצי שנה אחרי רכישת הרכב שלי, ועדיין סוחב איתי "מצמד מפריד גבוה" מהבדיקה.

 

לדעתי, ולאור מה שכתב RL, אם הרכב מוצא ב8-7K, והמחירון סביב ה15K, שווה לקנות.

אבל כנראה שזאת רק דעתי...

אכן, אם המחירון 15 והשוק 13 לא הייתי שם שקל מעל 5-7 אבל לעניות דעתי זה לא הגיוני, כל מה שאני ואתה תארנו זאת עבודה לסוחר ואני משוכנע שסוחר גם יקנה אותו בסוף באיזה 5 וימכור אותו כחדש ב 2 מעל המחירון.

אני לא רואה הגיון בזה שאדם פרטי יכנס לסרט כזה.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמע, יצא לי לראות כמה בדיקות של רכבים מהסוג הזה ומהשנתונים האלה.

 

נכון, נדרשת המון השקעה כספית, אפילו אם יתוקנו רק חצי מהליקויים.

סביר להניח שגם תיקון של ליקוי אחד , יגרור בטווח הרחוק ליקוי אחר.

 

אבל, אם אתה סגור על הדגם הנ"ל ויש לך סיכוי לקחת אותו במחיר טוב , אז שווה לשקול,

מכיוון שכל 106 אחרת בת 10 שנים, יהיו בה בדיוק את אותם ריג'קטים...

 

אני אישית לא הייתי נוגע.

אם הייתי צריך לקנות לחברה שלי רכב סביב ה10K , התשובה היא דיהטסו שרייד ידנית 1.3.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ראית מה שאני ומה שבגירה הגבנו לך.

 

אתה רוצה תשלם על האוטו 5 אלף שקל תשקיע עוד 10 ואולי תצליח למכור ב 10 עוד חצי שנה שנה.

אין טעם.

יש בו המון ליקויים ורכב צרפתי לא אמין (יסלחו לי חובבי הצרפתיות)

קח את ה 15 אלף שאתה מתכנן להוציא ותרכוש גולף/פולו

או אופל אסטרה, או איזו רנו קליאו יותר חדשה ויותר טובה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אולי תספר לנו איפה יש פולו ב15 אלף? ועוד עם מחירים של חלקים של אוטו גרמני. ממש לא משתלם לעומת

הצרפתיות הזולות.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

לדעתי - הדבר המרתיע באמת הוא מצב המנוע. יישור קו למנוע יעלה כ 4000 ש"ח.

 

שאר הדברים שוליים וחלקם נכתבים כדי לכסות את המכון.

 

צריך גם לזכור שהרכב עבר תאונת שלדה (מתיחת קורת אורך קידמית) וזה לבד מוריד את מחיר הרכב בכ - 20%.

מכל זה, בהנחה שהרכב עולה 15K - והא לא שווה יותר מ 7000.

למה כן לקחת אותו? כי אם אין לך הרבה כסף ואפשר לקנות אותו באמת ב 7K אז תסע בו ולאט לאט תסדר אותו.

אלון

פורסם
שמע, יצא לי לראות כמה בדיקות של רכבים מהסוג הזה ומהשנתונים האלה.

 

נכון, נדרשת המון השקעה כספית, אפילו אם יתוקנו רק חצי מהליקויים.

סביר להניח שגם תיקון של ליקוי אחד , יגרור בטווח הרחוק ליקוי אחר.

 

אבל, אם אתה סגור על הדגם הנ"ל ויש לך סיכוי לקחת אותו במחיר טוב , אז שווה לשקול,

מכיוון שכל 106 אחרת בת 10 שנים, יהיו בה בדיוק את אותם ריג'קטים...

 

אני אישית לא הייתי נוגע.

אם הייתי צריך לקנות לחברה שלי רכב סביב ה10K , התשובה היא דיהטסו שרייד ידנית 1.3.

 

זה בדיוק העניין..

זה ממש לא הרכב שדיברנו עליו , היא פשוט באה אלי יום אחד עם המספר טלפון ואמרה שזה הרכב שהיא רוצה.:roll:

 

היא צריכה רכב שיקח אותה מנקודה א' לנקודה ב' , בר אילן-נתניה-בר אילן

התקציב שלה עד 20K+- , והכיוון אמור להיות יפנית קטנה.

אני מנסה למצוא לה סיריון/בימבה/שרייד כבר חודשיים ללא הצלחה {בתקציב הנתון}

היא לא רוצה ג'סטי והיא לא רוצה פרייד {שזה חבל כי מצאתי לה אחת במצב ממש טוב , ובתקציב.}

GOT סחוג?

פורסם

אם חברה שלך מחפשת תחבורה בסיסית נטו,חבל להמשיך לבדוק מכוניות ספורטיביות.כמעט כולן עברו חיים לא קלים,מה שמתבטא בתאונות,מנועים גמורים וכו.

ב 20,000 שקל אתה יכול למצוא סופר מיני ראוייה,ידנית,כמו הפיאט פונטו או דייהטסו סיריון,שרבים הסיכויים שעברו עליהם חיים קלים יותר.

את הג'אסטי והשרייד(עד 94)תוריד מהפרק,רמת הבטיחות בהן לא ראוייה למאכל אדם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היא חשבה על קליאו

אבל לדעתי מספיקה לנו צרפתייה אחת על הראש {ראה סמלון}..

וגם אם היא היתה מתעקשת על הקליאו , לא הייתי חושב בכלל להתעסק עם התיבה האוטומטית שלה..

 

בכל זאת אם אמצא אחת במצב טוב {וידנית} , גם זאת אופציה..

GOT סחוג?

×
×
  • תוכן חדש...