Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי מה שהבנתי זו סדרה מבויימת (המבוססת על סיפורים אמיתיים(?)) ולא באמת מרדפים בLIVE כמו בארה"ב :roll:

הכול בסדר שמה ? :?

המשך יום נעים!

פורסם
הכול בסדר שמה ? :?

איפה זה שמה? :roll:

 

אז הם מחצו את היונדאי סתם בשביל תוכנית?!?!

אפשר לחשוב כמה כבר עולה יונדאי יד שניה מהשכרה עם שאסי...

ואפשר לחשוב שעבור פרסומות של "הקש על ה5" לא זרקו סלעים על מכוניות, או התנגשו איתן בעץ או סגרו עליהן את השער של החניה...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מצטער להגיד את זה אבל זו ממש דרך ישראלית לחושב.. שתמיד עובדים עלינו שמשקרים לנו ותמיד רוצים לדפוק אותנו.... לא מבין את זה... אנחנו דופקים את עצמנו כל הזמן כאילו לא חסר שאחרים יעשו את זה לעם שלנו... כמה חבל... =\

המשך יום נעים!

פורסם

מבויים כן, לא ידעתם שנותנים לאנשים לנהוג ככה בכביש ציבורי רק בשביל סרט קטן של מרדף?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אולי בזמן צילום סוגרים את בכבישים. קצת מוזר העניין הזה של איתורן הפיאסטה ובאקסנט :|

מצד שני למה שיעשו שיחזור? (אולי זה מסביר את משפטי החוכמה בזמן המדף)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

עוד דבר מעניין זה שחוץ מ4 מכוניות בכביש מהיר לא היו בזמן הצילום כמעט מכוניות בכביש... קחו לדוגמא את הקטע עם ההונדה סיויק הלבנה בסוף.. כל הדרך בכביש מהיר, בתוך הכפר - כלום! :?

פורסם

לא יצא לי לראות את התוכנית - ואני מקווה לצפות בפרק הבא (אם בכלל יהיה, ואם לא, אז בשידור החוזר)..

אבל אם זה כמו בדיסק שקיבלתי הביתה מחברת "איתורן" - זה בהחלט שחזור...

ואני מניח שאנחנו מדברים על אותו דבר, כיוון שגם בדיסק שקיבלתי הביתה יש את המרדף אחרי איזה רכב שהם אומרים שלא אכפת להם מהגנב.. העיקר שהרכב מאובטח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איפה זה שמה? :roll:

 

 

אפשר לחשוב כמה כבר עולה יונדאי יד שניה מהשכרה עם שאסי...

ואפשר לחשוב שעבור פרסומות של "הקש על ה5" לא זרקו סלעים על מכוניות, או התנגשו איתן בעץ או סגרו עליהן את השער של החניה...

בפרסומת הזו השתתפו שתי מכוניות שונות לחלוטין, שהדבר היחיד שמשותף להן זה הצבע..

 

גרוטאה קוריאנית כלשהי , יחד עם גרוטאה אמריקאית (ניאון)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עוד דבר מעניין זה שחוץ מ4 מכוניות בכביש מהיר לא היו בזמן הצילום כמעט מכוניות בכביש... קחו לדוגמא את הקטע עם ההונדה סיויק הלבנה בסוף.. כל הדרך בכביש מהיר, בתוך הכפר - כלום! :?

אם לא שמעת, המרדף נערך בשעות הבוקר המוקדמות.

ותן לי לספר לך, בתור אחד שיצא (יוצא...) לו לנהוג כבר בשעות 05:00, 06:00 בבוקר - הכבישים ריקים, ולא בעיה "להרביץ" מהירות גבוהה.

 

ואל תשכח שמדברים על יישוב ערבי (מצטער, ברח לי השם), לא על ת"א.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).


×
×
  • תוכן חדש...