Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, Derish כתב:

 

כמו שאומרים ברוסית: 'אותם אשכים אבל בפרופיל'. 

 

בדומה לפז'ו 208 / אופל קורסה, אני מניח שזה כמעט אותו רכב גרוע שמרגיש קצת יותר נעים בפנים ומיועד ל'צעירים'. עדיין לא נהגתי ב-C3/פנדה אבל בצמד השני כן ושניהם הכניסו אותי לדיכאון. 

 

מה הכניס אותך לדיכאון?

 

 

גם לי הייתה פנדה, הרכב החדש הראשון שלי ב2011. 80 אלף שקל.

20130126_104252.thumb.jpg.84caa6eaa942ec8754de652bb7809ec7.jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחד המוקשים הגדולים במותג שיש לו מוניטין אמינות גרוע ( לפחות בתפיסה הכללית) , ועדיין נותנים לך 3 שנים אחריות בלבד, פשוט מצחיק.  הסינים שיש חשש אדיר לגבי האמינות שלהם  פרצו לשוק עם אחריות ארוכה שנעה בין 5 ל 7 שנים או אפילו יותר בחלק מהדגמים וכמובן תמחור אגרסיבי כולל מחירי השקה מיוחדים לדוגמא עם הסמארט כשרק הגיעה.  להחזיר את המותג הזה היום בשוק כל כך תחרותי בלי חבילת אחריות ומחיר אגרסיבי נראה מהלך אבוד מראש

  • אהבתי 2
פורסם

יש פה תמימות דעים רוחבית שלמרות היות הגרנדה פנדה רכב חביב ויוצא דופן בהיבטים מסוימים הרי  לא צפויה לו הצלחה מסחרית משמעותית. כמעט בטוח שזה נכון. 
מתאר לעצמי שהיבואן סמל"ת לא חי בעננים וגם לא בונה על להיט מכירות היסטרי. 
בהינתן שזה המצב אני זורק ליבואן סמל"ת עוד רעיון. 
בשווקי אירופה נמכרת גם גירסא נוספת זולה יותר של הגרנדה פנדה - בהתאמה לדודנית הרחוקה/קרובה סיטרואן C3. 

מדובר בדגם עם מנוע 1.2 טורבו היברידי קל עם 100 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. עולה בחו"ל כ - 10 אחוז פחות מהדגם הרובוטי. 
נניח היו מצליחים להביא כזו במחיר של 5 ספרות (99,999)  ייתכן שהיו מוצאים עוד קומץ לקוחות פוטנציאליים. 

https://www.autoexpress.co.uk/fiat/grande-panda/369417/fiats-grande-panda-about-get-cheaper-thanks-good-old-manual-gearbox
 

ודרך אגב, אהבתי את הפרסומות של סמל"ת. 
 

גלוי נאות = > אני חובב פנדות , היו לי שתי ירקרקות מדור שני ורביעי. 



 

20220729_175434.jpg

22-04-07_0632.jpg.6cca49b0b2fda978180b2c7294fae6ae.jpg

WhatsApp Image 2026-06-24 at 10.05.10.jpeg

WhatsApp Image 2026-06-24 at 10.04.39.jpeg

WhatsApp Image 2026-06-24 at 10.03.53.jpeg

WhatsApp Image 2026-06-24 at 10.04.19.jpeg

  • אהבתי 1
פורסם

יש לך c3 ידנית ב 100. אין קונים.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הזכרתי את זה במה שכתבתי. מוכר לי. עדיין יש לא מעט לקוחות עבר של פיאט שהיו רגילים לגיר ידני בדגמים שונים שיכולים להתעניין בדגם ידני מוזל. 
חוץ מזה אין היום רכב ידני זול אחר בשוק. אולי יימצאו קונים. שבזמנו סוזוקי השיקו אלטו ידנית בזול הייתה לה הצלחה גדולה יחסית. 

פורסם (נערך)

עם הלוק הג'יפוני שיביאו את גרסת ה- 4×4 עם גיר רגיל ומנוע נורמלי, לא הפיורדרעק. עד אז שימשיכו לעשות דובים ב- AI. מכוניות הם לא ימכרו.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
לפני שעה, orankohn כתב:

WhatsApp Image 2026-06-24 at 10.03.53.jpeg

אנשי פרסום שמשתמשים במותג 'פנדה' בלי להבין מה המקור שלו, זה קצת עושה לי רע. 

השם פנדה נגזר משמה של האלה הרומית אמפנדה, ולא מהדב.

העיצוב מגניב, ובהחלט רואים שם את המחשבה סביב 'רטרו' לפנדה המקורית

ואם כבר כל אחד מזכיר את החיבור שלו לפנדה - ממש לאחרונה הוצאנו פרק שלם על הפנדה 4X4 סיסלי:

 

  • אהבתי 1
פורסם

אני עפתי על הסלון של הגירסה היקרה עם הבמבוק. אחד הסלונים המגניבים שיש היום. צבעוני ושמח.

  • אהבתי 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כבר היו נסיונות בעבר להביא רכב במחיר לא אטרקטיבי במיוחד, תוך המבוססות על העיצוב. 

מלבד פיאט 500 , לא זכור לי שמשהו הצליח במיוחד, גם לא שאר שיקוצי הפיאט 500 למינהם. 

 

אני אישית לא צופה הצלחה מרובה. 

בטח שלא כשהתאומה הצרפתית מציעה 5 שנים אחריות, והסיניות מציעות 6-8 שנים אחריות, חזקות יותר ועם צריכת דלק עדיפה. 

 

פורסם
לפני 38 דקות, yulianx כתב:

אני עפתי על הסלון של הגירסה היקרה עם הבמבוק. אחד הסלונים המגניבים שיש היום. צבעוני ושמח.

מסכים אבל גם העיצוב החיצוני מוצלח יותר.

פורסם

שלום רב.

נסעתי ברכב 3 ימים באיטליה קיבלתי אותו בחברת ההשכרה בחודש מאי השנה עם 4000קמ 

נסעתי סהכ כ400קמ באזור אמלפי סורנטו ונאפולי.

הרכב חביב בהחלט נעים,מתלים טובים ונסיעה נעימה.

מצויד היטב בכל המערכות הבטיחות והכי חשוב שהם לא אגרסביות כמו ברכבים סינים.

תיבת ההילוכים עם בורר שלא מאפשר העברה דנית אבל עושה עבודה טובה ויעילה.

חבל שתמחרו את הרכב גבוה.

בתמחור נכון יכול היה להיות להיט לחובביי רכב ארופאי ואולי גם מי שאוהב קוראני יפני היה מוצא רכב אטרקטיבי.

תנוחת הנהיגה איטלקית טיפוסית.

בין 105000שח ל110000שח ברכב יכול היה להיות להיט היות והשילוה ההיברידי מוצלח מאד.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

אני עפתי על הסלון של הגירסה היקרה עם הבמבוק. אחד הסלונים המגניבים שיש היום. צבעוני ושמח.

אני מסתכל על תמונות וסרטונים של הגרנדה פנדה וזה עושה לי חשק לעשות קניה אימפולסיבית לא רציונאלית מרוב שהיא מגניבה אותי.

פתאום מבין את הצעד שלך לקנות ה C3 (שאני לא מתחבר אליה בכלל, אבל עושה הקבלה) נגד כל היגיון בריא.

מקווה שסמלת יביאו אותה עם כל האבזור כמו הדשבורד מבמבוק.

 

לפני 9 דקות, Ronenbb כתב:

שלום רב.

נסעתי ברכב 3 ימים באיטליה קיבלתי אותו בחברת ההשכרה בחודש מאי השנה עם 4000קמ 

נסעתי סהכ כ400קמ באזור אמלפי סורנטו ונאפולי.

הרכב חביב בהחלט נעים,מתלים טובים ונסיעה נעימה.

מצויד היטב בכל המערכות הבטיחות והכי חשוב שהם לא אגרסביות כמו ברכבים סינים.

תיבת ההילוכים עם בורר שלא מאפשר העברה דנית אבל עושה עבודה טובה ויעילה.

חבל שתמחרו את הרכב גבוה.

בתמחור נכון יכול היה להיות להיט לחובביי רכב ארופאי ואולי גם מי שאוהב קוראני יפני היה מוצא רכב אטרקטיבי.

תנוחת הנהיגה איטלקית טיפוסית.

בין 105000שח ל110000שח ברכב יכול היה להיות להיט היות והשילוה ההיברידי מוצלח מאד.

 

וחזרת בלי תמונות?

סמלת ידועים בתמחורים הלא תחרותיים שלהם מחד, ומאידך במבצעים מרובים, אז לדעתי לא רחוק היום בו הגרנדה פנדה הזאתי תמכר במחירים שנקבת.

VW Golf GTI 2006 Manual

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...