Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יודע איפה זה משטרת יפו ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זימנו אותי למשטרת יפו לתת הצהרה מכיוון שהייתי עד לתאונה . . .

אני זוכר שהיא אמרה לי רחוב דרור או משהו בסגנון, מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך להגיע (לא משנה מאיזה כיוון) . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
זימנו אותי למשטרת יפו לתת הצהרה מכיוון שהייתי עד לתאונה . . .

אני זוכר שהיא אמרה לי רחוב דרור או משהו בסגנון, מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך להגיע (לא משנה מאיזה כיוון) . . . .

רחוב דרור? אני לא יודע. אני מכיר את משטרת יפו, זאת שיושבת ברחוב יפת

ביפו. ולשם אתה מגיע כך - פונה מרחוב אלנבי לרחוב הרברט סמואל (הטיילת)

נוסע בהרברט סמואל עד שאתה עובר תחנת דלק של פז, אחר כך הפנייה הראשונה ימינה זה רחוב יפת , ממשיך ביפת , נדמה לי שזה הרמזור הראשון של

רחוב יפת, אבל אני לא בטוח, בכל אופן, אחרי הרמזור אתה תראה מצד ימין משטרה. אם זו לא משטרת יפו, אז ...

Race Smart

פורסם

על הטיילת , אתה ממשיך ישר , לכיון יפו,

 

יש לך כמו עיקול ימינה , איפה שהטראבין החדש מי שמכיר, אתה מגיע למשטרה (לא זאת שאתה צריך) של יפו, עומד ברמזור , הם ליידך מצד ימין,

 

אתה ממשיך ישר ברמזור , אומר משמאלך שלום לאבולעפיה , (לא זה שעל הטיילת)

 

עולה בסללום כזה, , עכשיו ! , ברגע שהכביש הופך להיות דו סטרי , אתה מחפש את הפניה הראשונה שמאלה, פנית ? יופי ! , ממשיך ישר , יש ימינה, אבל הוא לא בשבילך , עוד טיפה ישר, יש עוד ימינה ? יופי! סתכל קצת בהמשך שלה.. רואה תחנת משטרה? סבבה מצאת,

 

חניה.......... נסה לחנות ברחובות (אל תתיחס לאין כניסה וכזה אף אחד אחר לא מתייחס)

שליד , אם לא , מול המשטרה יש רחוב מאוד צר וקטן שדורש בערך 10 מטר בשביל חניה של מטר , אני מתוך 3 פעמים שהייתי בתחנה שם 3 פעמים מצאתי שם חניה... בהצלחה :)

פורסם

יותם התחנה שאתה מדבר עליה זה התחנה ליד מגדל השעון וזאת לא התחנה שהוא צריך

הוא צריך לתחנה שאורן הסביר

 

נ.ב יותם אני מקווה בשבילך שלא תדע אף פעם איפה זה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

סע ברכבך בפראות ברחובות העיר יפו, כמעט דרוס זקנות במעברי חציה, פגע ברחבים חונים תוך כדי נסיעה, העמד את רכבך באמצע רחוב יפת והמתן.

 

תוך דקות ספורות יגיע רכב הסעות מיוחד של משטרת ישראל, שוטרים אדיבים יצאו מהרכב ויקחו אותך, ברכבם (על מנת לחסוך ממך הוצאות נסיעה ודלק) עד למפתן תחנת משטרת יפו!

 

מה יקרה כבר משם.....לא באחריותי...

 

משטרת ישראל - לשירות אזרחיה!

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

יותר פשוט זה לנסוע על שדרות ירושלים מכיוון לכיוון דרום ולפנות ימינה ברחוב יהודה הימית, שם אתה ממשיך עד שאתה רואה גשר, לפני הדשר יש לך פניה ימינה, אתה פונה מחנה את הרכב ממול מחסני חשמל והולך 20 מטר ברגל לפניה ימינה (אין כניסה...)...

שם זאת התחנה. רחוב הדרור, ממול יש מגרש חניה של המשטרה ומידי פעם יש שם כמה מכוניות גנובות ומדליקות...

 

אם אתה בא מכיוון בת-ים אז אתה נוסע על יפת עד לפניה לשוק הפשפשים ואז בפניה הראשונה או השניה ימינה (תלוי איפה יש חניה...)....

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...