Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב כמו שאמרתי כבר לפני מספר ימים אני מתכנן לרכוש מערכת חדשה.

את כל השינוים של המערכת אני יעשה בשלבים ולא הכל בבום אחד (נו כל חודש אני שם את המשכורת שלי אחרי שאני גמרתי עם החובות שלי :) )

המערכת שיש לי כרגע:

רדיו דיסק MP3 JVC GD-G700 (שתי יציאות)

מגברים:

סוליד האודיו 500W F-4 4 ערוצים (לשתי הקומפונטים)

SPL 1000W 4 ערוצים (לשתי הסאבים)

סאבים: שתי סאבים 12'' של חברת SPL הסדרה הגבוהה

קבל של L.A סדרת בולט 1.0 פרד

קומפונטים: שתי סטים של L.A מסדרת בולט 6.5 גם קדמי וגם אחורי (אין עוד רמקולים כאלו ואחרים)

*הגבהה מעץ על כל רמקול*

חיווט RCA אחד של רוקפורד ושתים של XSITE

שאר החיווט של החשמל הוא חיווט טוב מבית סאונד FX אבל איך לקרא לו או איך להגדיר אותו אינני יכול.

 

אני מתכוון להחליף בזמן הקרוב את הסוליד האודיו ואת שתי הקומפונטים ומאוחר יותר את כל השאר לפי מה שיראה לי הכי חשוב.

 

עכשיו אני דבר ראשון רוצה להחליף את המגבר למגבר מונו של XETEC G-500 MK2

אני בחרתי בו כי הוא נותן 620 RMS ב 2 אוםויש לו נתונים יפים.

כמובן שאני קונה את המגבר הזה או כל מגבר מונו אחר שתמליצו לי אני מעיף את ה SPL לקומפונטים ואת המגבר החדש לסאבים.

המגבר הזה בטווח מחירים של 3000-/+ ש"ח ופה אני מקבל גם מפרט שמספק אותי גם לא מחיר של מגברי על וגם חברה XETEC (שם)

 

אחרי המגבר אני מתכוון להחליף את הקומפונטים שלי קודם את הקידמי ושמעתי המלצות חמות מאוד מאוד על הסט XETEC X-6.2 או על XETEC X-5.2

ההבדל בינהם הוא שב 5.2 (חמש ורבע) הוא נותן פחות באס.

בדלתות יש לי מקום ל 6.5

יש לציין שמעולם לא שמעתי אותם בפועל מנגנים אבל אני הבנתי שהם דבר מלהיב מאוד מאוד לפי תגובות של אנשים שהמליצו לי על זה.

מחיר 1700+/- ש"ח

 

אחריו אני אקח גם קומפונט אחורי במקום 6*9 (למעשה אני רוצה להישאר עם שתי קומפונטים כמו עכשיו) אבל במקום להשקיע סכום של 1700-/+ ש"ח אני חושב להביא SOUNDSTREAM או SPL עם העדפה לראשון גם פה לא יודע אם לקחת 6.5 או 5.25 והטווח מחירים הם 800-900 ש"ח ל SOUNDSTREAM וב SPL זה 700-800 ש"ח

 

אחרי זה אני אשמח להוסיף קבל 2.0 פרד דיגיטלי שיש לי דיל עליו ב 500 שקל של חברת רוקפורד אבל זה יקח כבר עוד זמן.

לאחר מכן אני מתכוון להחליף גם את הרדיו דיסק למשהו עם שלוש יציאות (יש לי 2 יציאות כרגע) ואולי גם את החיווט למשהו עוד יותר מקצועי.

בתיכנון גם להכניס מחשב עם מסך 8 אינץ' ולעשות בנייה גם לסאבים וגם למחשב אבל זה יקח עוד זמן ולפני זה יכול להיות שאני אחליף אוטו (אומנם לאותו אוטו אבל מנוע אחר) לכן את זה אני דוחק שיהיה אחרון חביב.

 

האוטו שלי זה פאסאט 98 (TDI) ובתיכנון להביא פאסאט באותו עיצוב (מה שאומר במודלים 97-00) רק 1.8T (כמובן שאצלי יש ויהיה רק ידני)

ואני לא ממהר לחשוב אפילו על צדברים לשיפור האקוסטיקה ברכב מה גם שVW לטעמי זה רכב מספיק אקוסטי.

 

* אני מעוניין לשמוע המלצות ודעות וכל מה שיש לכם להגיד לי על המוצרים שאני חושב/מעוניין בהם.

* שום דבר עוד לא סופי אצלי ואני רשמתי את ההודעה פה כדי לקבל עוד דעות שאולי בעזרתם אני אשנה את התוכניות שלי.

פורסם

רוצה המלצה ?

תיכנס לפורום של http://WWW.CARSOUND.COM.

 

תעשה שמה חיפוש לגבי XETEC..... אני בטוח שיש שמה לפחות אלף אנשים עם מוצרים שלהם.

אחרי הכל ... יש להם "שם" ....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תשמע יש לך תקציב מאד גבוה.

לגבי מונו, בתקציב כזה אני לא הולך לומר מאגנט והזטק הזה חזק יחסית ולפי חוות דעת של עופר גם "איכותי". (שי אני לא בא להתחיל שום וויכוח כאן, זה פשוט מה שעופר אומר ביס למונו אחרים שהיו לו)

 

לגבי קומפוננט, תנסה לחפש אולי לשמוע סטים אחרים, כי שוב בתקציב כזה יש הרבה אופציות. לדוגמא מורל הסדרה הגבוה שמקבלת המון ביקורות טובות.

 

והכי חשוב. כדאי שתחליט אם אתה מחפש איכות או כמות (SQ/SPL) כי אתה רוצה קומפוננט יחסית SQ לקדימה אבל שם קומפוננט אחורי ושני סאבים, SPL...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
רוצה המלצה ?

תיכנס לפורום של WWW.CARSOUND.COM.

 

תעשה שמה חיפוש לגבי XETEC..... אני בטוח שיש שמה לפחות אלף אנשים עם מוצרים שלהם.

אחרי הכל ... יש להם "שם" ....

הציניות שלך ממש במקום (גם זה בציניות), אולי תנסה להריץ גם חיפוש על SEAS LOTUS, GENESIS, SCAN SPEAK.... זה שאין שם אלפי ביקורות ואפילו לא אחת לא אומר כלום על החברה.

 

ולפותח הת'רד, לי ברכב היו במשך שבוע הקומפוננט של זטק X6.2 ולא אהבתי אותם, הם היו אנמיים מדיי לטעמי ולגבי המגבר הספציפי הזה אני לא יכול לחוות דעה אבל היה לי אחר שלהם מסדרה יותר נמוכה והייתי מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה מעולה, את המגבר שאתה רוצה יש ל-maphisto מהפורום ואם אינני טועה יש סיכוי שהוא גם רוצה להשתדרג ולכן למכור אותו - שווה לנסות.

 

איציק.

פורסם

mikmik, לצערי יש לי מגבלה של אנגלית צולעת ביותר

 

shibby, על איזה עופר אתה מדבר ?

הסאבים שלי דורשים משהו חזק אש כדי שינצל אותם.

את המורל לכל הגירסאות אני לא מחבב.

ולא הבנתי מה אתה כותב בשורה השלישית ?? o_0

פורסם

אני לא מבין למה מכנים את דבריי כציניים, הבחור הולך לעשות השקעה לא קטנה, עם מוצרים שלדבריו יש להם שם מאוד גדול.

 

שלחתי אותו לפורום ברמה טובה יותר, עם טעם טוב יותר, לקבל חוות דעת שניה....

אם זה פשע, אני מודה באשמה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עופר עם הפגו 306 הלבנה. או בכינויו הפורומי- MAPHISTO

 

המגבר הזה הניע אצלו שני סאבים של DLS ועכשיו סאב 15 אינץ של רוקפורד.

בהשוואה ישירה לBD1001 אם אני לא טועה (ממש לא בטוח, אפשר לשאול את גל, אולי הוא זוכר מהבדיקות בואוטופארט)במבדק SPL לרוקפורד היה רק עוד 0.2 DB.

ולפי מה שעופר אומר צליל פחות טוב.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

עופר בדק את הסאב שלי שהוציא תוצאה של 138.5DB עם המגבר של לנזר 1200D, וחיבר אותו

על הרוקפורד BD1000.1 והכה תוצאה של 139.2DB אם אני לא טועה.

אבל רק פירטטתי לכם מה היה - ללא קשר ישיר בין יכולות של המגברים/התנגדויות/רכבים שונים

ועוד... כי בסך הכל ישנם כ"כ הרבה משתנים בעת ובעונה אחת, שקשה לומר מה יותר "טוב".

פורסם

שיבי, זה לא הדבר הראשון שעופר אמר שלא קלע למבחן המציאות.

בכל אופן, כפי שגל אמר יש כל כך הרבה משתנים, שזה ממש יהיה פשע להסתכל על השוואה מסוג זה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שיבי, זה לא הדבר הראשון שעופר אמר שלא קלע למבחן המציאות.

בכל אופן, כפי שגל אמר יש כל כך הרבה משתנים, שזה ממש יהיה פשע להסתכל על השוואה מסוג זה.

בכלל אל תתחיל איתי במלחמות אישיות

כי זה באמת חבל .

שאתה תגיע לחצי הידע שלי תוכל לבוא ולפתח איתי שיחה , עד אז אתה יכול לכתוב מה שאתהרוצה שמבוסס על דעתך , השמצות אישיות - לא פה !

 

גל :

המגבר שלי XETEC נתן 138.8 עם הסאב שלי

המגבר שלי עם הסאב שלך נתן 139.2 אני חושב

וה DB1001 עם הסאב שלך נתן 139.8 .כמובן שכל המדידיות היו ברכב שלי .

אני אישית מאד אוהב את המגבר הזה וחושב שהוא מצויין ,חזק ונקי .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אף אחד לא מדבר על השמצות אישיות.

מדובר פה על דמות בפורום, שלא ביססה את דברייה הרבה פעמים כשטענה אותם.

 

בסך הכל הערתי את שיבי לעובדה הזאתי, באמת שלא מעבר לכך.

(אם היתי מעוניין בהשמצות אישיות כבר מזמן היתי מתחיל להתפזר... זה באמת לא הסיגנון שלי ואפילו דיי ילדותי לטעמי)

 

עכשיו לתוכן העיניינים, להשוואות המדוברות שאתה עורך להגברות הללו.

אני יכול לנחש ששניהם קיבלו 1:1 סיגנל, נכון?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא ערכתי השוואות

ואני לא טענתי כלום

בסך הכל סיפרתי את שהיה במדידה הראשונה שלי ושל גל באוטופרט .

שניהם קיבלו את אותו הדיסק בהפרש של שעתיים (זמן התקנה) .

 

 

ואני את שלי כבר הוכחתי למי שצריך להוכיח .

אני בטח שלא צריך תעודת מהנדס ממך (חייל בוגר תיכון )

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אה.... אז לא היתה השוואה בכלל בין שני ההגברות ?

אז הרי לך שמה שאתה מספר לנו לא אומר דבר וחצי דבר .. אז מה הטעם להטעות ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תגיד מה אתה רוצה מהחיים שלי

בחיית

LEAVE ME IN YOUR MOTHER

 

העלו סטואציה ואני בסך הכל נתתי את הארוע במלואו .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

נכון, העלו סטואציה ואני תיקנתי את משמעותה.

העובדה שחבר פורום טוען שאיכות הצליל טובה יותר או פחות טובה, איננה אומרת שזה בהכרח המצב.

והעובדה שמבחן דציבלים הראה תוצאה כזאת או אחרת, אינה אומרת שהינה משקפת משהו ישיר לעוצמת ההגברה.

 

יום טוב שיהיה לך, פעם הבאה אולי תדייק בפרטים החשובים ואז אולי לא אצטרך לבוא ולהסביר לפותח התרד מה היתה כוונת המשורר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...