Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה תלוי איך אתה נכנס לצמיגייה , לאיזו צמיגייה אתה נכנס , מה אתה מבקש, לדוגמה:

מה ניתן לרכוש לרכב שלי מחברה טובה? 

או

מה יש לך במחיר זול במידה שלי ?

 

אני מניח גם שאתה נכנס לצמיגיות שאתה מכיר או קראת המלצות עליהן.

ולא לכל צמיגייה אקראית.

למשל, לצמיגייה הכי קרובה אלי- אין מצב שאני נכנס אפילו כדי לתקן תקר.

 

לאחרונה חיפשתי ספורטאז' 2017-2018.

4 רכבים שהיו עליהם צמיגים סיניים חדשים לגמרי נפסלו בגלל בוצה במנוע.

הרכב שנרכש בסוף, במצב שמור ביותר, הבעלים בשלב כלשהו קנה סט צמיגים מאותו הדגם שהיו מקוריים על הרכב.

הם לא היו חדשים בזמן המכירה, אבל במצב תקין.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

בכל פנצריה שהייתי בה (אולי הייתי במדגם לא מייצג) הפנצראי דאג להציג את 2 האופציות, מותג אירופאי\יפני\קוריאני\טיוואני איכותי או שיקוץ סיני שעולה 50-60 אחוז ממנו.

אם לא מציעים לבעל רכב את 2 האופציות, כנראה שהוא 'משדר' שהוא לא בא להוציא יותר מהמינימום הנדרש, זו דעתי.

צודק אבל

פנצריה מרוויחה לפעמים יותר על סיני מאשר על צמיג איכותי... במיוחד אם הסיני הזה כבר זרוק במחסן לעומת אחד שצריך להזמין וכו'.

לכן לרוב יעדיפו לדחוף א.מה שנמצא במחסן (אם יגידו צריך להזמין, יש מצב שתלך) ב.מה שהרווח עליו הכי גדול

 

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם
לפני שעה, vladclar כתב:

זה תלוי איך אתה נכנס לצמיגייה , לאיזו צמיגייה אתה נכנס , מה אתה מבקש, לדוגמה:

מה ניתן לרכוש לרכב שלי מחברה טובה? 

או

מה יש לך במחיר זול במידה שלי ?

 

אני מניח גם שאתה נכנס לצמיגיות שאתה מכיר או קראת המלצות עליהן.

ולא לכל צמיגייה אקראית.

למשל, לצמיגייה הכי קרובה אלי- אין מצב שאני נכנס אפילו כדי לתקן תקר.

 

לאחרונה חיפשתי ספורטאז' 2017-2018.

4 רכבים שהיו עליהם צמיגים סיניים חדשים לגמרי נפסלו בגלל בוצה במנוע.

הרכב שנרכש בסוף, במצב שמור ביותר, הבעלים בשלב כלשהו קנה סט צמיגים מאותו הדגם שהיו מקוריים על הרכב.

הם לא היו חדשים בזמן המכירה, אבל במצב תקין.

 

 

 

אני פחות נסמך על הניסיון שלי האישי כלקוח.

לפני כמה שנים הלכתי לעסק שעושה גם כיוון פרונט והוא גם צמיגיה, בזמן שכיוונו לי פרונט היה מישהו שהחליף צמיגים בטאקומה יבוא אישי שעושה עליה 60 אלף בשנה. הצמיגים היו סיניים. הסתכלתי עליו ושאלתי אותו 'תגיד, אתה נוסע ברכב עבודה שעולה מאות אלפי שקלים, ובדבר היחיד שמחבר אותך לכביש אתה חוסך, כמה? 1000 שקל?' (זה עוד לפני שהבנתי גם בענייני הכרה למס, מה שהופך את זה לעוד יותר מגוחך בעיני)

הצמיגאי גלגל עיניים ואמר לי 'עזוב, אתה לא תצליח לשכנע אנשים כמוהו, הסברתי לו כבר.

בעל הרכב ענה לי 'גם ככה כל שנה הצמיגים נשחקים מה זה משנה מה אני שם'.

 

במקרה אחר, ברכב הראשון של האקסית שלי, הגיעה לצמיגיה אחרי פנצ'ר להחליף סט. בטלפון ביקשתי שישים לה פאלקן והוא אמר לי שברמת העיקרון אני צודק וכדאי להשקיע בצמיג איכותי אבל 'היא אישה והיא תשפשף את המדרכה ותהרוס צמיג יקר מהר, לא חבל? תשים לה סיני שתהרוס אותו תצא עם פחות נזק.'

 

 

  • מצחיק 2
  • מבאס 2
פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, ch28566 כתב:

לי אישית זה אומר שכל מה שהוא אומר שטופל או סודר כנראה באיכות דומה

גם אני חשבתי ככה, אבל אבא שלי למשל מטפל במורשה, חלקים מקוריים, לא מזניח תקלות וכו' ושם צמיגים סיניים. (עוד לא הצלחתי לשכנע).

 

אנשים לא מייחסים לצמיגים את החשיבות הראויה.

עריכה אחרונה על ידי topop
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 שעות, vladclar כתב:

למשל, לצמיגייה הכי קרובה אלי- אין מצב שאני נכנס אפילו כדי לתקן תקר.

מוכר וידוע... 

כשחיפשתי צמיגים חדשים, מצאתי במחיר הזול ביותר בצמיגייה שאני לא יכול לסבול. נחסוך מכם את הסיבות והתיאורים, רק אציין שמעולם לא הייתי לקוח שלהם ולא מתכנן להיות, גם לא לתיקון פנצ'ר. 

לעומת זאת, יש לי אחת קבועה שממנה אני רוכש צמיגים, ובמקרים של תקר, אני מחפש את הצמיגיה הקרובה אלי- או שאני מכיר אותם, או שאני מוכן לנסות אותם. 

הייתי ב-2 שאני לא הכרתי קודם, והם בסדר גמור מבחינת התיקונים, אבל לא ניסיתי לרכוש מהם צמיגים חדשים- כמו שציינתי יש לי את הצמיגייה העדיפה עלי, גם מבחינת המקצועיות וגם מבחינות נוספות. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא חסרים אנשים שמבחינתם חדש זה טוב. וזהו.

 אחרים, לא היו מחליפים אם לא היו מכשילים אותם בטסט.

על הכביש יותר מדי פעמים אני רואה צמיגים במצב נוראי. לפעמים לחץ אוויר נמוך מאוד, שלא לדבר על פגיעות דופן, התנפחויות או שחיקה.

חלק לא קטן מרוכשי הצמיגים הסיניים אלו ציי רכב  - ליסינג, השכרה או מוסדות מדינה. ההיקפים שהם קונים רק מגדילים את היתרון התמחירי של הסחורה הזו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

רק כדי ליישר קו, חשוב לציין שרכב יוקרה זה S-Class ומקביליו. לא במוו סדרה 3 או אאודי Q5.

מי שקונה רכב כזה בן 15 שנה בכ-30 אלף בלחץ לא ישקיע בצמיגים כ-5 אלף. כמובן שיש יוצאים מן הכלל.

הייתי עכשיו בהרודס באילת, יצא שחיכיתי לחברים שלי בחניה של המלון, היה לי משעמם אז עשיתי סיבוב רגלי בחניה כדי להעביר את הזמן אז הסתכלתי על הרכבים שהגיעו ועל הצמיגים עליהם (יצא לי לעשות סיבוב כזה גם לפני שנה באילת וגם לפני חצי שנה ולא השתנה הרבה לצערי). שתבינו שלילה שם עולה במינימום 2500 ש"ח בתקופה שהזמנו לחדר הכי בסיסי (כולל רק ארוחת בוקר) וחייבו הזמנת מינימום שני לילות לתאריכים שהיינו. מה שאומר שחדר קצת משודרג על חצי פנסיון אנחנו מדברים על כ-8000 ש"ח לשני לילות! למה אני מספר את זה? כי אני מאמין שהתארחו שם אנשים שהם לא חיים בסגפנות... היו בחניון הרבה רכבים שהשווי הנוכחי שלהם כרגע מעל 200 אלף בקלות וב-90% מהם היו צמיגים סיניים מיצרנים שבחיים לא שמעתי עליהם, צמיגים שחוקים שבקושי רואים חריצים, צמיגים מתאריכי ייצור של שנת 2019 לא היה מראה נדיר בכלל, צמיגים סדוקים וגמורים שלדעתי עשו בקלות מעל 100,000 ק"מ גם כן כיכבו. אני חושב שזאת בדיוק תמונת המצב בארץ, לרוב בכלל לא אכפת, גם לאנשים עם כסף. ישר חשבתי על איך הם לא מפחדים לנסוע ככה בערבה, באמצע שום מקום, לפעמים במהירויות גבוהות בהרבה מהמותר בחוק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov
  • אהבתי 2
  • מבאס 1
  • מעניין 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם (נערך)

שמלוב הצגת דוגמא מעולה לתרבות שהשתלטה - מוציאים המון כסף על דברים שאחרים רואים...  רכב יקר, חופשת אינסטגרם וכד'. 

צמיג לא שווה את הכסף להצגת הסטטוס הנכסף.

 

אתה שווה הרבה יותר במרצדס עם לינגלונג, מאשר מכונית ממותג נחות יותר אבל זאב בעור כבש עם צמיג איכותי.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם

מילא בעל הפנצריה.

כשבעל מוסך מורשה יבואן מנסה באסרטיביות לשכנע אותי להחליף מישליין עייף בסיני זה ממש מוזר.

הוא לא מרוויח כלום, הוא לא מחליף צמיגים ובכלל לא דיברנו על פנצריה ספציפית.

מבחינתו הוא חיפש את טובתי ולחסוך לי כסף.

הרכב החלופי של המוסך כמובן נועל כאלה.

אז מה יש להתפלא על כאלו שלא מבינים בתחום?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
לפני 55 דקות, shais01 כתב:

הוא לא מרוויח כלום,

אתה סגור על זה?...

יש לו את הסיבות שלו. 

במקרה הטוב ביותר הוא מניח שהלקוח יברח לו בלי לקנות אם ישמע מחיר גבוה (יש לקוחות שמנסים לדחוף להם את היקרים יותר אני מניח, מהכיוון ההפוך של אותו העיקרון). סוחר, לכל דבר ועניין. 

מנחש שהמוכרים בתחום שומעים "מה 500 שקל, כולה צמיג!" כמה פעמים ביום. 

וזה די ברור שהרכב החלופי יהיה עם הצמיגים הזולים ביותר שאפשר למצוא. ועם התחזוקה הנמוכה ביותר האפשרית.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

עד שאתם בודקים איזה צמיג הרכב נועל, תבדקו מתי מילאו אוויר לאחרונה. 

יש חוסר מודעות גדול בכל נושא הצמיגים והחשיבות שלהם.

עריכה אחרונה על ידי topop
  • רעיון טוב! 4
פורסם

למדתי את זה בדרך הקשה, ממש לא מזמן. באדיבות @Tom_22.

עד היום הצמיגים שלי היו נשארים תקינים ("עוברים טסט" ויותר טוב מזה) ברכב הקודם שלי, שם הקפדתי למלא אוויר אחת ל-2 תדלוקים. 

אחרי שהחלפתי את הרכב, ואת הרביעיית צמיגים שלו קצת אחרי הרכישה, הזנחתי את נושא מילוי האוויר כי יש לי התראה על לחץ נמוך (בקודם לא הייתה לי). 

התוצאה, נפסלתי בטסט (חודשיים לפני שתכננתי להחליף בכל מקרה כי 4 שנים זה הרבה), עם שחיקה מוגברת איפה שלא אמורה להיות. 

למדתי. 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש גם הרבה חוסר הבנה בנושא,

אנשים שאומרים לך מה זה משנה צמיג זה צמיג, גם ככה השמש הורסת לי את הצמיג אז אני מעדיף להחליף סיני כל שנתיים במקום לקנות מותג כל 4 שנים (למרות שזה במצטבר יוצא בערך אותו דבר בעלויות), אני לא נוסע הרבה\אני נוסע רגוע אז אני לא צריך צמיג של מותג וכו'.

 

מה שכן, קשה למצוא צמיגים טובים לחלק מהמידות וזה משפיע.

חיפשתי לפני שנה ומשהו שני צמיגים לספייס סטאר, יש שם מידה די מוזרה, בכל פנצ'רייה הציעו לי סיניים קודם כל. בסוף מצאתי TOYO במחיר סביר.

גם בפיקנטו שהייתה לאחותי הייתה אותה בעיה, בסוף מצאתי לה צמיגים של מותג מוכר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 5 שעות, shais01 כתב:

מילא בעל הפנצריה.

כשבעל מוסך מורשה יבואן מנסה באסרטיביות לשכנע אותי להחליף מישליין עייף בסיני זה ממש מוזר.

הוא לא מרוויח כלום, הוא לא מחליף צמיגים ובכלל לא דיברנו על פנצריה ספציפית.

מבחינתו הוא חיפש את טובתי ולחסוך לי כסף.

הרכב החלופי של המוסך כמובן נועל כאלה.

אז מה יש להתפלא על כאלו שלא מבינים בתחום?

חויתי בעצמי, הרכב של הבת של נזקק לצמיגים עקב אי הקפדה על לחץ אויר נכון (נושא נפרד, למה בנות המשפחה מתעלמות מכל הנושא 😉)

ההצעה המיידית - סיני, יקחו לפנצ׳ריה ויחזירו ״ שרות שלנו״ . שאלתי עם מי עובדים ונסעתי לשם (קרוב אליהם) . הצמיגאי מציע מיד סיני. אני מבקש נקסן כמו הזוג התקין האחורי. מסתבר שיש לו במלאי (אצל אלה שאני מחליף אצלו, לא היה במלאי, צריך להזמין, כמו גם אצל אחד נוסף שאני מכיר) המחיר נראה לי סביר, הצמיגים טריים, וזוג חדש הותקן על הרכב , אחרי הצלבה עם האחוריים. 

לדברי בעל המקום הוא תמיד מחזיק במלאי את הצמיגים האלה כי הוא עובד עם מורשה היבואן (טלקר) ונדרש להחזיר בכאלה , למיקרים כמו שלי (שלא רוצים סיני, אבל ממותג טוב 😜)

 

למחרת חזר אלי הצמיגאי שאני רוכש ממנו עבור כלי הרכב שלי ושל אישתי, ושאל אם להזמין או שהסתדרתי, ונתן לי מחיר שהיה זול ב כ 100 שקל לצמיג 😲 .

שיעור לחיים - אם הילדה לחוצה, שתיסע עוד יום עם הצמיגים המשומשים רק עם לחץ אויר תקין, ואבא יסדר יום אחר כך. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...