Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני עתיד להתחיל עבודה באזור המרכז, נסיעה של כ-120 ק"מ ביום מאזור חיפה.
לפי חישובים שעשיתי משתלם לי יותר לקחת רכב ליסינג מהעבודה מאשר להחזיק רכב פרטי נוסף.

יש לי מספר שיקולים בבחירת הרכב:
1) אנחנו זוג צעיר, בעתיד הקרוב מתוכנן ילד - נדרש תא מטען גדול שיכיל עגלה וציוד בלי בעיה.
2) נסיעות בסופ"שים - גם סדר גודל של 120 ק"מ.
3) רמת אבזור טובה.

4) נוחות כניסה ויציאה מהרכב - לא קריטי, עם כי אחת ל.. אני מסיע אדם שמתקשה קצת ביציאה מרכב נמוך (סיוויק 2008 לצורך הדוגמה)
5) הטבת מס 500 ש"ח לרכב היברידי.

אלו הדגמים הרלוונטים שמוצעים:
CAR.thumb.png.46003767fc3be9cad2e66aef72263e4e.png

אני נוטה יותר לכיוון הרכבים שנדרש תוספת תשלום של 500 ש"ח.
רוב הפייבוריטיות שלי נמצאות שם:
סקודה אוקטביה
יונדאי אלנטרה Prime
יונדאי אלנטרה Premium
יונדאי קונה Premium
טויוטה קורולה קרוס אקטיב 

מבחינת העלויות שלי:
נעזרתי קצת בGPT, לפי השכר שלי ודרגות המס, האידיאל הוא ששווי למס יהיה קטן מ- ~4,000 ₪, כך הנטו יפגע הכי פחות.
לצורך העניין;
עבור סקודה אוקטביה אפרד מ-160 ש"ח בנטו החודשי.
לעומת יונדאי אלנטרה Premium שבה אני כמעט סביב ה-0 ש"ח פגיעה בנטו (או מזערי ביותר).

אשמח לקרוא עוד דעות ותובנות מאנשים עם ניסיון.
תודה מראש.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אני הייתי הולך על היאריס קרוס. ההבדל בגודל בינה לבין הקורולה קרוס זניח, והיא זולה בהרבה. האבזור לא רע, אשתי נוסעת באחת כזאת ברמת גימור של הליסינג.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יונדאי אלנטרה Premium
אם אין לך בעיות חניה צפופה

אחרת

יונדאי קונה Premium

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אם אתה רוצה להנות מהטבת המס - בדוק את הקונה או הנירו (אני הייתי בוחר בנירו בעיקר בגלל שיש בה גלגל חלופי שאין בקונה).

 

אם אתה מוותר על הטבת המס הייתי בוחר בקארוק שמאובזרת היטב וכוללת כניסה והנעה ללא מפתח, ניטור שטח מת במראות הצד ומציעה תא נוסעים איכותי עם הנדסת אנוש מצויימת ויחידת הנעה נהדרת.

האוקטביה מציעה את תא המטען הגדול ביותר ותא נוסעים איכותי מאוד, אך יש בה רק הנעה ללא מפתח ואין ניטור שטח מת במראות הצד.

 

בהצלחה בעבודה החדשה

פורסם (נערך)

חבר עם קונה 2025 קיבל מהליסינג גלגל ספייר - זה משתלם להם כדי שלא תזמין אותם על כל פנצ'ר. מקסימום קונים לבד - זה לא כזה יקר

עריכה אחרונה על ידי Michazzz
  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

מבחינת מקום - הסקאלה מצויינת, זה סטיישן מקבוצה B.

 

כמה שאלות:

 

1. האם ביצעת סימולציית שכר כולל פגיעה בזכויות סוציאליות?

 

2. האם הרכבת לא רלוונטית כפתרון לנסיעות ? הרי גם הדלק אינו באמת חינם, יש עליו מיסוי ויש גג לתקציב שמעליו תשלם מכיסך. לפי הפרופיל אתה גר ביוקנעם - אז אולי נסיעה ברכב לחדרה או בנימינה ומשם ברכבת.

 

3. האם יש מגבלת קילומטראז׳ שעלולה להגדיל את העלות? בכל זאת, אתה מדבר על 3,000 ק״מ בחודש, שהם 35,000 ק״מ בשנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 34 דקות, zvit כתב:

אני הייתי הולך על היאריס קרוס. ההבדל בגודל בינה לבין הקורולה קרוס זניח, והיא זולה בהרבה. האבזור לא רע, אשתי נוסעת באחת כזאת ברמת גימור של הליסינג.

תודה על התגובה, 
למרות שהיאריס קרוס היא באמת בחירה מצויינת מבחינה כלכלית, עבורי היא קצת צפופה ועם תא מטען קטן. מה גם שאני לא כ"כ מתחבר לעיצוב שלה מבין כל הרכבים ברשימה.
על אף שהיא חסכונית קולגה שעושה את אותו המסלול מתדלק כל יומיים - מיכל דלק של 36 ליטר.  דלק לא משחק פקטור במקרה שלי.
 

לפני 22 דקות, Michazzz כתב:

יונדאי אלנטרה Premium
אם אין לך בעיות חניה צפופה

אחרת

יונדאי קונה Premium

תודה, עיקר ההתלבטות היא סביב שתיהן.
 

 

לפני 12 דקות, mottis כתב:

אם אתה רוצה להנות מהטבת המס - בדוק את הקונה או הנירו (אני הייתי בוחר בנירו בעיקר בגלל שיש בה גלגל חלופי שאין בקונה).

 

אם אתה מוותר על הטבת המס הייתי בוחר בקארוק שמאובזרת היטב וכוללת כניסה והנעה ללא מפתח, ניטור שטח מת במראות הצד ומציעה תא נוסעים איכותי עם הנדסת אנוש מצויימת ויחידת הנעה נהדרת.

האוקטביה מציעה את תא המטען הגדול ביותר ותא נוסעים איכותי מאוד, אך יש בה רק הנעה ללא מפתח ואין ניטור שטח מת במראות הצד.

 

בהצלחה בעבודה החדשה

תודה 

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

מבחינת מקום - הסקאלה מצויינת, זה סטיישן מקבוצה B.

 

כמה שאלות:

 

1. האם ביצעת סימולציית שכר כולל פגיעה בזכויות סוציאליות?

 

2. האם הרכבת לא רלוונטית כפתרון לנסיעות ? הרי גם הדלק אינו באמת חינם, יש עליו מיסוי ויש גג לתקציב שמעליו תשלם מכיסך.

 

3. האם יש מגבלת קילומטראז׳ שעלולה להגדיל את העלות? בכל זאת, אתה מדבר על 3,000 ק״מ בחודש, שהם 35,000 ק״מ בשנה.

הקונה יוצאת משתלמת יותר מאשר הסקאלה אם מתחשבים בהטבת המס.

1. כן, משולם לפי שכר הבסיס לפני ההורדות על הרכב.

2. הרכבת רלוונטית (זה היה או רכב חברה או החזרי נסיעות ע"פ חוק 22.6 ליום), אבל בכל מקרה אנחנו כזוג צריכים רכב נוסף (כרגע עם הונדה סיוויק 2008) ולקראת משכנתא.
האלטרנטיבה לרכב חברה הייתה לרכוש רכב פרטי בתקציב של עד 100K, אבל המסקנה לאחר חישובים מרובים היא שכדאי להמשיך להשקיע אותם באפיק שיניב תשואה ולא על רכב.

3. לפני החישוב שלהם - מתיר 45,000 בשנה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

חבר היה שלוש שנים עם אלנטרה, נסע הרבה והיה מאושר ממיכל דלק גדול ורכב חסכוני - בערך 800 ק"מ בין תדלוקים, תא מטען גדול ורכב מאוד מרווח. , הקונה נוחה בחניות צפופות, תא מטען קטן בהרבה, ישיבה גבוהה ומיכל דלק קטן יותר. תעשה נסיעת מבחן ותראה מה נוח לך.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

לא ענית לגבי הקצבת דלק. יתכן שגם עם רכב צמוד יהיה לך כדאי לנסוע ברכבת מחדרה, אם כי נסיעה כזו (הלוך ושוב לת״א) עולה 32 ש״ח (איני יודע מה עלויות החניה). בהחלט חישוב שצריך לעשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מבין האפשרויות שציינת , לדעתי האוקטביה הכי מתאימה למעט עניין הישיבה הנמוכה (הקארוק פותרת זאת). היא לא היברידית אבל בתוואי כמו שלך היא נוחה חזקה ומרווחת.

 

מבין ההיברידיות קח בחשבון שצמצמו לקונה את ההספק והאלנטרה נמוכה לכן הייתי נוטה דווקא לקורולה קרוס. ממליץ לך לבדוק לגבי הג׳אקו ההיברידיות עם מחיר דומה לבנזין 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם

הי

אני הייתי בודק את הקארוק (מרווחת ואיכותית) או את הקונה\נירו.

אני עם הנירו (החדשה) בערך 3 שבועות ו4K ק"מ,

סה"כ הפתעה אמיתית, אני עם נסיון של 3 דורות של הנירו הקודמת והחדשה שקיטה משמעותית, נעימה יותר לנסיעה מאובזרת יופי ויש גלגל רזרבי.

בקרוב אני יעלה פוסט של סיכום חודש עם הנירו ואיך היא ביחס לזיקר שהייתה לי וביחס לסוזוקי קרוס (הרכב השני שלי).

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

סקודה סקאלה רכב מצויין ויעשה תעבודה בגדול גם בגודל הרכב יהיה לך נוח

ואם אתה משלם דלק היא תהיה חסכונית כמעט כמו היברדי מחוץ לעיר

אם חשובה לך חויית נסיעה אקסטרה ,

תקח אוקטביה / אטקה

 האם ההטבה של ה500 שח לטובת ההיברדיות כבר כלולה במחיר?

עריכה אחרונה על ידי Stavik

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...