Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברשותי קיה קארנס 2018. הרכב אצלי יד שניה מליסינג ובעבר היה מותקן ברכב דלקן.

 

מאז שהרכב אצלי כל פעם שאני מתדלק המשאבה עוצרת את התדלוק כעשר ליטרים לפני שהמיכל באמת מלא. לדוגמא, היום מלאתי דלק כשהמיכל היה כמעט ריק לחלוטין (נורית האזהרה כבר דלקה) והמשאבה הפסיקה את התדלוק לאחר 48 ליטר. ידנית הצלחתי להוסיף עוד 10 ליטר עד שסה"כ מולאו 58 ליטרים.

 

יצויין שאני נתקל בבעיה בכל משאבה ובכל תחנה בה אני מתדלק. כן שמתי לב שכאשר המיכל כבר יחסית מלא עולות בועות לכיוון המשאבה ולכן המנגנון המכני במשאבה "נדרך" ועוצר את התדלוק. אשמח לעצתכם איך ניתן לפתור את הבעיה, כי כיום המצב הוא שאני נאלץ לבחור בין להכנס לתחנות דלק בתדירות מוגברת בכ-20 אחוז או לתדלק ידנית את 10 הליטרים האחרונים כל פעם, שתי חלופות די מבאסות...

עריכה אחרונה על ידי אמת
פורסם
לפני 14 שעות, נהג שודים2 כתב:

אשמח לשאול על הדרך:

יש "פגם" מסויים בלתדלק ידנית ולא עם "נעילה"? זאת אומרת יש מזה נזק או הפסד? או סתם יותר נח לנעול את המשאבה?

קשה לי להאמין שזה משפיע איכשהו על מערכות הרכב, בסוף אותו דלק נכנס למנוע.

 

יש אגדות אורבניות שתדלוק בספיקה נמוכה גורם למשאבה להוציא דלק פחות בועתי מה שאומר שבפועל תקבל מעט יותר דלק עבור אותו נפח (ובסופו של דבר אתה משלם לפי נפח ברוטו). אבל, כאמור, אלה אגדות אורבניות...

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, topop כתב:

קרה לחמי בקיה נירו. שם זה הסתדר מעצמו אחרי תקופה. 

כמה זמן ארכה התקופה? גם אני עם הבעיה הזאת "תקופה" (שנתיים וחצי...) ולאחרונה פשוט התחיל להימאס וחשבתי שחייב להיות פתרון לבעיה.

פורסם
לפני 7 שעות, Alberrto כתב:

אין שום בעיה, תפסיקו להמציא שטויות

תוכל לפרט? נראה לי קצת לא הגיוני שהשאבה "חשה" שהמיכל מלא כי עולות לקראתה בועות כשבפועל המיכל מלא רק 80 אחוז. זה בטח לא משהו נח.

פורסם (נערך)
בתאריך 25.10.2024 בשעה 06:51, אמת כתב:

תוכל לפרט? נראה לי קצת לא הגיוני שהשאבה "חשה" שהמיכל מלא כי עולות לקראתה בועות כשבפועל המיכל מלא רק 80 אחוז. זה בטח לא משהו נח.

 

אם הזידל עושה קצף, הוא חוסם מעבר אוויר מה שגורם למשאבה לעצור, הכל תקין

 

בהצלחה בש.ב

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
פורסם
לפני 17 שעות, Alberrto כתב:

 

אם הזידל עושה קצף, הוא חוסם מעבר אוויר מה שגורם למשאבה לעצור, הכל תקין

 

בהצלחה בש.ב

מדובר ברכב בנזין...

 

לגופו של עניין, למה נוצר קצף שמגיע עד לפיית התדלוק כדהמיכל מלא רק 80 אחוז? זה ממש לא נראה לי תקין. השאלה למה זה קורה ואיך פותרים את זה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...