Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים
החלפתי משאבת דלק שהוזמנה מעליאקספרס לפולקסווגן גטה שנת 2007 מנוע 1.6
כרגע המצוף של הדלק מראה לי את המד הפוך כשיש דלק מראה שאין וכשאין דלק מראה שיש.
מה עשיתי לא נכון?

פורסם

להערכתי הבעיה מהקונקטור החשמלי למשאבה. הוא כנראה מחובר הפוך.

בדר"כ אי אפשר לשים קונקטור הפוך כי יש מגרעת וזה יושב רק כמו שאמור.

 

2 אופציות.

שמסיבה כלשהי הצלחת לשים את הקונקטור הפוך. ואז רק צריך להפוך אותו.

שהגיע מעלי אקספרס הפוך, שזה די סביר מהניסיון שלי בהזמנות מעלי אקספרס.

אם הקונקטור יושב טוב ואי אפשר להפוך אותו, תצטרך לחתוך את החוטים ולחבר הפוך.

אם אתה עושה זאת בעצמך, תשים על החיבורים הרבה איזולירבנד ובידוד.

אתה לא רוצה ניצוץ באזור של המיכל דלק.

 

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, נירו72 כתב:

אם אתה עושה זאת בעצמך, תשים על החיבורים הרבה איזולירבנד ובידוד.תלחים את החיבור באופן תקני עם שרינק עמיד לדלק.

הרשיתי לעצמי לתקן.

 

שאר התגובה על הכיפאק.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, פריג'י כתב:

תלחים את החיבור באופן תקני עם שרינק עמיד לדלק.


כשאמרתי בידוד התכוונתי לשרינק, אבל אין לי בעיה שדייקת אותי. אם כי יש עוד אפשרויות.

אני אישית מתחת לשרינק שם קודם איזולירבנד להוסיף שכבת בידוד נוספת נגד קורוזיה. שרינק לא חזק בזה.

 

לגביי הלחמה רק שתדע חלק גדול  מהמומחים בחשמל רכב נגד העניין מהסיבה שבהלחמה החוט מאבד את הגמישות ועלול להשבר/להיסדק  עם הזמן כתוצאה מהויברציות ברכב. יותר מומלץ ליפוף קצה מול קצה בצורה מסוימת ששומרת גם על חוזק וגם על גמישות ולא תיפתח לעולם. מצרף סרטון, רק שהוא עשה את החלק החשוף ארוך כאורך הגלות, אפשר ורצוי לעשות את זה הרבה יותר קצר.

 

עמיד לדלק הוא לא צריך להיות (אם כי זה לא מזיק) מהסיבה שהקונקטור נמצא מחוץ למיכל שאמור להיות אטום ולכן אין שם אפילו אדים.

יותר חשוב שיהיה עמיד למים.

 

 

 

 

  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...