Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש ברשותי טויוטה קורולה שנתון 2008 

ולאחרונה אני שומע מדי פעם צלצולי מנוע במאמץ (עליות קשות וכו) בערך בין 4-5 אלף סלד

אמרו לי לשים תוסף כל חצי שנה וזה היה עוזר לתקופה מסויימת אבל לאחר תקופה מסויימת של שימוש בתוסף זה לא אפקטיבי כל כך כבר

רציתי לדעת עם ניקוי פיח מהמנוע יכול לעזור

או שיכול לעשות נזק גדול יותר בהתחשב בעובדה שהמנוע עבר 250 אלף קילומטר

תודה לעונים.

פורסם

צלצולי מנוע או שהמנוע גם מקרטע מדי פעם? רק שומע, או שלא סוחב? "לאחרונה" או "כל חצי שנה"?

לא חושב שניקוי פיח מקצועי יכול לפגוע, כי הרעיון הוא לשאוב החוצה את הג'יפה בניגוד למה שעושים התוספים שלך שאם אני מבין אמורים לגרום לכך שהפיח השרוף איכשהו ישרף עוד יותר, כשבפועל הוא נותר במנוע. אבל זו פרוצדורה יקרה אז צריך לדעת שזה  באמת הפיתרון להבעיה שלא ממש תארת. 

 

  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני כשעה, Jack457 כתב:

צלצולי מנוע או שהמנוע גם מקרטע מדי פעם? רק שומע, או שלא סוחב? "לאחרונה" או "כל חצי שנה"?

לא חושב שניקוי פיח מקצועי יכול לפגוע, כי הרעיון הוא לשאוב החוצה את הג'יפה בניגוד למה שעושים התוספים שלך שאם אני מבין אמורים לגרום לכך שהפיח השרוף איכשהו ישרף עוד יותר, כשבפועל הוא נותר במנוע. אבל זו פרוצדורה יקרה אז צריך לדעת שזה  באמת הפיתרון להבעיה שלא ממש תארת. 

 

רק צלצולים לפעמים

המנוע סוחב יפה ונוסע מאוד מאוד יפה חוץ מזה 

פורסם

שיקול שלך. אם אתה מתכוון להחזיק ברכב, מתישהו כדאי יהיה לעשות את זה. הפיח שנאגר למעשה מקטין את נפח תא הבערה ויחס הדחיסה עולה. יש מחשבים שיודעים לפצות על זה עם חיישן (מושכים טיפה את הזמן בין ההצתות), לא יודע אם ברכב שלך. השאלה אם זה חיוני עכשיו, כל עוד הרכב לא משדר שום מצוקה בביצועים, לא בטוח שהייתי נכנס לניקוי פיח. אבל יתכן שיהיו דעות אחרות. אגב הצלצולים עצמם אאל"ט זה דבר קצת מוזר מבחינה אקוסטית כי אין להבנתי פגיעה פיזית של מתכת במתכת. 

ניסוי מענין: סע קצת על דלק 98 ותראה אם יש שינוי (לכאורה מפצה על יחס הדחיסה שאצלך הוא כעת לא מה שתוכנן להיות ברכב, יתכן שהדלק ניצת עצמאית קצת מוקדם וה-98 יאחר את זה טיפה). לא פיתרון לטווח ארוך אבל אולי יתן אינדיקציה. 

  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, Jack457 כתב:

שיקול שלך. אם אתה מתכוון להחזיק ברכב, מתישהו כדאי יהיה לעשות את זה. הפיח שנאגר למעשה מקטין את נפח תא הבערה ויחס הדחיסה עולה. יש מחשבים שיודעים לפצות על זה עם חיישן (מושכים טיפה את הזמן בין ההצתות), לא יודע אם ברכב שלך. השאלה אם זה חיוני עכשיו, כל עוד הרכב לא משדר שום מצוקה בביצועים, לא בטוח שהייתי נכנס לניקוי פיח. אבל יתכן שיהיו דעות אחרות. אגב הצלצולים עצמם אאל"ט זה דבר קצת מוזר מבחינה אקוסטית כי אין להבנתי פגיעה פיזית של מתכת במתכת. 

ניסוי מענין: סע קצת על דלק 98 ותראה אם יש שינוי (לכאורה מפצה על יחס הדחיסה שאצלך הוא כעת לא מה שתוכנן להיות ברכב, יתכן שהדלק ניצת עצמאית קצת מוקדם וה-98 יאחר את זה טיפה). לא פיתרון לטווח ארוך אבל אולי יתן אינדיקציה. 

"אם אתה מתכוון להחזיק ברכב"..... הגישה הישראלית הלא יפה (ואני אומר את זה בנימוס). יש בעיה באוטו, למה לתקן נכון? מוכרים אותו ומפילים את הבעיות לבעלים הבאים. משקרים לו שהאוטו "בובה" גובים ממנו מחירון או ש"מתגמשים" במחיר קצת בכדי לתת לו הרגשה טובה ואחרי תקופה הוא מגלה את הבעיות לבד. ואז זב"שו, הוא לא יכול לבוא בטענות כי זה אוטו משומש עם הרבה קילומטרים ולכן כל יום יכולה לצוץ בעיה חדשה. 
רק בכדי להמחיש לך, אני קניתי אופנוע מארצות הברית ועשיתי לו יבוא אישי. האופנוע היה בדיוק אחד לאחד כפי שתיאר אותו הבעלים. כל פיפס וכל נקודה בדיוק כמו שהוא אמר, לא פחות ולא יותר. בישראל? הכל קומבינות.

 

בתאריך 14.10.2024 בשעה 01:25, Avigs1603 כתב:

היי, יש ברשותי טויוטה קורולה שנתון 2008 

ולאחרונה אני שומע מדי פעם צלצולי מנוע במאמץ (עליות קשות וכו) בערך בין 4-5 אלף סלד

אמרו לי לשים תוסף כל חצי שנה וזה היה עוזר לתקופה מסויימת אבל לאחר תקופה מסויימת של שימוש בתוסף זה לא אפקטיבי כל כך כבר

רציתי לדעת עם ניקוי פיח מהמנוע יכול לעזור

או שיכול לעשות נזק גדול יותר בהתחשב בעובדה שהמנוע עבר 250 אלף קילומטר

תודה לעונים.

בינתיים ממה שהבנתי מקריאה כאן בפורום זה הכל קומבינה אחת גדולה כל הניקוי פיח הזה. תשקול החלפת תחנת דלק, תבדוק מתי החלפת מצתים, ניקוי מצערת ופילטרים.

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 21 שעות, om2 כתב:

בהחלט יכול לעזור.

אבל רק ניקוי בפירוק

כל התזות חומר/חיבור לאינפוזיה לא באמת עוזר 

 

תתחיל מניקוי מצערת

אני מתכוון לסירטונים האלה שמראים שיוצא פיח ולכלוך כאשר מנקים בעזרת מכונה.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...