Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצד אחד אני מסכים איתך,אבל מצד שני אתה לא חושב שלעלות את רמת השיעורים ואת מספרם יעזור..??אני לא ניראה לי..אני חושב שכל מי שיודע לנהוג מספיקים לו 28 שיעורים ואפילו פחות וכל מי שלא...לא יעזור אם הוא יקח 50 שיעורים.

בטח שאני חושב שהעלאת מספר שיעורי הנהיגה תעלה את רמת הנהגים החדשים.

ומה זאת אומרת "מי שיודע לנהוג,מספיקים לו 28 שיעורים"?!...להזכירך,אנשים לא נולדים עם כישורי נהיגה,הם רוכשים אותם!

יש כאלה שזה נקלט אצלם יותר טוב,ויש כאלה שיותר מתקשים בלימוד נהיגה.

אז מי שזה נקלט אצלו טוב יותר,עוד שיעורים רק יועילו לו,ואלה שזה נקלט אצלם פחות טוב,עוד שיעורים יועילו להם אפילו יותר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יופי. אני בעד. פחות חריקות ומוסיקה בלילה = יותר שקט בשבילי לישון. אולי זה לאו דווקא אפקטיבי לעניין תאונות דרכים אך לפחות תצמח לי מכך תועלת.

 

מצמץ, אבל אני לא אגואיסט :wink:

פורסם

**עריכה - נערך ציטוט ההודעה שמעל, מי שרוצה לקרוא אותה פעמיים יכול לעשות זאת במקומה המקורי**

 

 

אה...נכון.

עד היום לא עבר אף חוק דבילי בכנסת ישראל,לכן באמת אין שום סיבה שזה יעבור.

 

:roll::lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
חוק דבילי,בחיים לא יעבור בכנסת... וזהו בעצם...

אולי הוא יעבור בכנסת, אבל יהיה קשה להוציא אותו לפועל בשטח.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בסופו של דבר גם אם החוק הזה יכנס לתוקף אף אחד לא ישים עליו ולא יעשו איתו כלום.

 

בדיוק כמו החוק של השני נוסעים...

פורסם

מדינת ישראל היא מדינה שכבר נמצאת במלחמה מתמדת 56 שנה..! !

,לכן היא משקיעה את מירב כספה בבטחון שוטף ובטחון לטווח הארוך.

ולא פלא שהאנשים המרכזיים בשלטון המדינה הם אנשי הבטחון ( כמו שכבר אמר moti- miata )

 

לפי דעתי, אם רוצים לשפר את תרבות הנהיגה במדינה שלנו אז קודם כל צריך להזרים סכום ענק מתקציבי הבטחון (דבר שלא נראה הכי הגיוני בגלל מה שקורה היום במדינה) למשרד התחבורה ולמשרד החינוך.

 

מה שיעשו עם התקציב החינוך לא נכנס לזה ...

אבל בכל מה שקשור בתקציב של משרד התחבורה פשוט נכנסים באבו אבוה של אנשים!

 

אם אני יצאתי בסילבסטר וראיתי כל צומת ניידת , ומחרתיים אחרי זה היה כתוב בעיתונים שלא מת אף נער בסילבסטר. אז לפי דעתי האכיפה המוגברת הזאת צריכה להיות כל שישי ופשוט כל השבוע בכל שעות היממה!

 

לגייס עוד מלא שוטרי תנועה ועוד ניידות, ופשוט לשנות את המשימות של שוטרי התנועה.

לא לתפוס עבריני מהירות אלה לתפוס עביריני עקיפה, עבריני אור אדום, עבריני משאיות כבדות ואוטובוסים ועוד ועוד ועוד ועוד ....

 

וגם לתקן את התשתית של הכבישים המג'ייפים של המדינה שלנו.

איך יש בכלל כבישים שאין בהם בכלל תאורה או שוליים , ועוד לא דיברנו על המעקה בטיחות הזה שבעצם אפשר ליקרוא לו מעקה מוות!!

 

תודה

 

יוגב 205

פורסם

אני מצטער מאוד אבל החוק הזה מגוחך כמו כל שאר החוקים שמוציאים לאחרונה.

 

מה שהאנשים שמחוקקים את החוקים האלה לא מביניםן שהם יכולים לחוקק איזה חוק שהם רוצים, אבל אם אין מי שיעקוף אותו, הוא שווה לניר טואלט, ואתם יודעים לאן זה הולך בסופו של דבר.

 

טסט גם ביום וגם בלילה?

מיותר לחלוטין, זה רק עוד דרך להשיג כסף מה אנשים שמוציאים רישיון.

יש אנשים שעוברים טסט שישי שביעי, זה קצת אומר משו, לא?

זה לא משנה מי עובר טסט, כי בסופו של דבר אף אחד במדינה הזאת לא מלמד אותנו לנהוג.

מלמדים אותנו לעבור טסטים.

זה הכל.

 

 

אור.

פורסם

**עריכה - קרא את כללי הפורום, שים לב במיוחד לחלק שמדבר על סימני קריאה וסימני שאלה עודפים**

 

תראו, אני צריך לגשת לטסט 3 בקרוב ו....... כל מה שרציתי להגיד זה שכל החוקים האלה שעושים זה עוול רציני, אבל ממש למישהו כמוני שסך הכל רוצה להוציא רשיון ואין לו שום כוונה להתולל על הכביש כי אני מודע לסיכונים ומה שיכול להגרם כתוצאה מכך...

 

מה שאני רוצה להגיד שלמשל הסט ביום וטסט בלילה זה עוד כסף מההורים ולאנשים כבר לא יהיה נעים לבקש אז אחרי 2-3 טסטים ההורים כבר לא יהיו יכולים לשלם והלך כל הכסף סתם.... זה לא חבל?!

למה להקשות בחלוקים מטומטמים במקום לתגבר כוחות (ואני לא אחזור על מה שנאמר כאן) אני מבין שהרוב כאן כבר לא נהגים חדשים ועם רשיונות הרבה זמן... אולי בזמן שלכם הדברים האלה לא היו אב עכשיו עם כל החוקים האלה של ה-2 אנשים באוטו 3 חודשים מלווה טסט ביום ובלילה והעוצר הזה עכשיו מביאים למצב שבו הדרך לקבלת הרשיון הופכת למסע ארוך ארוך ומפרך, שמוציא את החשק להוציא רשיון לאנשים שצריכים אותו להמשך חייהם... הקשיים שמערימים עליך לאט לאט במשרד התחבורה זה נורא.... במקום להגביר את הענישה ולהרתיע כמו שצריך!

הענישה הקולקטיבית הזאת שאני הולך להדפק מזה שכמה מטומטמים משתוללים בכביש?! על מה ולמה?

בקיצור הדרך לקבלת רשיון היום לא פשוטה, אני מקווה שהאנשים במדינה הזאת יתאפסו על עצמם זה נורא, פשוט נורא! שיהיה ערב טוב....

פורסם

**עריכה - נערך ציטוט כל ההודעה שמעל, מי שרוצה לקרוא אותה פעמיים יכול לעשות זאת במקומה המקורי**

 

 

אם הנהג לא עבר 2-3 טסטים מן הסתם הוא עדיין לאמתאים לנהוג על הכביש ולכן זקוק לעוד שיעורים על מנת לקבל את הרישיון ולהתחזק בנהיגה.

עדיף "לזרוק" עוד קצת כסף לטסט ולשיעורי נהיגה מאשר שנהג לא כשיר יעלה על הכביש.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
חוק מפגר, ובקשר לזה שאמר להעלות את גיל שתיית האלכוהול לגיל 21, אתה בכלל לא מבין למה זה בארץ מגיל 18 אם אתה מדבר ככה,

 

 

בישראל ארץ שבא הצבא הוא מהות קיום, מגוייסים נערים בני 18 לשירות חובה (בינהם גם אני...אני בן 21 וחצי והשתחררתי ממש עכשיו) במסגרת שירות זה חלקם (לפחות אלא שיש להם מצפון ואהבת מולדת - כמוני) הולכים להיות לוחמים (במקרה שלי גולני) במסגרת השירות הזה לחמתי בעזה, הר דב, ג'נין, שכם, חברון, ועוד כהנא וכהנא כפרים שלא נפרטם, איבדתי חבר, איבדתי מפקד (סמ"פ בהר דב) אז אתה בא ואומר לי, שנער בן 18 מספיק טוב כדי להשים בידיו נשק ולשלוח אותו להלחם, מלחמת קיום בשביל המדינה ואולי לא לחזור ממנה, אבל הוא לא אחראי מספיק כדי לשתות אלכוהול ? לא נראה לי....

 

בקשר לחוק הדבילי הזה, אם היום כולם יוצאים ב11 וחוזרים ב4 אז כולם יצאו ב1 ויחזרו ב5 וחצי, זה לא ממש משנה..חוץ מזה שזה יגרום ל-כ-ו-ל-ם לעשות בילויים ארוכים ומעייפים יותר מהרגיל

כן אני אומר לך שמי שיש לו מפקד על הראש ומי שחינכו אותו לפקודות יודע להשתמש בנשק הרבה יותר ממה שהוא יודע על אלכוהול .

אני מתערב איתך שכל מה שאני אשאל אותך על M16 וחלקיו אתה תדע לענות לי וגם תדע מה הוראות פתיחה באש ,לאומת זאת אולי אתה יכול לתת לי הסבר אנטומי על השפעת בירה על גוף האדם ?

וכמה דברים לא היית עושה כמו שדרשו ממך בצבא אם לא היו שם מפקדים ?

כבר ראיתי מ"פים משטתים ונוהגים אחרי אלכוהול כשהם באזרחות .

אז אתה אחראי כדי לשתות ,אולי,אבל כדי לנהוג אחר כך ,וזה מה שהרוב עושים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

וזה קורה רק בגלל שהם לא יודעים לשתות. כל אחד מאותם אנשים שמורידים חצי בקבוק וודקה ואח"כ נוהגים הבייתה לא מודעים לזה שהם שיכורים כלות, אם תשאל אותם הם יענו לך "אני טיפה מסטול". בארץ אין תרבות שתיה - יש תרבות שיכרות. כל אחד מתפאר בכמויות הויסקי\וודקה\טקילה שהגוף שלו מסוגל לספוג ועוד אח"כ מתיישב לנהוג כדי להוכיח שהוא עוד יותר גבר גבר בזה שה"אלכוהול בכלל לא משפיע".

 

את הציבור הישראלי צריך לא רק ללמד לנהוג, אלא גם ללמד לשתות במידה וללמד שאין מקום לאגו טריפים על הכביש

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
וזה קורה רק בגלל שהם לא יודעים לשתות. כל אחד מאותם אנשים שמורידים חצי בקבוק וודקה ואח"כ נוהגים הבייתה לא מודעים לזה שהם שיכורים כלות, אם תשאל אותם הם יענו לך "אני טיפה מסטול". בארץ אין תרבות שתיה - יש תרבות שיכרות. כל אחד מתפאר בכמויות הויסקי\וודקה\טקילה שהגוף שלו מסוגל לספוג ועוד אח"כ מתיישב לנהוג כדי להוכיח שהוא עוד יותר גבר גבר בזה שה"אלכוהול בכלל לא משפיע".

 

את הציבור הישראלי צריך לא רק ללמד לנהוג, אלא גם ללמד לשתות במידה וללמד שאין מקום לאגו טריפים על הכביש

תאמין לי אתה צודק, אתה ואני וכולם בתור אנשים בוגרים צריכים לדעת איפה הגבול של השיכרות שלנו, ועזבו אותכם את המנות של המשטרה זה מגוחך, יש כאלה שפחות והם מתים ויש כאלה ששותים יותר והם לא ככה, בישראל כולם יושבים בפאב עם חברה ומתלהבים מי מוריד יותר אלכוהול ואז הולכים מקיאים את הנשמה, או "סתם" עולים על הגה. שאני נוהג אני תמיד שותה פחות ותמיד אני מחכה כמה שעות עד שאני ירגיש בבירור שאני צלול אבל יש כאלו שהם גמורים ואומרים עזוב אותך אני בסדר ואפילו ללכת ישר הוא לא יכול. ובאמת הכל מתחיל מחינוך

אני לא משחק אותה צדיק ואני יגיד לכם שלפעמים אני קצת לוחץ ועושה חרקות אבל אני יודע איפה לעשות ולא במקום הומה אדם שכולם יסתכלו ולא באוטו מלא שהחברה יתלהבו אלא לבד ובמקום שומם, אבל אדום זה אדום וזכות קדימה זה זכות קדימה אין מצב אני יקח למישהו זכות קדימה או יעבור באדום הכי שכונתי שיש. וכאן הבעיה אנשים לא יודעים איפה הגבול כולם קלי דעת, לא יודעים להיזהר ולקלוט מצבים מסוכנים. כל פעם אתה רואה תאונה, כמעט תאונה, לא חבל כל המתים מהאינתיפאדה אז גם בתאונות דרכים בגלל קלות דעת וגם זה מתקשר לפשע הגואה לצערי ולדקירות המרובות. מה אגיד לכם אנחנו נופלים אט אט לתהום. הכל מתחיל מהראש של הבאדם מההשקפה והחינוך והערכים שלצערי נלקחו מזמן מאיתנו.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
וזה קורה רק בגלל שהם לא יודעים לשתות... בארץ אין תרבות שתיה - יש תרבות שיכרות....את הציבור הישראלי צריך לא רק ללמד לנהוג, אלא גם ללמד לשתות במידה וללמד שאין מקום לאגו טריפים על הכביש
אוקיי. אז שווה להנהיג שיעורי שתיה חובה בבתי ספר, כדי שאנשים ילמדו לשתות? אולי להנהיג טסט בשכרות בנוסף לטסט בלילה שרוצים להוסיף?

נו באמת! אין דבר כזה "לדעת לשתות". זה המצאה של שיכורים. אין דבר כזה שלכל אחד יש את הגבול שלו והוא צריך ללמוד לשתות במידה המתאימה לו ולנהוג.

יש תקנות מאוד ספציפיות לגבי שתיה ונהיגה. התקנות אומרות שאסור שימצאו בדם יותר מ0.05% אלכוהול. זו כמות אלכוהול שקיימת כתוצאה משתיית מנת אלכוהול אחת (בקבוק בירה, כוסית יין או שוט אלכוהול) בפרק זמן של פחות מהשעה האחרונה, או משתיה של יותר ממנה אחת.

לאנשים בעלי עודף משקל גבוה זה קצת יותר ממנה אחת, אבל זה החוק, והוא מבוסס על חישובים פיזיולוגיים - מנת אלכוהול אחת בשעה, ושעה המתנה בין האחרונה לבין הנהיגה.

 

ואגב עוד לפני שאדם מוגדר כשיכור קלינית, האלכוהול משפיע על הגוף והשכל שלו. אז אפילו אם הוא לא שיכור לפי החוק, הנהיגה שלו גרועה יותר, הריכוז שלו נמוך יותר וכו'.


×
×
  • תוכן חדש...