Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לאחרונה איזה רכב יוקרה ישן, לא בשבילי, אבל זה לא העניין (שרשור יהיה בנפרד לאחר יישור הקו)

 

רק מנסה להבין את התופעה מדוע כל מי שמוכר רכב שלכאורה אומר עליו שהוא שמור מאוד מסתבר שהצמיגים החדשים עליהם הוא מצהיר במודעה זה מחברה שאפילו צא'נג הסיני הממוצע לא שמע על הפירמה הזו. מילא רכב אחד, מילא שניים אבל זה היה המצב במרבית הרכבים שראיתי למכירה. לי אישית זה אומר שכל מה שהוא אומר שטופל או סודר כנראה באיכות דומה ולכן על כל הרכבים האלו בסוף דילגתי. אני מעדיף שיורידו במחיר ולא יעשו את "ההכנה למכירה הזו" ברמה מביכה, כמו איזו מרצדס שכל חלקי העץ היו בצבע אחר. 

 

תופעה נוספת שמתלווה לזה היא שכמעט ולא פגשתי רכב אחד ללא קרעים במושבי העור, ועוד מילא הקרעים, נגיד, אבל איך אנשים מוכנים לנסוע ברכב ולא משנה מחירו עם מושבים שנראים כמו משהו ש זורקים לפח האשפה? זה כמו לא להחליף מצעים כל החיים או משהו כזה. לא צריך להיות משוגע לדיטיילינג, אפילו חומר לניקוי ספות עור ב-20 שקלים מהסופר יעשה יותר טוב מהזוהמה שאנשים מוכנים לחיות איתה. 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסכים איתך.

לפני כמה שנים צילמתי סרטון לבדיקת רכב משומש (שכבר הגיע לכמעט מאה אלף תפיות)

הרכב שמופיע בסרטון הוא סך הכל אקסנט 2006 שעלתה כמה אלפי שקלים בזמנו, והדבר הראשון בערך שאני אומר בסרטון זה להסתכל על הצמיגים עוד לפני שבעל הרכב מגיע. זו אינדיקציה מצויינת לאופן שבו תחזקו את הרכב.

פורסם

לא פירטת כמה ישן אותו רכב יוקרה, אבל מפורומים וקבוצות של בעלי רכב אספנות, אין צמיגים ממותגים איכותיים במידות המתאימות.

אם יש צמיגים, כל מי שאני מכיר מעדיף צמיגים איכותיים, אבל בהרבה מקרים אין, והצמיגים היחידים שניתן לקבל הם ממותגים סיניים אלמוניים. 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 11 שעות, ch28566 כתב:

אבל איך אנשים מוכנים לנסוע ברכב ולא משנה מחירו עם מושבים שנראים כמו משהו ש זורקים לפח האשפה?

זה כי אחוז גדול מהאנשים מעניין אותם שהרכב יניע ויגיע ליעד ויחזיר אותם,כל דבר אחר לא מעניין\לא בעדיפות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הסינים מייצרים כמעט כל דבר (ולעניינינו - כל מידת צמיגים).

לפעמים הרכב אפילו אינו חייב להיות רשום כאספנות ע"מ להגביל כבר את בעליו ברכישת צמיג שאינו ממותג, עקב מידה לא פופולרית, או (הרע במיעוטו) להתפשר על טריות הצמיג.

 

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, ch28566 כתב:

תופעה נוספת שמתלווה לזה היא שכמעט ולא פגשתי רכב אחד ללא קרעים במושבי העור, ועוד מילא הקרעים, נגיד, אבל איך אנשים מוכנים לנסוע ברכב ולא משנה מחירו עם מושבים שנראים כמו משהו ש זורקים לפח האשפה? זה כמו לא להחליף מצעים כל החיים או משהו כזה. לא צריך להיות משוגע לדיטיילינג, אפילו חומר לניקוי ספות עור ב-20 שקלים מהסופר יעשה יותר טוב מהזוהמה שאנשים מוכנים לחיות איתה. 

שאני קונה רכב בהתחלה אני משקיע בכל הנראות אחרי זה יכול להתלכלך ויעבור תקופה ארוכה עד שאני יטפל בזה 

זה טבע של אנשים שדוחים דברים רק דבר חדש אני עושה טוב עד הסוף אחרי זה רק שיהיה לי זמן וכוח אפילו דברים פשוטים 

אני אומר כן אבל לא עכשיו עוד מעט מחר מחרתיים עד שבסוף אם אני מוכר את האוטו אז למה להשקיע ממילא אני מוכר. (חוץ 

ממכני שזה בטיחות ששם אני לא מחכה כי אין ברירה)

עריכה אחרונה על ידי נתן מירושלים
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 שעות, tinoki כתב:

זהו פוסט פריקה?

זה פוסט פריקה.

אנשים שוכחים שזו מדינה קטנה ויקרה, בלב המזרח התיכון.
זו ברכה שרכבים נמכרים עם כל ארבעת הגלגלים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 שעות, discoTD5 כתב:

כמה ישן אותו רכב יוקרה

 

הרכבים שראיתי הם רכבים בני 10-20 שנה על הכביש עם מידות שהן עדיין מאוד נפוצות ומכיוון שכולם רכבים אירופאים, אז גם כל היצרנים הטובים מאירופה מייצרים להם צמיגים. 

פורסם

כשאתה מתכנן למכור את הרכב. אתה תשים לו צמיגים יקרים- או תסתפק בסיני בשנקל (ועוד תוכל לטעון שהצמיגים חדשים ו"להוכיח" שהרכב מטופל ושמור)?

אצלי, גם כשרציתי להחליף את הרכב, לא שמתי לו סינים. יש גבול. החלפתי את הצמיגים כי היה צריך, אבל לא הלכתי על משהו יקר כהרגלי אלא משהו זול יותר (דנלופ נדמה לי).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 13 שעות, EliC25 כתב:

מסכים איתך.

לפני כמה שנים צילמתי סרטון לבדיקת רכב משומש (שכבר הגיע לכמעט מאה אלף תפיות)

הרכב שמופיע בסרטון הוא סך הכל אקסנט 2006 שעלתה כמה אלפי שקלים בזמנו, והדבר הראשון בערך שאני אומר בסרטון זה להסתכל על הצמיגים עוד לפני שבעל הרכב מגיע. זו אינדיקציה מצויינת לאופן שבו תחזקו את הרכב.

לא בהכרח, מכיר כאלו שטיפלו במורשה והלכו למוסך על כל פיפס, אבל בצמיגים לא היה להם מושג ושמו את מה שהציעו בפנצ׳ריה.

 

Miata ND2

 

פורסם

זה מזכיר לי סיפור על חבר שרצה למכור את האוטו שלו, אז שאל אותי כמה יעלה לצבוע אותו?

אמרתי לו שהוא השתגע, שימכור את האוטו כמו שהוא, מחיר בהתאם, ואם הבעלים החדש ירצה לצבוע - הוא יצבע.

למרות שהבהרתי לו שכנראה יעלה יותר לצבוע את הרכב מאשר התוספת כסף למחיר הרכב שהוא יקבל,

הוא צבע את הרכב ובסוף נשאר איתו כי פתאום הרכב נראה לו הרבה יותר טוב.

 

את זה אני אומר, אחרי שתיקנתי את הרכב של אישתי ב1000+ שקל בשביל למכור אותו ב2000 שקל כי היה ליקוי בטיחותי

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

אמרתי לו שהוא השתגע, שימכור את האוטו כמו שהוא, מחיר בהתאם, ואם הבעלים החדש ירצה לצבוע - הוא יצבע.

 

זו בהחלט ההמלצה הנכונה, גם כך בישראל ישנה אקסטרה חשדנות לכל רכב שעבר צביעה וזה אכן אף פעם לא מחזיר את עצמו, אולי אם צובעים בשכם. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, Or05230 כתב:

לא בהכרח, מכיר כאלו שטיפלו במורשה והלכו למוסך על כל פיפס, אבל בצמיגים לא היה להם מושג ושמו את מה שהציעו בפנצ׳ריה.

 

בכל פנצריה שהייתי בה (אולי הייתי במדגם לא מייצג) הפנצראי דאג להציג את 2 האופציות, מותג אירופאי\יפני\קוריאני\טיוואני איכותי או שיקוץ סיני שעולה 50-60 אחוז ממנו.

אם לא מציעים לבעל רכב את 2 האופציות, כנראה שהוא 'משדר' שהוא לא בא להוציא יותר מהמינימום הנדרש, זו דעתי.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...