Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
לפני 1 דקה, Nissim123 כתב:

שלח מספר רכב נוציא לך את היסטוריית הבעלויות שלו

 

אשלח לך בפרטי כעת (לא יודע אם יהיה חכם לפרסם מספר רכב שלי פה, לכן אשלח בפרטי). תודה!!

  • אהבתי 1
פורסם

תקליד את המספר באתר משומשת, לפעמים יש שם מידע (חינמי)

תנסה גם באתר קארזון

אשמח שתשלח לי גם בפרטי

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

פורסם

חבל שלא התייעצת איתנו, אבל אין כבר מה לעשות. הייתי מנסה להוציא דוח שמאי לראות מה בדיוק קרה שם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רכב חשמלי - יתכן שמדובר בנזק למערכות יקרות שאינן בטיחותיות. אבל בלי דו״ח שמאי או בדיקה אין לדעת.

 

וכמובן הנפילה בפח - אתה לא הראשון, גם לא ה-100,000. כל סוחר בשרשרת יהיה ״נחמד״ וישכנע את הקורבן במתק שפתיים. לסוחרי רכב משומש מוניטין בעייתי לא רק בישראל, אלא בכל העולם. אז כפי שלמדתי בצבא - קח את הבעסה בסבבה ותנסה להנות מהרכב ככל יכולתך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אני לא טועה, קנית ליפמוטור שהייתה במחיר הכי נמוך ביד 2, החליפה איזה 3-4 ידיים, כאשר רובם החזיקו ברכב חודשים ספורים. 

 

בהנחה ואני לא מפספס לגמרי בזיכרון שלי, וזה אכן המצב, לא יודע מה ציפית. הכתובת הייתה על הקיר באותיות ענק. 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הרכב הקודם שלי היה אובדן להלכה עם 59 אחוז נזק. בפועל, הוא היה במצב פצצה והסיבה שהוא הגיע לכזה אחוז היא נטו כי החלקים היו סופר יקרים. רוצה לומר, יכול להיות שאין פה קטסטרופה גדולה.

 

הייתי בודק מה מצב השילדה כדי להבין האם יש עניין בטיחותי עם הרכב או לא (אפילו שהעסקה היא עניין מוגמר).

אם ממש בא לך, אתה יכול ליצור קשר עם הבעלים הקודמים או עם זה שלפניו כדי להבין אם למי מהם יש דוח שמאי או שיודע במה מדובר.

 

ותוודא שמי שקנית ממנו הוא אכן פרטי. ניתן למצוא את היסטוריית הבעלויות בקובץ שנקרא 'מידע אודות רכב' או 'פרטי רכב מלאים' או משהו כזה, באזור האישי באתר הממשלתי. אם קנית מסוחר שהתחזה, אז חובת הגילוי הנאות חלה עליו ואם הרכב עבר תאונה היה עליו לדווח על זה (להבנתי, אפילו אם לא ידע). אם מפרטי, לדעתי אין הרבה מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 8 שעות, Nissim123 כתב:

לצערי היום 95% מהאנשים נוכלים ולא אמינים בשיט, עצוב אבל זה המצב בשוק, שתבין שלקח לי שנה שלמה למצוא את ההונדה סיוויק שלי, זה מטורף

ממש לא חושב כמוך, אני חושב שמרבית האנשים סה"כ ישרים, צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות, רובם לא ישקרו לך בפנים.

 

לפותח השרשור - אם נאמר במהלך הקנייה ע"י המוכר שהרכב ללא תאונות או משהו בסגנון הייתי הולך לבית מפט על אי גילוי נאות - וכנראה זוכה שם.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 15 דקות, llaavvii כתב:

ממש לא חושב כמוך, אני חושב שמרבית האנשים סה"כ ישרים, צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות, רובם לא ישקרו לך בפנים.

 

לפותח השרשור - אם נאמר במהלך הקנייה ע"י המוכר שהרכב ללא תאונות או משהו בסגנון הייתי הולך לבית מפט על אי גילוי נאות - וכנראה זוכה שם.

 

תודה!

במקרה יש לי את השיחה הראשונית איתו טלפונית. ששם אני שואל ממש אם יש תאונות לרכב. 

התשובה: "רק צבעו דלת בגלל תיקונים קלים, קוסטמטיקה, זה הכל". 

פורסם

אם מחרטט על קוסמטיקה ותיקונים קלים בדלת אז לדעתי ידע גם ידע, זה חתיכת סיפור ולדעתי אם תקח אותו למשפט הוא יתמם ויאמר שלא היה לו מושג ואמת דיברתי וכו ואז יטילו עליך את האחריות שלא לקחת את הרכב לבדיקה. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, פיגו107שנת2010 כתב:

האמת שכ"כ האמנתי למוכר, שאני ממש בהלם. 

תאמין לי, אל תאמין לאף אחד.

גם אני לא ידעתי על הדוח הזה עד שקראתי עליו פה בפורום. 

וכמו שאמרו לך, לא לוותר על בדיקה פיזית במכון מטעמך. 

 

ראיתי את התמונות שצרפת. 

נראה שהרכב עבר "חישגד", על פניו לא נראה כמו משהו שיכל לגרום לנזק של טוטלוס. 

למיטב הבנתי גם הרכב שלי עבר משהו דומה לפני שרכשתי אותו. זה קוסמטיקה (טוב, גם המראה אצלך) בלבד. 

השאלה מה עוד עבר על הרכב.

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הדלתות כניראה הוחלפו אבל אם הקורה לא נזוקה אז אין משהו רציני.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, daniel.asu כתב:

אתה יכול ליצור קשר עם הבעלים הקודמים או עם זה שלפניו כדי להבין אם למי מהם יש דוח שמאי או שיודע במה מדובר

הוא יכול לבקש את הדוח מחברת הביטוח הרלוונטית, כבעל הרכב היום הם צריכים להביא לו. ככה לפחות אני מבין מלשון החוק.

 

מצטרף לאלה שהסבירו שהנזק כאן לא נוגע במערכות הקריטיות של הרכב, מה שכן זה פוגע בסחירות עתידית (ובתגמולי ביטוח אם יהיו חלילה), אבל הוא יכול ליהנות מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

הדו״ח הוא 59% - כלומר אחוז אחד מתחת לאובדן מוחלט והורדה מהכביש. מעלה שאלה האם מישהו דאג להשאיר מתחת 60% כדי להשאיר את הרכב במחזור.

 

אגב, יש סוג סוחרים לא רשמי, שמתנהל כבעלים פרטי של ההרכב. כמה זמן היה הרכב בבעללות הבעלים הקודם?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...