Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הבהרה: לא מחפש פיצוי. 

השאלה מגיעה אצלי מה"מקום" הבא:

 

1. מדוע פיספספתי את זה?

2. האם יש לכך השפעה בטיחותית על הרכב?

3. יש משהו לעשות בנדון?

 

כתבתי כאן את הסיפור אבל אז מחקתי הכל כדי לא להלאות. אם יש צורך - ארחיב. 

 

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
Just now, PASHUT כתב:

לא הוצאת דו''ח בלק''ר?

 

מילא דוח בלק"ר. אפילו לא דוח מסלקה ב 12 שקלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(על הדוח הזה גיליתי רק לאחרונה, לאחר הרכישה). 

 

כן כן, אני יודע. אידיוט מוחלט. 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, פיגו107שנת2010 כתב:

 

תאונה. לא יודע אם זה עונה על השאלה. 

 

הנה מהמסלקה:

 

image.png.23c1e15b643061d686b393f0ef1c85c6.png

באסה רצינית, דרך אגב אתה יכול לתבוע את המוכר שלא אמר לך את הפרט הזה אבל שנינו יודעים איך הדברים עובדים פה אז הסיכוי הוא קלוש, בכל מקרה למרות שזה מבאס רצח, תלמד ממה שקרה לך להבא, תמיד אבל תמיד תוציא דוח בלקר לפני קנייה, הדוח הזה הציל אותי לפחות 3 פעמיים.

עריכה אחרונה על ידי Nissim123
  • אהבתי 1
פורסם
Just now, Nissim123 כתב:

באסה רצינית, דרך אגב אתה יכול לתבוע את המוכר שלא אמר לך את הפרט הזה אבל שנינו יודים איך הדברים עובדים פה אז הסיכוי הוא קלוש, בכל מקרה למרות שזה מבאס רצח, תלמד ממה שקרה לך להבא, תמיד אבל תמיד תוציא דוח בלקר לפני קנייה, הדוח הזה הציל אותי לפחות 3 פעמיים.

 

לחלוטין שכר לימוד. תודה על התשובה. 

פורסם
Just now, פיגו107שנת2010 כתב:

 

לחלוטין שכר לימוד. תודה על התשובה. 

עוד משהו שחשוב שתדע, אף פעם אל תוותר על בדיקה פיזית במכון, מה שנמצא בדו"ח בלקר זה רק מה שדווח לחברת ביטוח, יכול להיות שדוח בלקר יהיה נקי ויפה אבל בפועל? הרכב אכל פיצוצים ולא עירבו ביטוח אז זה משהו שלא יהיה כתוב בדוח למרות שהיו תאונות, מכוני בדיקה ב90% מכסים את עצמם אבל זה עדיין משהו שחייב לעשות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, Nissim123 כתב:

עוד משהו שחשוב שתדע, אף פעם אל תוותר על בדיקה פיזית במכון, מה שנמצא בדו"ח בלקר זה רק מה שדווח לחברת ביטוח, יכול להיות שדוח בלקר יהיה נקי ויפה אבל בפועל? הרכב אכל פיצוצים ולא עירבו ביטוח אז זה משהו שלא יהיה כתוב בדוח למרות שהיו תאונות, מכוני בדיקה ב90% מכסים את עצמם אבל זה עדיין משהו שחייב לעשות.

 

לגמרי!!!!

האמת שכ"כ האמנתי למוכר, שאני ממש בהלם. 

פורסם

אולי המוכר גם נעקץ מסוחר שקנה לפניו?

אם המוכר שלך הוא סוחר בעצמו הייתי שוקל ת''ק (תביעות קטנות)

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

פורסם
Just now, פיגו107שנת2010 כתב:

 

לגמרי!!!!

האמת שכ"כ האמנתי למוכר, שאני ממש בהלם. 

לצערי היום 95% מהאנשים נוכלים ולא אמינים בשיט, עצוב אבל זה המצב בשוק, שתבין שלקח לי שנה שלמה למצוא את ההונדה סיוויק שלי, זה מטורף

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, PASHUT כתב:

אולי המוכר גם נעקץ מסוחר שקנה לפניו?

אם המוכר שלך הוא סוחר בעצמו הייתי שוקל ת''ק (תביעות קטנות)

 

אני בדיוק חושב על זה. 

הבחור היה כ"כ נחמד, שמעניין לשאול אם יסכים להיכנס בנעליי (בהנחה שאכן לא ידע) ולבוא בדין ודברים מול הסוחר (לא יודע אם יהיה בכך כדי לעזור, כמו שאמר @Nissim123), אבל אולי....?

פורסם
לפני 1 דקה, פיגו107שנת2010 כתב:

 

אני בדיוק חושב על זה. 

הבחור היה כ"כ נחמד, שמעניין לשאול אם יסכים להיכנס בנעליי (בהנחה שאכן לא ידע) ולבוא בדין ודברים מול הסוחר (לא יודע אם יהיה בכך כדי לעזור, כמו שאמר @Nissim123), אבל אולי....?

איזה רכב קנית ואיזה שנה?

פורסם

תנסה, מה יש להפסיד

תוכל לרחרח בין השורות אם ידע או לא

אבל ידידי @פיגו107שנת2010 אתה לא אידיוט, גם אני לא ידעתי מהדו''ח הזה עד לפני כמה שנים ופשוט קניתי רכב ללא בדיקה

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...