Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ההפך ממני. משתמש במזומן באחד משני מצבים:

1. במקומות המעטים שבהם לא מקבלים אשראי.

2. כשאני רוצה להיפטר משרידי מטבע ללא שימוש נוסף (כי אני קונה מטבע מקומי בכמות קטנה, וחוץ מאירו או דולר ארה״ב אני לא רואה צורך להחזיק אפילו שרידים של מטבעות איזוטריים, או סתם כאלה שאיני צופה שימוש נוסף בהם)

כיום, כשכל אחד יכול לקבל כרטיס אשראי עם עמלת המרה אפס אין שום סיבה להמיר שקלים עם עמלה, אפילו אחוז אחד של המרה לאירו. אם אני משחזר דוגמאות מהשנים האחרונות אז בטיול של 3.5 שבועות בקנדה הוצאתי במזומן 100 דולר קנדי, במאורגן ליפאן 100 יין (קניתי יותר והשתמשתי, אבל יכולתי להסתדר עם אשראי חוץ מהקניה הזעירה בשוק), בלונדון כמה עשרות פאונד לקניות לא חיוניות בשוק ובדנמרק 70 קרונות (30 ש״ח) לכניסה למוזיאון היהודי. אפילו הדלת לשירותים הציבוריים נפתחת באמצעות הטלפון. אפילו בטיול לאלבניה וצפון מקדוניה, מדינות מפגרות לגמרי, בשבוע שעבר קניתי בכל אחת מטבע מקומי ב-50 אירו וזה היה יותר מידי. למעשה ברוב המקומות לא רוצים מזומן אלא אשראי.

מעבר לכך - כרטיס האשראי הרבה יותר בטוח. אם הוא נעלם אתה מדווח לחברת האשראי באפליקציה, הכרטיס נחסם ותוך שניות אחדות יש בארנק הדיגיטלי כרטיס חדש, כך שאתה לא נתקע בלי יכולת לשלם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

קודם כל, כרטיס האשראי לעולם לא צמוד לטלפון. הוא נמצא בכיס פנימי או חגורת/פאוץ׳ כסף חבויים, שכדי להגיע אליהם צריך להפשיט אותי.

שנית, גם לאישה יש טלפון וכרטיסים.

שלישית - יש שעון חכם. אני משלם בו ב-99% מהמקרים. יש מקרים נדירים בהם המסופון לא מקבל את השעון וצריך להוציא את הטלפון מהכיס הסגור ברוכסן.

רביעית - כרטיס האשראי מבוטח להונאות. יכייסו לך את המזומן? הוא אבוד. יכייסו לך את הכרטיס או הטלפון - תכתוב מייל לחברת האשראי ותזוכה על הסכום שהושג במרמה.

ועכשיו - אולי תספר כמה אירו נשרפו לך באותו אירוע? 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עזוב, שכחתי מזה כבר. הדרכונים שרדו למרות הריח הנורא של השריפה, המלונות הרכב והטיסות לא בוטלו עקב האירוע. נשארו חוויות לספר ולא לקנות יותר כספות כאלה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

כרטיס האשראי לעולם לא צמוד לטלפון. הוא נמצא בכיס פנימי או חגורת/פאוץ׳ כסף חבויים, שכדי להגיע אליהם צריך להפשיט אותי.

הכי פשוט זה ווסט עם כיסים נרכסים. הכל בחזית.

בחורף , מעיל shell עם כיסים פנימיים נרכסים (עובד גם עם ג'קט אופנתי) 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בחורף מעיל עם כיסים פנימיים מרוצ׳רצ׳ים.

הפאוץ׳ הפנימי כשמזג האוויר חם מידי ומספיקה חולצה קלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אי אפשר לפתוח שבת בבוקר בלי שרשור שבנוי מהודעה של מישהו אחד ואז הודעה של ספריאל. ואז הודעה של מישהו אחר ואז הודעה של ספריאל. ואז שוב. ושוב. וזה תמיד מגיע לכיוסים ופאוצים מוחבאים. אי אפשר לדאוג לו לאיזה פורום וירטואלי שידבר עם סוכני ai כל היום?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אתה לא חייב לקרוא את ההודעות שלי. אם הן מפריעות לך יש לך אופציה לחסום אותן. תכנס ל״חשבון שלי״ שם ל״רשימה שחורה״ ותפטר מהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...