Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 7.12.2024 בשעה 16:08, אורי מ. כתב:

 

שאלת תם, לא עדיף להשתמש בקיסם שיניים או משהו אחר, שאינו מתכתי? 

אין סיכוי לקצר בשימוש בסיכה/מחט מתכתיים? 

קצר לא יהיה, לקיסם עץ יש סיכון להשבר בפנים וזה מעמיס על הבעיה ולא פותר אותה.

 

בתאריך 13.12.2024 בשעה 10:15, ezuf כתב:

ולמעבדה מורשית אפל \ איידיגיטל יש דבק מקורי של אפל?

אין לאף אחד אותו,כמו שאין בארץ מפעל שלהם (אפל),אז האטימה שבאה מהמפעל לא תחזור בשום צורה אחרי שום תיקון,מעבדה של מורשה או לא מורשה (כפי שכתבת,לא תהיה אטימות מלאה לאבק\נוזלים)

בגלל זה הרבה טוענים שמכשיר נשאר במצב אחיד מרגע הקניה,אחרי התיקון הראשון הוא לעולם לא יחזור למצב הקודם,תיקון איכותי ככל שיהיה

לגבי נושא הבטריה ושכתבו שסוללה חדשה מפיחה "חיים" במכשיר באופן מורגש - נשמע כמו תירוץ פסיכולוגי להצדיק את הרכישה :)

 

*כל שכתבתי מתבסס על נסיוני ודעתי בלבד,לא בא להתנגח עם אף אחד\אחת כאן ובכלל...

 

בוודאי שיש, להגיד שאין את זה בארץ זה לא נכון.

התפיסה של ״מכשיר שנפתח לא יחזור להיות כמו פעם״ זו תפיסה שגויה של לפני 10 שנים, האיטום שמתבצע במעבדה מורשית של אפל הוא כמעט זהה למפעל, מעבר לזה שאתה ״מרוויח״ דבק חדש שמתבלה עם הזמן.

לפני 21 שעות, סולל הדרך כתב:

גם לשעון יקר יש אחריות על אטימה לחצי שנה או שנה. טוב ככל שיהיה הדבק של אפל, מבלי לזלזל, הוא לא חיי לנצח.

נכון עדיפה סוללה מקורית, אם רק בארץ היו עושים את זה על המקום כמו בחו"ל ולא לחכות שבועיים.

וגם סוללה מקורית גם אם היא לא 100% אלא 90 מהמקורית עושה הבדל של יום ולילה בין מקורית גמורה לתחליפית חדשה

 

הדבק והאטימות בשעון הם בערך פי 15 ברמת האטימות בגלל ששעון מועד לעבוד בתנאים הרבה יותר קשים (זיעה, מים, חול וכו׳) וזו הסיבה שלשעון אפל אין שום תיקון (מטעם אפל) ובמקרה של תקלה או שבר מוצע ללקוח החלפת שעון (בחינם באחריות או בתשלום מחוץ לאחריות) כי באמת לא ניתן בשום צורה לשחזר את האטימות שהוא יוצא איתה מהמפעל.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...