Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

אחרי בעיות באזעקה קלוקלת,

המסקנה היא כנראה להסיר את הכספת,

השאלה ,

איך אדע איזה חוט/ים עליו לעשות גישור ביניהם על מנת להצליח להניע ??

 

תודה!

פורסם

איזו כספת (על איזה רכיב היא מגנה? סטרטר? מחשב רכב?)

מה הניתוק שבוצע? ככל הנראה, אם הניתוק הוא מתחת לכספת,  זה ניתוק אלחוטי מסוג "עלוקה", ויש צורך להסיר אותה, ולא לגשר.

יש כנראה גם ניתוק חוטי בנוסף לעלוקה.

 

זה מצריך לא מעט נסיון וידע. 

ללא אלו, יש סיכוי לא רע להשאר עם רכב לא מניע.

קח זאת בחשבון.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, natco כתב:

איזו כספת (על איזה רכיב היא מגנה? סטרטר? מחשב רכב?)

מה הניתוק שבוצע? ככל הנראה, אם הניתוק הוא מתחת לכספת,  זה ניתוק אלחוטי מסוג "עלוקה", ויש צורך להסיר אותה, ולא לגשר.

יש כנראה גם ניתוק חוטי בנוסף לעלוקה.

 

זה מצריך לא מעט נסיון וידע. 

ללא אלו, יש סיכוי לא רע להשאר עם רכב לא מניע.

קח זאת בחשבון.

מדובר בכספת שמאחורי התא כפפות.

אחרי עבודה מאסיבית של פיצוח המתכת שם,

הוצאתי את המוח, שהוא מתחבר למין שני חוטים ירוק/אדום,

חתכתי את החיווט לקודן ועשיתי גישור ביניהם.

אך עדיין ללא הצלחה.

 

אציין, שהתחלה אפי' רעש התנעה מהסטרטר לא היה.

אחרי הפעולה שציינתי, רעש סטרטר חזר אבל עדיין לא מניע

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם
בתאריך 1.2.2025 בשעה 21:17, Morde כתב:

מדובר בכספת שמאחורי התא כפפות.

אחרי עבודה מאסיבית של פיצוח המתכת שם,

הוצאתי את המוח, שהוא מתחבר למין שני חוטים ירוק/אדום,

חתכתי את החיווט לקודן ועשיתי גישור ביניהם.

אך עדיין ללא הצלחה.

קודן צריך לעקוף דרך החיבורים שהוא מנתק, לא לנסות לגשר חוטים של קודן זה לא ילך.

תבדוק היכן 2 נקודות הניתוק שהקודן מבצע ותגשר ביניהם.

אם לא הבנתי אותך וזה מה שעשית, כנראה יש עלוקה אלחוטית או שלא ביצעת מעקף טוב.

הכי טוב במקרה הזה זה ללכת לבעל מקצוע (ולא אני בד"כ לא בעד ללכת לבעל מקצוע, אבל כאן אתה יכול להישאר עם רכב מושבת כמה ימים עד שתצליח)

פורסם

כנראה שיש עוד ניתוק בנוסף לניתוק שגישרת!

עובדה שנותן עכשיו סטרטר!

תרוץ עם החיווט מהקודן עצמו... תחפש עוד עלוקה

honda civic 05 1.6 auto

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב לסיכומו של עניין, ובאיחור קצת...

 

התקלה הייתה מחשב רכב,

הלך המחשב, 

הוחלף והכל הסתדר. 

הגישור שעשיתי בתחילה לקודן הספיק ולא הייתה שם עלוקה נוספת...

 

תודה לכל המגיבים !

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...