Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Cars245 - הזמנה של 250$ דרך EMS חזרה


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 שעות, Deutz912 כתב:

החבילה הגיעה לארץ אבל היא מעוכבת לצורך בדיקה במכס ב EMS.

הם שלחו SMS שחסר להם תעודת הזהות שלי למייל - [email protected]‏  .

"על פי המידע שהועבר אלינו מהשולח, המשלוח צפוי לעבור תהליך שחרור מכסי פרטני אשר עלול להשפיע על זמני העברתו לנמען."

מה זה משהו חדש ? בדואר ישראל אף פעם לא שלחו לי לפנות לכתובת מייל כזו או אחרת, בד"כ זה היה מגיע לארץ ועובר בדיקת תחבורה בלי פניה שלהם אליי.

למישהו יש ניסיון עם זה ?

עברתי תהליך דומה מולם בEMS עם משולשים שהזמנתי מcars245. 

הם היו נורא איטיים, במקביל הוצאתי אישור משרד התחבורה עצמאית והעברתי להם.
אני לא יודע מה שיחרר בסוף, האישור שאני הבאתי או העבודה שלהם.

 

אכן בדואר רגיל תהליך השיחרור בדרך כלל אוטומטי ללא פנייה אליך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, amosbmw כתב:

עברתי תהליך דומה מולם בEMS עם משולשים שהזמנתי מcars245. 

הם היו נורא איטיים, במקביל הוצאתי אישור משרד התחבורה עצמאית והעברתי להם.
אני לא יודע מה שיחרר בסוף, האישור שאני הבאתי או העבודה שלהם.

 

אכן בדואר רגיל תהליך השיחרור בדרך כלל אוטומטי ללא פנייה אליך.

קיבלתי בבוקר הודעה - עדיף לחכות או גם להוציא אישור ממשרד התחבורה עצמאית (איך עושים זאת ?)

שלום רב ,

 

הפרטים שהעברת לנו התקבלנו בהצלחה ,

 

מועבר להמשך טיפול מול המכס ,

 

יש לעקוב אחר המשלוח במעקב משלוחים של דואר ישראל ,

 

המשך יום טוב

 

 

פורסם

אתה יכול להתחיל תהליך הוצאת אישור במשרד התחבורה.

אם תקבל אישור לפני שם מסיימים תעביר להם.

https://new.importstatus.gov.il/union-request/new-request/applicant-details

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

  

לפני 27 דקות, amosbmw כתב:

אתה יכול להתחיל תהליך הוצאת אישור במשרד התחבורה.

אם תקבל אישור לפני שם מסיימים תעביר להם.

https://new.importstatus.gov.il/union-request/new-request/applicant-details

תודה, אבל אני לא מוצא סוג אישור ברשימה - חלקי חילוף יבוא אישי ? הדבר היחידי שמופיע זה רשות לנהיגה ספורטיבית חלקי חילוף יבוא אישי.

וזה לא ספורטיבי אלא חלפים רגילים. 

חוץ מזה - זה רכב שקיבלתי מהמשפחה והוא עדיין לא רשום על שמי (אין לו טסט 3 חודשים) ואני חושש שהם יחשבו שזה מסחרי (חלפים נקנו בשביל אחרים)..

אולי כדאי שאחכה לראות איך זה מתקדם לבד ?

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

חלקי חילוף יבוא אישי.

ההזדהות שלך, רישיון הרכב, ושם הנמען על המשלוח חייבים להיות תואמים אחרת לא תקבל אישור.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לא הייתי צריך שום מסמך חוץ מ- תעודת זהות, וקבלה.

זה פשוט גניבה לא נורמלית 535 ש"ח (מס קניה, מע"מ, אגרת מחשב, הצהרת יבוא מקוצרת).

מומלץ לא להזמין דרך EMS לא ידעתי עד כדי כך..

פורסם

לא הבנתי. הערך של הדברים (כולל משלוח) הוא $250, או בימינו כ-930 ש"ח. רק המסים פה (בתוספת עמלות מכס שלבלדר אין שליטה עליהם, כמו אגרת מחשב) מגיעים לאזור ה-350-400 ש"ח... עוד 150 ש"ח עמלות לחברת הבלדרות במקרה כזה זה אמנם מעצבן, אבל זה ממש לא שונה מחברות אחרות - ב-UPS, DHL, ו-Fedex תשלם סכומים דומים מאוד, אם לא גבוהים יותר. אז אלא אם הצעתך היא לא להזמין עם חברות בלדרות כלל (ובהצלחה למצוא חנויות שמוכנות לשלוח עם דאור רגיל), אני לא בטוח מה האלטרנטיבה...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מעל משקל מסוים cars245 לא מאפשרים דואר רגיל ויש רק ems.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מתעלק על השירשור, הגיעה לי חבילה מהאתר cars245 במשלוח EMS.

בחבילה יש תושבת מנוע שעלתה 68 דולר + 34 דולר עלות הובלה.

קיבלתי דרישה לתשלום של 298 ש"ח עלויות ייבוא שמתוכם מכס מע"מ ואגרות שקר למינהן.

השאלה היא, מוצר מתחת ל 75$ דולר לא פטור ממיסים?

זה ייבוא אישי, לא מסחרי. להבנתי, לא אמורים להשתמש כאן בערך CIF (ערך אחיד למוצר כולל המשלוח). או שאני טועה?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אתה לא טועה, הבעיה ש-cars245 מחברים את מחיר המשלוח עם מחיר המוצרים.

 

אתה צריך להגיש ערעור באמצעות שליחת הקבלה או הוכחה כלשהי למחיר ולקבל חזרה את המיסים, לא בטוח שיעזור לאגרות.

 

אם אני לא טועה אתה צריך לשלם ואחר כך להגיש את הערעור אבל אני לא בטוח, חכה לעוד תגובות או שתחפש בדיונים נוספים על cars245, זה הוזכר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, chrono כתב:

לא הבנתי. הערך של הדברים (כולל משלוח) הוא $250, או בימינו כ-930 ש"ח. רק המסים פה (בתוספת עמלות מכס שלבלדר אין שליטה עליהם, כמו אגרת מחשב) מגיעים לאזור ה-350-400 ש"ח... עוד 150 ש"ח עמלות לחברת הבלדרות במקרה כזה זה אמנם מעצבן, אבל זה ממש לא שונה מחברות אחרות - ב-UPS, DHL, ו-Fedex תשלם סכומים דומים מאוד, אם לא גבוהים יותר. אז אלא אם הצעתך היא לא להזמין עם חברות בלדרות כלל (ובהצלחה למצוא חנויות שמוכנות לשלוח עם דאור רגיל), אני לא בטוח מה האלטרנטיבה...

אולי נמצא אלטרנטיבה.

יש את Alvadi שהם שולחים דרך דואר רגיל ולא EMS.

כעת כנראה שאעדיף להזמין מהם אפי' שהם מעט יותר יקרים, ותעזוב את הזמן שזה נתקע במכס בלי עדכון - מיום ראשון החבילה שוחררה ולא מעדכנים כלל, לאחר שפניתי לחברת עמילות שדואר ישראל מציעים (מחייבים) פרידנסון הם אמרו לי שהחבילה שוחררה ואני צפוי לקבל אותה בימים הקרובים וכמובן יש תשלום..

ורק היום בצהריים קיבלתי הודעה לשלם.

בכל אופן זה ממש לא הוגן, יש לי ניסיון עם כל חברות הבלדרות והם דורשים סכומים גדולים כמו שקיבלתי עכשיו, חייבים למצוא מישהו ששולח דרך דואר ישראל השירות של EMS פשוט גרוע

פורסם
לפני 16 שעות, itzik123 כתב:

אם אני לא טועה אתה צריך לשלם ואחר כך להגיש את הערעור אבל אני לא בטוח, חכה לעוד תגובות או שתחפש בדיונים נוספים על cars245, זה הוזכר.

מניסיון, ערערתי לפני ששילמתי וזה עבד. לא חייב לשלם.

 

לפני 16 שעות, Deutz912 כתב:

אולי נמצא אלטרנטיבה.

יש את Alvadi שהם שולחים דרך דואר רגיל ולא EMS.

יש לך המלצות על האתר הזה? נראה קצת מפוקפק.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, Muzic4Ever כתב:

מתעלק על השירשור, הגיעה לי חבילה מהאתר cars245 במשלוח EMS.

בחבילה יש תושבת מנוע שעלתה 68 דולר + 34 דולר עלות הובלה.

קיבלתי דרישה לתשלום של 298 ש"ח עלויות ייבוא שמתוכם מכס מע"מ ואגרות שקר למינהן.

השאלה היא, מוצר מתחת ל 75$ דולר לא פטור ממיסים?

זה ייבוא אישי, לא מסחרי. להבנתי, לא אמורים להשתמש כאן בערך CIF (ערך אחיד למוצר כולל המשלוח). או שאני טועה?

תשלם ואז תערער. יחזירו לך את המיסים, לא את האגרות של ems (שהן בערך 100 שקל).

במצב רגיל אפשר לערער בלי לשלם, אבל בגלל שהמשלוח עם ems והם לא יוותרו על האגרות - תשלם קודם.

 

לפני 3 שעות, יגיל כתב:

יש לך המלצות על האתר הזה? נראה קצת מפוקפק

אני לא הזמנתי משם באופן אישי, אבל קיבלתי המלצה מבחור שאני סומך עליו.

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 30 דקות, שחר 1 כתב:

תשלם ואז תערער. יחזירו לך את המיסים, לא את האגרות של ems (שהן בערך 100 שקל).

במצב רגיל אפשר לערער בלי לשלם, אבל בגלל שהמשלוח עם ems והם לא יוותרו על האגרות - תשלם קודם.

 

אני לא הזמנתי משם באופן אישי, אבל קיבלתי המלצה מבחור שאני סומך עליו.

כבר פתחתי ערעור באתר של רשות המיסים. העלתי לשם חשבונית וסניפ מחיוב האשראי על אותו סכום. בכל זאת כדאי לשלם?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, amosbmw כתב:

מעל משקל מסוים cars245 לא מאפשרים דואר רגיל ויש רק ems.

לא יודע מה משפיע באמת
סתם משהו מעניין שרציתי לשתף
פעם אחרונה הזמנתי צלחות בלם לאימפרזה מcars245, כל צלחת במשל 10.2 קילו והמשלוח היה 7 דולר בדואר רגיל 

לא היו בעיות מיסים ומכס כלל, רק הבחורה בדואר קיללה אותי ושאלה מה הזמנתי 🤣


 

לפני 21 שעות, Muzic4Ever כתב:

מתעלק על השירשור, הגיעה לי חבילה מהאתר cars245 במשלוח EMS.

בחבילה יש תושבת מנוע שעלתה 68 דולר + 34 דולר עלות הובלה.

קיבלתי דרישה לתשלום של 298 ש"ח עלויות ייבוא שמתוכם מכס מע"מ ואגרות שקר למינהן.

השאלה היא, מוצר מתחת ל 75$ דולר לא פטור ממיסים?

זה ייבוא אישי, לא מסחרי. להבנתי, לא אמורים להשתמש כאן בערך CIF (ערך אחיד למוצר כולל המשלוח). או שאני טועה?



אתה פתור מלשלם, תגיש ערור ויחזרו לך את הכסף

כל עוד יש קבלה וניתן לעשות הפרדה בין עלות השילוח למוצר

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...