Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מסכם את התוכנית בכל הכבוד!

נכון יש מה ללמוד ממרדפים להוטים של USA אבל לדעתי כל הכבוד אני אהבתי.

 

וממה שאני מבין הנהגים עוברים קורס נהגה מתקדמת של ראם סמאול (או איך שקוראים לו O.o) וגם פעם בכמה חודשים רענון וכו.

 

קיצור שווה !!!

שבוע הבא שוב אותו מקום אותו זזמן !

המשך יום נעים!

פורסם

הכי הדהים אותי איך שהשוטרים הוציאו את חשוד מהמשאית פתחו את הדלת עלו נתנו ליד (כמובן הכול עם אקדח) אבל עדיין זה ממש לא מיקצועי..... ראיתם איך האמירקאים עושים את זה? הם לא אומרים לגנב "תעזוב את האוטו אנחנו ניתן לך ליברוח" "יופי עכשיו עזבת מה אתה רוצה שאני ידרוס אותך יאללה רוץ כבר" :lol:

פורסם

באמת היה קטע נחמד שהזה מאיתוראן אמר לגנב "נו מה אתה רוצה שאני אדרוס אותך"... וגם הקטע שהוא אמר לנהג של הקרינה "זוז לפני שאני שובר לך את הרכב"... קצת הומור לא מזיק... :-D

פורסם
אגב אמא שלי סוכנת ביטוח (יותר נכון משרד לביטוח), ככה שלא הגיוני שחברות הביטוח עושות בכוונה את הגניבות , לפחות לא חברת מגדל!

האמת שזה בדיוק מה שהפחח הזה אמר לי - כל החברות חוץ ממגדל (היחידה שלא מבוטחת אצל ה-Lions האלו)

No worries 8)

פורסם

אני ראיתי שני פרקים של טופ גיר במקום, שלאחר מכן היתה תוכנית "מסלולים עם ראם סמואל".

כזאת טיפשות לא ראיתי בחיים שלי, פשוט עילגות לשמה.

"אפשר לנסוע? לא לא אי אפשר, שכחנו חגורת בטיחות."

שמו בובה של ילדה קטנה בתוך כיסא ילדים במושב האחורי, זה היה ממש אבל ממש, ממש, עצוב.

לא ראיתי כזה דבר עצוב בחיים שלי.

 

וכמה בייטים שתפסתי ממכוניות גנובות.

פיאסטה שנת 90 ברחובות ישוב ערבי כלשהו(לפי סגנון הבניה). נוסעת על כביש כורכר, והשוטר צועק בקשר "אני לא רואה כלום הוא מרים כאן עננים של אבק".

בקושי גרגיר אבק וחצי. טוב שמתי שהשוטר עלה חזרה לכביש הוא לא צעק "רגע חכה יש כאן קטע מאוד טכני עבירות נמוכה".

עצוב.

פורסם

הגנב עם המסחרית השחורה לא שוחרר, הוא פשוט לא נעצר מראש כי לאנשי הסיירת הזאת אין את האפשרות החוקית לעצור גנב כמו שוטר. הסייר פשוט רצה את הרכב הגנוב, מבחינתו שם הוא סיים את העבודה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הגנב עם המסחרית השחורה לא שוחרר, הוא פשוט לא נעצר מראש כי לאנשי הסיירת הזאת אין את האפשרות החוקית לעצור גנב כמו שוטר. הסייר פשוט רצה את הרכב הגנוב, מבחינתו שם הוא סיים את העבודה.
:mm_yeah: אמת ויציב..

לא חושב שהייתה לו בעייה רצינית לעצור את ההוא שאמר לו "אתה רוצה שאני ידרוס אותך!?"

לא חושב שגם מותר לו שתהיה לו באוטו מערכת כריזה מאחר וזה לא רכב ביטחון אלא של חברה פרטית.

ושימו לב שאחרי זה הם אומרים למשטרה את כל הפרטים ואומרים להם יאללה לכו חפשו את הגנב בשדות אנחנו עשינו את שלנו..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

קודם כל, היה קטע שהם קפצו על אחד, והם אמרו בקשר שהמשטרה דרך והם מחכים איתו

 

דבר שני "לכו חפשו אותו בשדות, אנחנו את שלנו עשינו" בדיוק בגלל ראש קטן כזה יש להם עבודה !!!

פורסם

לפי מה שהבנתי זו סדרה מבויימת (המבוססת על סיפורים אמיתיים(?)) ולא באמת מרדפים בLIVE כמו בארה"ב :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לפי מה שהבנתי זו סדרה מבויימת (המבוססת על סיפורים אמיתיים(?)) ולא באמת מרדפים בLIVE כמו בארה"ב :roll:

אז הם מחצו את היונדאי סתם בשביל תוכנית?!?!

פורסם

חשדתי בביום הסידרה עוד מהמרדף הראשון של ה-GMC השחורה.

לפני שהג'י אמ סי פירססה היה ניתן לראות על הכביש את סימני הצמיגים על הכביש שפרססו שם בעבר הלא-רחוק, לפחות 3-4 פעמיים. כנראה בחזרות. :wink:

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).


×
×
  • תוכן חדש...