Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה מראש על העזרה....

 

ליפני כשבועיים עשיתי טיפול 10 אלף וטימיניג לאוטו (ג'אסטי) ומאז בכל פעם שאני מניע תאוטו *** קשה לו לכתוב בעברית קריאה, אתכם הסליחה ***(שהאוטו לאחר נסיעה אין רעש)יש מין רעש של חיכוך בטונים צורמים ואחד כמוני שת'אמת*** קשה לו לכתוב בעברית קריאה, אתכם הסליחה *** לא כל כך מבין רוצה לדעת אבל עדייו תלמיד בעיתי זה מפחיד אז בבקשה ממכם מה זה ואיך פותרים את זה?

מישהו זרק לי שזה קשור או לרצועת טמיניג או לרצועת אלטרנטור יש משהו בדבריו?!

פורסם

אם זה רעש של חריקה איומה שמקפיצה את כל הכלבים בשכונה. אז רוב הסיכויים שזה קשור להחלפת רצועת טיימינג. לא מתוחה מספיק או לא הורכבה כמו שצריך. כמו כן היות ואני לא יכול לנחש כמו מה נשמע החיכוך פעם אחרונה שחבר אמר לי את זה יומיים אחרי הוא החליף מנוע עקב העדר שמן במנוע. בדוק את שני הדברים ותחוזר עם עידכונים מהשטח :wink:

 

בברכה L.A

פורסם

יש מצב למיסבי מנוע- מחלה ב- 3 צילינדרים!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
רוב הסיכויים שזה קשור להחלפת רצועת טיימינג.

 

בברכה L.A

אני מניח שהתכוונת לרצועת האביזרים, ולא לרצועת הטיימינג.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

למה טיימינג. אם הטיימינג לא היה מתוזמן אז הרכב היה מזייף בנסיעה במקרה הטוב או שלא היה נוסע כלל והרצועות היו מרעישות גם באופן קבוע.לפי הסימטומים של רעש רק בזמן ההתנעה זה מה שאני יכול להמליץ לך לבדוק. רוב הסיכויים שזה קשור לסטרטר, הרי אמרת כי יש את זה רק בהתנעה, לא? או שהמיסב של הסטרטר או שהמנוע אשר משלב את הסטרטר לגג"ש של הגלגל תנופה לא תקין.

פורסם

זה לא יכול להיות סטרטר...

כי גם לאבי אחרי טיפול 10 אלף לפני יומיים התחילו לעשות את הרעשים האלה..אין לי מושג מה החליפו לו אבל האוטו עבר טיפול 100 אלף..זאת פיאט פונטו מודל 2003 גיר רגיל.

 

וזה מופיע בעת ההתנעה ונמשך גם לאחרי ההתנעה כמה שניות..אחרי שלוחצים כמה פעמים על הגז ומחממים מעט את המנוע הכל נעלם..

פורסם

שלום.

 

אני לא מבין צריך לפעמים לרחם על האנשים איזה תשובות הם מקבלים.

מזה הרעש מהטימינג ? אים הרצועה היתה רפויה ומתחלקת הוא היה מרסק את השסטומים איז תשובה חסרת אחריות זו.

 

בסוברו ג'סטי משאבת המים פנמית במנוע ומופעלת ע"י בלנסר ואיין קשר לרצועת הטימינג!!!

כול הבעיה שיש זה רצועת האלטרנטור רפויה מעט וצריך למתוח אותה.

איין לרכב כלום.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

אני לא מבין צריך לפעמים לרחם על האנשים איזה תשובות הם מקבלים.

מזה הרעש מהטימינג ? אים הרצועה היתה רפויה ומתחלקת הוא היה מרסק את השסטומים איז תשובה חסרת אחריות זו.

 

בסוברו ג'סטי משאבת המים פנמית במנוע ומופעלת ע"י בלנסר ואיין קשר לרצועת הטימינג!!!

כול הבעיה שיש זה רצועת האלטרנטור רפויה מעט וצריך למתוח אותה.

איין לרכב כלום.

 

 

 

בברכה בני ל.

אין חכם כבעל ניסיון!!

קל להצביע על התקלה ופיתרונה דרך המחשב

זו תופעה שכיחה מאד(כיוון שאם לא עומדים למכונאי במוסך על הראש, אז הוא מתקן משהו ולפעמים הורס משהו אחר או לא מטפל עד הסוף-רק היום גיליתי שלא סגרו אצלי עד הסוף את מכסה משאבת הבלם המרכזית לאחר טיפול הבלמים שעשו לי וזאת לאור שאריות של נוזל בלמים על הגיר) .

 

ניצן

פורסם
אין חכם כבעל ניסיון!!

קל להצביע על התקלה ופיתרונה דרך המחשב

זו תופעה שכיחה מאד(כיוון שאם לא עומדים למכונאי במוסך על הראש, אז הוא מתקן משהו ולפעמים הורס משהו אחר או לא מטפל עד הסוף-רק היום גיליתי שלא סגרו אצלי עד הסוף את מכסה משאבת הבלם המרכזית לאחר טיפול הבלמים שעשו לי וזאת לאור שאריות של נוזל בלמים על הגיר) .

 

ניצן

שלום.

רק אלוהים יוגע למה היתכונתה בתשובה שלך!!!

אבל תרשה לי להגיד לך שאצלי אים תשב לי על הראש אז חגיגית אני מודיעה לך שאתה אים המכונית שלך יוצעים מהמוסך בלי תיקון.

 

דבר נוסף מכונאי טוב לא מותח את הרצוע חזק, אלה עד למידה .ומודיע לבעל הרכב שיתכן שיצטרך לחזור למוסך למתיחה נוספת, אים הרצועה תיצרך וזה נורמלי וכך צריך להיות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אם תשב לבני על הראש , יכאב לך המקום שבו יושבים. יש לו ראש קשה...

לפותח השרשור , אם מדובר בחריקה צורמת , על סף השריקה - כל שצריך הוא למתוח את הרצועה.

לא כולם יודעים למתוח , גם אצלי זה קרה . :roll:

פורסם
אם תשב לבני על הראש , יכאב לך המקום שבו יושבים. יש לו ראש קשה...

לפותח השרשור , אם מדובר בחריקה צורמת , על סף השריקה - כל שצריך הוא למתוח את הרצועה.

לא כולם יודעים למתוח , גם אצלי זה קרה . :roll:

 

שלום.

וכמו שנאמר אין יודע כבעל ניסיון!!!

ואים היתי מותח אותה חזק חזק בפעם הראשונה היתה בא לבקר אותי ימני---------ק

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

רק אלוהים יוגע למה היתכונתה בתשובה שלך!!!-אני חושב שרק אתה לא הבנת מר בני ל. ולכן אסביר לך באריכות בהמשך :smile: .

אבל תרשה לי להגיד לך שאצלי אים תשב לי על הראש אז חגיגית אני מודיעה לך שאתה אים המכונית שלך יוצעים מהמוסך בלי תיקון.-עם כל הכבוד,הייתי מוותר על "התענוג" המפוקפק להכניס אצלך את מכוניתי.

 

דבר נוסף מכונאי טוב לא מותח את הרצוע חזק, אלה עד למידה .ומודיע לבעל הרכב שיתכן שיצטרך לחזור למוסך למתיחה נוספת, אים הרצועה תיצרך וזה נורמלי וכך צריך להיות.

 

 

בברכה בני ל.

"לשבת על הראש" לא אומר לבלבל למכונאי את המוח ולעמוד לידו,אלא לעקוב אחר העבודה מרחוק,להשאר עם אצבע על הדופק ולהעיר ולשאול אם צריך-כיוון שהרכב הוא רכושי ,אני משלם את הכסף ולכן זכותי לדרוש להעיר לקבל הסברים ולהעביר ביקורת.

 

רוצה דוגמא?

 

לפני חצי שנה החלפתי שמן גיר לסינטטי בעלות שמן של 160 ש"ח

עכשיו כשהחליפו לי גומיית ציריה פנימית שפכו את השמן לכלי קיבול ריק(מיכל שמן)

לאחר מכן,אדון מכונאי רצה לשים לי שמן גיר מינרלי 90 מצובר,אתם קולטים??לזרוק לי את השמן הסינטטי שלא מזמן החלפתי ולשים לי שמן "מיץ דינוזאורים" 90 מצובר-לא שזה רע,רק מה ,לא סתם השקעתי 160 ש"ח בשמן סינטטי שאחרי חצי שנה ישימו לי שמן מינרלי עלום שם מצובר.

מהר הסבתי את תשומת ליבו שיחזיר חזרה את אותו השמן,ואם צריך אז להוסיף את אותו סוג שמן(לא היה צורך).

לא שאני מאשים אותו-הוא פשוט פועל"ראש קטן"יש לו עוד 6-7 מכוניות כאלו ביום והוא בחיים לא יתיחס לרכב כמו שאני מתייחס אליו ולא ישקיע מחשבה מיותרת בעבודתו. -אתה הבנת זאת מר בני ל.???

 

מנהל המוסך לא יכול לעקוב אחר פעולה של כל מכונאי כל הזמן!!

 

אך מה לעשות גם אני מפספס דברים-כמו זה שלא סגרו את מיכל נוזל הבלמים עד הסוף.

 

ודרך אגב-לא צריך להיות כזה חכם די לדעת שלא מותחים רצועה עד הסוף כי אז זה מעמיס את המנוע וגומר את המיסבים של האלטרנטור,נהוג להשאיר גמישות של סנטימטר במשיכה של הרצועה

אך לפני שמשחררים את הרכב מהמוסך יש להפעיל מזגן ולנסוע קצת כדי לוודא שהרצועה לא חורקת

לא צריך לחזור פעמיים למוסך בשביל רצועה-זה לא חיזוק ראש מנוע.מותחים פעם אחת כמו שצריך!!!!! ולא צריך להיות גאון גדול כדי לעשות את זה(צריך מכונאי\חשמלאי עם ראש ורגש ורצועה באורך ובעובי המתאים!!!)

 

בברכה

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...