Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הפיקנטו עולה בערך 110 אלף ברמת אבזור הבכירה.

ענת דניאל ציינה שנוחות נסיעה של הדגם הקודם הייתה טובה יותר,הייתה לי תחושה כזאת אך אוודא זאת במבחן השוואתי מול הדור הקודם. באותם שיבושים בדיוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נקודה טובה לגמרי. לא יודע מה היה ברכב המבחן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לצורך הדוגמא, קיבלתי קארוק עם צמיגים מנופחים לפי הוראות יצרן לעומס גבוה. 2.4 באר. כאשר רק אני נהגתי ברכב. הורדתי לרמה של עומס נמוך. 2.2 באר. והיה שוני די משמעותי בנוחות. 

פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

למשל, פתחי מיזוג אחוריים ברכב לא גדול. הרי סה"כ האוויר שיוצא לא משתנה, אז כמה כבר מועילים פתחים מאחור לעומת לכוון את הקדמיים לכיוון המושב האחורי?

לדעתי, ממש מעט (אולי להוציא אם הרכב באמת גדול).

זה לא באמת עושה הבדל.

 

לא יודע אם זה דיל ברייקר אבל זה שיקול.

 

האמת שמה שאתה כותב נכון יותר ברכבים עם מזגן מהסוג המקפיא. בכאלו זה באמת לא משנה ברכב שאינו גדול.

אבל כאשר המזגן טוב אבל לא מהמקפיאים זה יתרון גדול שאת מה שיש לו לתת ייתן גם מאחור.

 

יש לי הונדה סיוויק. המזגן בסדר גמור, אבל לא מהמקפיאים. גם ביום חם מאוד המזגן מקרר את הרכב אבל לא בדקה אלא לוקח לו זמן. ובמאחור נדרש יותר זמן וגם מחייב עצמת מאוורר גבוהה שזה לא אופטימלי.

 

פעם היה לי פוקוס עם מזגן מקפיא. איתו בדקה הרכב היה קר מאוד ולא משנה בכלל שלא היה איוורור מאחור. בהונדה הייתי שמח אם היה. 

 

נכון אבל שזה לא דיל ברייקר

 

  • אהבתי 1
פורסם

אני לא זוכר מתי נתקלתי בעשור האחרון ברכב שהמזגן שלו לא היה מספק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 7 שעות, falou כתב:

אני לא זוכר מתי נתקלתי בעשור האחרון ברכב שהמזגן שלו לא היה מספק.

ב508 שלי האוויר שיוצא לא מספיק חזק, בוודאי בהשוואה לרכבים אחרים. הציעו לי להחליף לפילטר מזגן פחות צפוף, אנסה.

אבל בקיץ, להכנס לרכב הזה אפילו עם מזגן מאחורה- דורש 4-5 דקות של הפעלת מזגן בצל כדי שאוכל להושיב את הילדה בכסא בלי להרגיש שאני אבא נוראי

פורסם

בדקת לחצים במערכת?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעתיים, amosbmw כתב:

בדקת לחצים במערכת?

לחצים קשורים לעוצמת מפוח?

זה ידוע שב508  (ובדגמים נוספים של היצרן) מפוח די חלש לאוגוסט הישראלי...

פורסם

c3 דור קודם המזגן בסדר אך לא מקפיא, משום מה בקקטוס היה קר יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

לחצים קשורים לעוצמת מפוח?

זה ידוע שב508  (ובדגמים נוספים של היצרן) מפוח די חלש לאוגוסט הישראלי...

כשכמות הקרר לא נכונה (נמוכה מידי או גבוהה מידי), ספיקת הקירור לא יעילה וכתוצאה מכך נאלצים להפעיל את המניפה במהירות גבוהה יותר, ואז מרגישים שגם זה לא עוזר.

יש דגמים שידוע בהם שתיכנון המזגן מלכתחילה קטן מידי.

 

הא.ב.של דיאגנוסטיקה היא בדיקת הלחצים בשני הצדדים תוך ניטור טמפרטורת ולחות הסביבה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעה, amosbmw כתב:

כשכמות הקרר לא נכונה (נמוכה מידי או גבוהה מידי), ספיקת הקירור לא יעילה וכתוצאה מכך נאלצים להפעיל את המניפה במהירות גבוהה יותר, ואז מרגישים שגם זה לא עוזר.

יש דגמים שידוע בהם שתיכנון המזגן מלכתחילה קטן מידי.

 

הא.ב.של דיאגנוסטיקה היא בדיקת הלחצים בשני הצדדים תוך ניטור טמפרטורת ולחות הסביבה.

אין קשר לצה שאתה מתאר. זה לא שאני לא מרגיש שזה עוזר. המזגן מקפיא, הבעיה היא כמות האוויר. ברכב גדול וכהה עם גג פנורמי, סלון כהה ומושבי עור באוגוסט, אין רכב שמתקרר תוך פחות מכמה דקות.

בלי קשר, גם עכשיו בחורף תפעיל את החימום על מהירות גבוהה וזה יורגש חלש לעומת רכבים אחרים. זו העוצמה, זה הרכב.

פורסם

דעת הדיוט 

הרבה דברים ניפתרים בסל״ד גבוה

ברכב ידני אין בעיה להאט עם הילוכים נמוכים וככה אצלי הסתדר הלחץ של השפריץ וישרים המזגן מקרר יותר החשמל חזק הפיח עף מהמנוע בקיצור הכול עובד יותר טוב

בנוסף יש מאווררים על בטריה שקניתי במקסטוק שעוזרים כשחם באוטו

IMG_9569.jpeg

IMG_9570.jpeg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...