Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

אחרי שני הסופ"שים האחרונים (ולפני כן במספר פעמים נוספות לאחר עמידה ממושכת) המצבר ריק, מניע בכבלים ואח"כ הכל טוב.

היום שמתי לב לחיבור שקיים למצבר. מתאר לעצמי שזה קשור לשתי מצלמות שקיימות ברכב ואין לי מושג מה הן עושות...

האם ניתן לנתק ללא חשש? מצורפת תמונה.

תודה20250112_093552.thumb.jpg.980fad3af92029a13dedc5fe8dd58172.jpg

פורסם

אתה רוצה לאבחן תקלה בעצמך?

אז שווה לנסות, הלא כן?

אלא אם אתה רוצה להניע עם כבלים כל סופ"ש על בסיס קבוע.

 

אפשרות נוספת,

ללכת לחשמלאי שיאבחן את מצב מערכת החשמל (מצבר + טעינה),

לבקש ממנו שיאתר את הצריכה שמרוקנת את המצבר  בחניה ממושכת.

 

  • רעיון טוב! 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז אחרי שהגעתי למצב שאם הרכב עומד יום הוא כבר לא מניע... ניתקתי היום את החוט שהיה נראה לי מחובר פירטית למצבר אבל אז התקבלה הודעה על תקלה במערכת עצור וסע, אז הסקתי שהחוט היה כן צריך להיות מחובר אז החזרתי...

מה הלאה? ניסיתי להתחקות אחר חוטי המצלמות, המון חוטים שרצים בתקרת הרכב ובדפנות. לא הגעתי עדיין לחיבור לחשמל. אך תוך כדי קרעתי את אחת המצלמות. האם העובדה שהחוט של המצלמה קרוע אומרת שהיא כבר לא תצרוך חשמל?!

  • לא הבנתי... 1
פורסם

כשהגעתי למצב שהרכב לא מניע אחרי שעמד יום, פשוט החלפתי מצבר.

וואלה עבד.

 

אבל כמו שהמליץ לך פה, אם אתה מנסה להיות בטוח שזה לא משהו שמרוקן את המצבר,

לך לחשמלאי שיבדוק.

במקומך לא הייתי ממשיך לקרוע דברים ברכב זה יכול לעלות לך יותר ממצבר.

  • רעיון טוב! 2

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

לפרק פלסטיקה בקורות ובגג ללא נסיון, ובצורה "פראית" עלול לפרוש כרית אוויר "וילון", שזה כבר נזק בעלות של משטח מצברים שלם...

 

אני ממליץ לבדוק האם יש בכלל זליגת זרם. יש לצורך כך את השרשור המצוין הזה, עם משתתפים מיתולוגיים, מומחים בתחומם.

 

אם אתה כבר ליד הרכב עם מולטימטר, הייתי בודק על הדקי המצבר, גם מתח ריקה, מתח תחת עומס ומתח כשהרכב מונע ללא אביזרים פועלים. 

אם תפרסם את התוצאות של הנ"ל כאן, יוכלו לומר לך האם המצבר או האלטרנטור שלך פגומים.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

בן כמה המצבר?

האזור שבו זה אמור להיות רשום מכוסה ככה שאני לא רואה. אחפש את דו"ח הבדיקה ברכישה, אולי רשום שם.

(הרכב אצלי חצי שנה).

אבל לפי מה שאני מבין, גם אם המצבר לא בשיא כוחו - הוא לא מת. כלומר אני יכול במשך שבוע שלם ליסוע עם הרכב יום-יום בלי בעיות ורק אם יום שלם ומעלה לא הנעתי - יניע רק עם בוסטר. 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, elihershko כתב:

כלומר אני יכול במשך שבוע שלם ליסוע עם הרכב יום-יום בלי בעיות ורק אם יום שלם ומעלה לא הנעתי - יניע רק עם בוסטר. 

אם כך אז ככל הנראה באמת יש לך צריכת זרם פרזיטית שנובעת מצרכן חשמלי כלשהו שמרוקן לך את המצבר בזמן כשהרכב במנוחה/בחנייה

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

תריץ ביוטיוב parasitic draw test 

 

בגדול אתה צריך לפתוח מכסה מנוע ולדאוג שהתפס שלו מועבר למצב סגור ולחכות שהמנוע ידומם את כל המערכות שלו - תחכה 20 דקות לפחות ושהמפתחות יהיו רחוקות מהרכב ששום דבר לא יפעיל בו כלום. 

 

ואז אתה עובר על כל הפיוזים הקטנים קודם כל ומחפש אם יש שם זליגה של למעלה מ0.3 אמפר רצוי מתחת ל0.15 בכלל 

עברת על כל הפיוזים ושום דבר לא מושך זרם עודף - תתחיל לנתק ממסרים. 

 

לפני כן תוודא בכלל שהמצבר תקין ושומר טעינה. 

ולפני שאתה ניגש לכל אלו - כדאי גם לנתק כל התקנה מקומית שהיא לא מקורית יצרן. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, tan tan כתב:

אפשר לדעת את זה בבירור אם תנתק את המצבר כשאתה יוצא מהרכב בידיעה שהוא לא יניע ביום יומיים הקרובים ואח''כ לחבר ולראות אם מניע

צריך לנתק גם פלוס וגם מינוס או מספיק אחד מהם?

ומהמר שאכן יניע. זה די ברור שיש צריכה שמרוקנת.

לפני 5 שעות, lanosforce כתב:

ולפני שאתה ניגש לכל אלו - כדאי גם לנתק כל התקנה מקומית שהיא לא מקורית יצרן. 

 

אז כרגע אני בשלב הזה. ניתקתי מה שחשדתי. מחכה לראות תוצאות. תודה!

עריכה אחרונה על ידי elihershko
איות
פורסם

אתה יכול לנחש עד מחר, אם יהיה לך מזל סבבה אבל זאת לא גברת שהייתי סומך עליה - תעשה בדיקה ייסודית. 

 

וכן לנתק מינוס מצבר ללילה או שניים ואם הרכב מניע - ישלול את זה שיש תקלה במצבר - לא מחזיקה טעינה, לוח מקוצר וכך הלאה. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...