Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, borsood כתב:

יש מידות שונות. העלות הנוספת של קניית מושב היא זניחה ולכן אם עוד לא קנית תקנה סט מותאם. זה יחסוך לך כאב ראש לכמה שנים.

האינסלטור שלי עשה כמעט בדיוק מה שאיציק האלוף כתב. ניקה היטב את הריצפה ואת תחתית האסלה ובדק שהכל יבש עם נייר טואלט. מרח את תחתית האסלה בדבק כלשהוא-- אינני מתמצא אבל אני חושב שזה היה סופר 7 שהוזכר. כששאלתי אותו לגבי הברגים הוא אמה שהדבקים שיש היום מספיק חזקים אם מיישמים אותם כמו שצריך. בדק אטימות שהאסלה יושבת טוב, ולא השתמשנו בה יומיים.

הכל עובד כמו שצריך כבר כ־3 שנים.

 

השיטה הזו עובדת כבר המון שנים וגם קבלני בניין משתמשים בה. 

קיים סיכון מסויים בקידוח בקרמיקה (שבר\סדק) ולכן מעדיפים להימנע מזה.

כמו כן השיטה של היציקת בטון היא עניין שכבר פסה מזמן - ההתפשטות של הבטון שונה מזו של החרס ולכן בהרבה מאוד מקרים התושבת של האסלה היתה נשברת.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 17.10.2024 בשעה 13:15, saay222 כתב:

לא, הבניין ישן מאוד והמים מלאים אבנית, לאורך עשרות השנים שבניין קיים, הצטברה כמות יפה של כמה מילימטריים של אבנית על החלק הפנימי של האסלה, שלא רצתה לזוז לשום מקום וגרמה לסתימות.

 

אז חשבתי, אחלה, יש פי פטישון מקצועי של בוש וסט אזמלי SDS, אמרתי לעצמי שאהיה עדין.

להבא, יש פתרונות אחרים... אם אתה כבר רוצה לערב כלי עבודה נטען אימתני היכן שהשמש לא זורחת, היתרון הוא שאתה לא חייב לשפשף ביד. 

רק צריך לזכור להיזהר עם מצב רטט. 

לתוצאות הכי טובות, אפשר להשתמש בנוזל ייעודי . 

אל תשכח להשתמש במשקפיים כדי שלא ישפריץ לך על הפרצוף. 

 

וטכנית, את כל העצות האלו שרשמתי פה אפשר גם ליישם על חשבון אונליפנס.

טוב, אולי עם סוג אחר של נוזל עדיף, אבל זו המחשבה שקובעת.

 

מצאת? התקנת? עבר חלק? 

 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...