Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לצערי לא מצאתי מידע עדכני בפורום

כמובן שחשוב לי אמינות וחיסכון בדלק

התקציב הוא 100-150 בתלות בכמה שאמכור את הקיים.

חשבתי על רכב בן 2-4 שנים 

 

הדגמים שעלו בחכתי הם

סיטרואן ג'אמפי ואחיותיה

יונדאי סטאריה

רנו טראפיק ואחיותיה

פולקסוואגן טרנספורטר / קראוול

מרצדס ויטו

פורד טראנזיט קסטום

 

אני לא יודע על מה ללכת.

יש סטיגמה על הצרפתיות שלא אמינות ועל המרצדס שהיא אמינה.. האם נכון?

אשמח להמלצות

 

בנוסף הבנתי שיש כמה הגדרות רישוי לרכב 9 מקומות. וזה מתבטא בעלויות ביטוח.

אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה יותר זול

עוד מידע שאולי יהיה רלוונטי:

אני מחזיק ברשיון C1 וגם ברשיון לאוטובוס D

 

תודה לעונים

 

 

עריכה אחרונה על ידי yyyoel
פורסם

יש הרבה מכוניות כאלה שהיו של נכים ואחרי תום מסבים אותם ל-9 מקומות. מכוניות עם נסועה נמוכה מאד.

 

הקבוצה הזאת בפייסבוק מלאה בכלי רכב כאלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, שלמה 30 כתב:

יש לי פורד קוסוטום אשמח לעזור בענין הרכב הזה 

 

 

אשמח לשמוע את החוויה שלך עם הרכב וכן לגבי האמינות ותצרוכת הדלק

 

כמה עולה ביטוח

נסעת תקופה ממושכת גם על דגמים אחרים?

לפני שעה, zvit כתב:

יש הרבה מכוניות כאלה שהיו של נכים ואחרי תום מסבים אותם ל-9 מקומות. מכוניות עם נסועה נמוכה מאד.

 

הקבוצה הזאת בפייסבוק מלאה בכלי רכב כאלה.

מכיר את הקבוצה אבל לא יודע מה לבחור

פורסם

יש לי את הרכב כ 3 שנים 

ביטוח כ7500 חובה ומקיף לגיל 30 פלוס 

אמינות טובה 

צריך לעשות לרכב הזה טיימינג בזמן אחרת הולך מנוע 

יש מקום אחד מצוין וזול לטפל ברכב הזה מוסך פדחי ברמלה 

דלק לא בדקתי 

פורסם

יונדאי סטאריה רכב מדהים, יש לנו כמה רכבי חצר כאלה שיצא לי להשתמש בהם לנסיעות מאוד ארוכות גם בשטח גם בכביש 6.

פרייבט לכל דבר, נוח מאוד, זריז מאוד. 

מבחינת אמינות הן לא עושות הרבה מידי אצלנו, כולם סביב ה40-50 אלף ק״מ אבל מפרקים להן את הצורה עשרות נהגים והרכב עומד בגבורה. 

 

אישית היה לאבא שלי i800 שעבד בה בתיירות, סוס עבודה רציני עשה עליה 370,000 ק״מ ומכר מעל המחירון. 

לא היו שום בעיות , רק טיפולים שוטפים. 

 

ג׳אמפי יש לי ניסיון טוב מהצבא, חוץ מבורר מהירות של המזגן שהיה הולך כל יומיים גם כן עברה חיים קשים מאוד ללא בעיות מיוחדות.

 

תכלס, פשוט תמצא את הרכב הכי טוב ומאובזר בתקציב שלך וזהו. לכל הדגמים האלה אחזקה יקרה, אמינות טובה, צריכת סולר סבירה.

 

תשתדל לקחת רכבים עם אבזור מהיצרן ולא אבזור ישראלי שבדרך כלל פחו איכותי, הפנים ללא דיפונים ומרגיש מסחרי.

  • אהבתי 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

VW קראבל הוא ליגה אחת מעל כולם, באופן מסורתי. הוא המציא את הקטגוריה של מסחרי שמיועד להסעת נוסעים בסטייל.

העניין הוא שעת בחינת נתונים יבשים על הנייר אין לא ייתרון, אבל יש לו מה שנקרא "איכות מורגשת", ברגע שיושבים בו ונוהגים אז מרגישים.

 

כמו כלי עבודה, נגיד ההבדל בין מפתח ברגים סתם בזול למפתח ברגים איכותי.

שניהם יעשו את העבודה, אבל שלוקחים את הכלי ליד,  ישר מרגשים את ההבדל.

פורסם

לנו היה ויטו נכים 114. מודל 2016 במשך 5 וחצי שנים. אכזבה מאוד גדולה, אבזור דל, חוץ מהסמל של מרצדס אין באמת תחושה יוקרתית. היו לנו גם כמה תקלות די יקרות. 

ולסיום צריכת דלק נוראית בתוך העיר 1ל6-7..

מחוץ לעיר 1ל10 במקרה הטוב.

מקווה שעזרתי..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

ממליץ גם על הסטאריה, אחלה רכב. יצא לי לנסוע די מעט עליו בסוג של נסיעת מבחן וגם על הרנו טראפיק והסטאריה הרבה יותר איכותית והרגישה פחות מסחרית. @yash, רציתי להתייעץ איתך די מזמן לגבי הרכב אבל לצערי הפורום מגביל שליחת הודעות פרטית אם אין לך X הודעות, אנחנו עוברים מקאדי 2018 (זה יהיה 'רכב נכה' שני שלנו - מקווה שהחוויה הכללית שלכם טובה).

עריכה אחרונה על ידי avinin1
פורסם
בתאריך 22.11.2025 בשעה 23:26, GABIUBOGI כתב:

יונדאי סטאריה רכב מדהים, יש לנו כמה רכבי חצר כאלה שיצא לי להשתמש בהם לנסיעות מאוד ארוכות גם בשטח גם בכביש 6.

פרייבט לכל דבר, נוח מאוד, זריז מאוד. 

מבחינת אמינות הן לא עושות הרבה מידי אצלנו, כולם סביב ה40-50 אלף ק״מ אבל מפרקים להן את הצורה עשרות נהגים והרכב עומד בגבורה. 

 

אישית היה לאבא שלי i800 שעבד בה בתיירות, סוס עבודה רציני עשה עליה 370,000 ק״מ ומכר מעל המחירון. 

לא היו שום בעיות , רק טיפולים שוטפים. 

 

ג׳אמפי יש לי ניסיון טוב מהצבא, חוץ מבורר מהירות של המזגן שהיה הולך כל יומיים גם כן עברה חיים קשים מאוד ללא בעיות מיוחדות.

 

תכלס, פשוט תמצא את הרכב הכי טוב ומאובזר בתקציב שלך וזהו. לכל הדגמים האלה אחזקה יקרה, אמינות טובה, צריכת סולר סבירה.

 

תשתדל לקחת רכבים עם אבזור מהיצרן ולא אבזור ישראלי שבדרך כלל פחו איכותי, הפנים ללא דיפונים ומרגיש מסחרי.

יצא לי גם לנהוג על יונדאי סטאריה, מנוע 2.2 דיזל אבל יש לו אוריאה.. 

רכב חזק מאוד קרע את העליות של כביש 90 בקלי קלות, צריכת דלק סבירה מאוד לדעתי 1 ל 10 בערך, גיר 8 הילוכים, תפעול נוח ולא מחויישן מידי

הרבה מרחב פנימי

השמורים הם בעיקר אלו של נכים

המצוי בשוק אלו רכבים שהיו בהשכרה...

שכמובן פחות מומלץ

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

פורסם

שנכנס לתקציב?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...