Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם!

 

לפני כשבוע רכשנו מאזדה 3 אדומה חדשה דנדשה (שנת 2006).

אני תושב ת"א, ועוד לא עבר שבוע וכבר הרכב התאקלם לטינופת וללכלוך התל-אביבי, אם זה אבק, קקי של ציפורים, עלים, מזיקים ומיני צרות. העפתי מבט בשרשורים הקשורים לשטיפת הרכב, וראיתי שכמה אנשים כתבו שזה לא טוב לשטוף את הרכב במכונה לשטיפה (בתחנות דלק בד"כ), מכיון שהן שורטות את הצבע וכו'. רציתי לדעת היכן כן אפשר לשטוף (אם זה מומלץ במכונה בכלל), והאם יש סוגים של מכונות שטיפה שלא עושות נזק? אז מהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשטוף, ואם יש מכונות שעושות את זה, אני אשמח לדעת היכן ומה המחיר. הבנתי שיש סוגים שונים של מכונות, ראיתי שמישהו כתב שהחדשות יותר לא עושות נזק כמו הישנות מכיון שהישנות שורטות.

תודה לעונים!

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

שמע, לדעתי אין כמו איחוד עם הרכב קצת, לאיזה חצי שעה.

 

קנה מטלית (ג'ילדה) ,פח ,מים. מלא בדלי מים והכנס את המטלית לתוכו.

כעת העבר את המטלית בצורות סיבוביות ,כל 10 שניות טבול המטלית במים.

לאחר הפעולה יש לסחוט המטלית ולעבור שוב על הרכב ,על מנת להוריד את שכבת המים.

 

כעת הרכב נקי ,יפה,וחזר להיותו חדש.

 

 

יום טוב

לירון

פורסם

רכב שהוא לא שמור במצב "נקי" קשה לנקות בפעם הראשונה.מברשת של ציחצוח נעליים(ריקושט,12 ש"ח),סבון טוב(נוזלי יותר נוח)וג'ילדה יעשו את העבודה היטב.בפעם הראשונה צריך להתאמץ קצת,אבל אם תעשה ניקיונות תכופים הרכב ישאר במצב טוב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברוז על איזה מברשת אתה מדבר ?

אתה רוצה שהוא ישרוט את כל הרכב החדש שלו ?

 

קח דלי עם מים וסבון +וקס לרכב

קנה חתיכת ספוג

ג'ילדה

ותשטוף את האוטו

תחילה תסבן אותו אחרי זה שטוף עם מים נקיים שלא ישאר סבון

אחרי זה יבש את המיים

אם אתה רוצה תעשה וואקס

זהו

ובלי שום סקוטשים/צמר פלדה'/מברשות נעליים/מברושת שיניים וכ'ו

אני מקווה שהבנת

 

 

בברכה

דן

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

שמע, אולי זה נכון שמכונות שטיפה עושות שריטות- אבל אל תשלה עצמך-

אני אישית ראיתי איך כל המזדות שמגיעות לארץ עוברות במכונת שטיפה הכי הכי מעפנה שיש!

 

יש מקומות ששוטפים ידנית, ויש גם בחור אחד שבא אליך ושוטף לך את הרכב...

 

תתחדש!

ואל תעשה תאונה כי מכה הכי קטנה מקפלת את האוטו המצ'וקמק הזה (מנסיון!)

פורסם
שמע, אולי זה נכון שמכונות שטיפה עושות שריטות- אבל אל תשלה עצמך-

אני אישית ראיתי איך כל המזדות שמגיעות לארץ עוברות במכונת שטיפה הכי הכי מעפנה שיש!

 

 

לכל יבואן יש באתר המסירה המרכזי שלו מכונות שטיפה .זה נכון שלדלק מוטורס באמת יש מכונות מעפנות ,אבל אין מה לעשות...אם אתה רוצה לשמור על הרכב לטווח ארוך ואין לך עצבים לשטוף אותו ידנית ,לפחות חפש מכונות שטיפה שעובדות בשיטת הג'ילדות ולא מברשות מסתובבות.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

סע לשטיפה ידנית כלומר, שוטפים את האוטו עם לחץ מים, וסבון, וזה יעלה לך יותר מאשר שטיפה אוטמטית אבל זה לא שורט ולא עושה נזק לאוטו!!! חפש אצלכם שטיפה ידנית בטוח יש!! אני יודע בת"א על אחת ליד התחנה המרכזית החדשה!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

אם יש לך כוח ליסוע להרצליה לשטוף את האוטו יש שטיפה בהרצליה בתחנת דלק "סונול" שהשטיפה היא בג'ילדות שטיפה מאוד טובה ומקצועית, אני אישית כל שבוע שוטף אם את האוטו.

 

שטיהפה חיצונית עולה 25 שקל

פנימי חיצוני מתחיל מ45 ש"ח ונגמר ב 80 ש"ח.

 

שטיפה מאוד מקצועית ויסודית.

אני אישית שוטף ב45 והם עושים לי שטיפה עם ווקס (יעני ווקס), ועושים לך סקאי בכל האוטו ריחן ניקוי חלונות הכל ב45 מאוד ממולץ.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

שלום.

 

השטיפה הכי נכונה זה לבד לבד ובלי סבון!!!

רק מים כמו הפרסומת שתו רק מים רק מים .

כלומר כך את ידך הימנית אחוז במטלית הכנס את היד בעדינות לדלי הספונזה כאשר הוא מכיל מים צלולים בלבד ונקה את האוטו. לאחר מכן נגב בעזרת גילדה והאוטו כמו חדש. אגב רצוי בצל.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איפה אני משיג ג'ילדה איכותית בזול?

מדוע לשטוף ללא סבון?

כאשר אני מנקה את האוטו ע"י המטלית הלחה מהמים - כל מטלית עושה את העבודה או שיש מטליות מיוחדות?

ג'ילדה זה רק לייבוש בסוף הבנתי, נכון?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תכנס לשטיפת רכב "דניאל" במיגרשי התערוכה בצפון ת"א.

מכונת רחיצה עם ג'לדות המילה האחרונה בענף מומלץ גם ל- 2007 .

אם יש לך שאלות יש במקום מנהל העבודה בשם אבי מיקצוען בתחום.

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

ok על גלידה "מונטנה " שמעת?

אתה נכנס למיגרשי התערוכה פניה שניה ימינה מול מוסך קובלנץ!!!

(כמו שניכנסים לחנייה של ה-TLV )

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

×
×
  • תוכן חדש...