Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבר רוצה לקנות מיצובישי אאוטלנדר 2019 - 143K ק"מ. יד 2 מחירו - 78 אש"ח

היסטוריית טיפולים מוסך מיצובישי עד 80 אלף ק"מ אצל הבעלים הראשון, הבעלים השני טוען שעשה טיפול כל 20 אלף אבל לא סיפק קבלות/הוכחות (אלא רק הציג תיקונים קטנים אצל מוסך אחר שלא קשורים לטיפולים השוטפים).

מפאת המרחק שלח את בן משפחתו (שאין לו ידע כלל ברכבים) עם המוכר למכון בדיקה להלן הממצאים :

1. חסר שמן במנוע, בוצה במנוע.

2. מגיני אבק בולמי זעזועים קדמי קרועים.

כל השאר תקין.

הבוחן נשאל כמה חסר שמן במנוע ? הוא ענה שחסר כ-חצי ליטר, וכשנשאל האם המדיד יבש ? הוא ענה שלא.

למיטב ידיעתי חצי ליטר זה בין המינימום למקסימום, ז"א שאם חסר הכמות הזאת המדיד היה צריך להיות יבש..

לגבי הדבר המטריד ביותר - הבוצה, לא ראיתי את הרכב ככה שאני לא יודע לומר אם זה בוצה במצב קשה לבין התחלת התפתחות בוצה או שזה כסת"ח.

האם אין לחשוש ואפשר לפרק קרטר לבצע ניקוי מנוע ורשתית השמן של המשאבה ולאחר מכן החלפת שמן נסיעה של כמה ק"מ ושוב להחליף שמן ?

או שמא לא כדאי לו להיכנס למיטה חולה אפי' שהמחיר יחסית טוב ?

תודה 

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

בוצה זה נורת אזהרה רצינית, או שלא שמו שמן סינטטי מלא באחד הטיפולים וחיכו 20K ק"מ או יותר, או ששמו שמן סינטטי מלא וחיכו 40K ק"מ או יותר, זה הזנחה רצינית לפי מה שידוע לי, שנתיים+ של הזנחה כנראה.

פורסם

אכן נשמע כמו הזנחה.

אני מאלה שמאמינים שרכב מוזנח לא ניתן לתקן. תתקן משהו אחד יצוץ משהו אחר. ויש גם דברים שלא יצוצו, אתה פשוט תסבול מהם

בלי להיות מודע.

 

תשאיר את שק הצרות למישהו אחר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם יש לך אפשרות להעלות תמונה של הבוצה שנראית דרך פקק מילוי השמן, תעלה. 

יצא לי לראות יותר מבדיקה אחת שכתבו בוצה ובפועל לא הייתה בוצה כלל. 

אותי מטריד מצב הבולמים ומגיני האבק.

לדעתי זה מעיד על אופן הנסיעה שעל פניו כנראה שהייתה דיי אגרסיבית וזה אומר שישנם לא מעט מכלולים שידרשו התייחסות. 

פורסם
לפני 5 שעות, Deutz912 כתב:

למיטב ידיעתי חצי ליטר זה בין המינימום למקסימום,

לרוב הפרש בין מינימום למקסימום זה ליטר, יש מכוניות שזה 0.75 ליטר בדרך כלל מנועים קטנים עם כמות שמן קטנה. 

 

חצי ליטר הפרש אני לא חושב שקיים.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

המוכר יכול להביא תיעוד טיפולים מהמוסך. כל עוד הוא לא מספק ניתן להניח בסבירות גבוהה שלא טופל.

זה גם מסתדר עם עניין הבוצה.

1+1=2

יש אלפי אוטלנדרים, אין סיבה לקחת סיכון מיותר.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...