Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Cars245 - הזמנה של 250$ דרך EMS חזרה


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עשיתי הזמנה של החלקים -

 

ספוילר

Order information

Product Price Qty Sum
Oil Filter
Handling time : About 3 business day(s)
$1.82
1
$1.82
Brake Pad Set, disc brake
Handling time : business day(s)
$15.09
1
$15.09
Tie Rod End
Handling time : About 3 business day(s)
$6.60
2
$13.20
Joint Kit, drive shaft
Handling time : About 3 business day(s)
$23.06
2
$46.12
Sensor, wheel speed
Handling time : About 7 business day(s)
$8.98
2
$17.96
Shock Absorber
Handling time : About 7 business day(s)
$15.30
2
$30.60
Dust Cover Kit, shock absorber
Handling time : About 3 business day(s)
$7.89
2
$15.78
Spark Plug
Ready to Ship
$1.82
4
$7.28
Ball Joint
Handling time : About 3 business day(s)
$6.51
2
$13.02
Link/Coupling Rod, stabiliser bar
Handling time : business day(s)
$6.69
1
$6.69
Link/Coupling Rod, stabiliser bar
Ready to Ship
$6.69
1
$6.69
Spring Mounting
Handling time : business day(s)
$5.99
2
$11.98
Oil Filter
Handling time : About 3 business day(s)
$7.71
1
$7.71

 
Price:
$193.94
Estimated delivery:
$66.18
Total:
$260.12

 

 

 

ולאחר ששלחו את החבילה ראיתי שביטלו את המשלוח EMS...

ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING | 17TRACK

האם יש חשש לסקאם, פניתי אליהם לפני יומיים והם רק אמרו שהם יפנו אותי למחלקת לוגיסטיקה ושום דבר לא זז...

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם השולח מבטל את המשלוח/הזמנה היית צריך לקבל הודעת מייל ממנו. כאשר ביטלו לי את ההזמנה או חלק ממנה תמיד קיבלתי מייל מהם.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

אם השולח מבטל את המשלוח/הזמנה היית צריך לקבל הודעת מייל ממנו. כאשר ביטלו לי את ההזמנה או חלק ממנה תמיד קיבלתי מייל מהם.

אתה רוצה לומר שזה בעיה בחברת שליחויות ולא אצלם ?

פורסם (נערך)

למרות שיש שורה שאומרת Item sent abroad, לפי הרישום החבילה בכלל לא עזבה את ריגה ושורה אחרי (ושלושה ימים) רשום Item export cancelled.

אני לא אתפלא אם המשלוח הסתבך בגלל ביטול טיסות לארץ בשל המצב (טיסות של אייר-בלטיק, לא כל יום. נכון לכרגע, מבוטלות עד 25/8).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, fusion-x כתב:

הגיעה אתמול עם UPS

רק שפותה"ש הזמין עם שילוח EMS שעובד עם חברת הדואר הרגילה. 

 

לא ברור למה במקרה שלו, לא היה ידוע מראש שבולמים זעזועים לא יכולים להישלח כך, אלא אם כן זה רק תירוץ בגלל הטיסות. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Deutz912 כתב:

הם החזירו לי את הכסף פחות 20 ש"ח כנראה בגלל המרה של דולר לשקל.

בכל אופן ביצעתי שוב הזמנה ללא הבולמי זעזועים, מקווה למצוא במחיר טוב

 

מעולה.

לפעמים אפשר ולדעתי גם כדי לבלוע את הגלולה בכדי לשמור על יחסים בריאים עם האתר CAR245.

סה"כ ההיצע והמחירים שלהם טובים יותר מכול חנות אחרת שאני מכיר ולטובת כולם אני שומר איתם על קשר טוב למרות פשלות קטנות שלהם.

סה"כ במהלך השנים חסכתי אלפי שקלים ברכישת חלקי חילוף דרך האתר CAR245. אפילו מנורות הלוגן H7 או מנורות אחרות וגם ממסרים לרכב אני מזמין על הדרך במקום לשוטט בחנויות בארץ שלפעמים נותנים לך להרגיש שאתה הקונה מעיק עליהם או מה אתה רוצה מאיתנו ?!

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 49 דקות, מרק10 כתב:

 

מעולה.

לפעמים אפשר ולדעתי גם כדי לבלוע את הגלולה בכדי לשמור על יחסים בריאים עם האתר CAR245.

סה"כ ההיצע והמחירים שלהם טובים יותר מכול חנות אחרת שאני מכיר ולטובת כולם אני שומר איתם על קשר טוב למרות פשלות קטנות שלהם.

סה"כ במהלך השנים חסכתי אלפי שקלים ברכישת חלקי חילוף דרך האתר CAR245. אפילו מנורות הלוגן H7 או מנורות אחרות וגם ממסרים לרכב אני מזמין על הדרך במקום לשוטט בחנויות בארץ שלפעמים נותנים לך להרגיש שאתה הקונה מעיק עליהם או מה אתה רוצה מאיתנו ?!

 

עכשיו עשיתי טסט לרכב לקחו לי במכון על החלפת מנורת הלוגן H7 - 85 ש"ח, מחיר סופר מופקע לכל הדעות

  • מבאס 1
פורסם
לפני 5 דקות, Deutz912 כתב:

עכשיו עשיתי טסט לרכב לקחו לי במכון על החלפת מנורת הלוגן H7 - 85 ש"ח, מחיר סופר מופקע לכל הדעות

 

בפעם הבאה תזמין מנורות ספר של כול המנורות ברכב מהאתר.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

החבילה הגיעה לארץ אבל היא מעוכבת לצורך בדיקה במכס ב EMS.

הם שלחו SMS שחסר להם תעודת הזהות שלי למייל - [email protected]‏  .

"על פי המידע שהועבר אלינו מהשולח, המשלוח צפוי לעבור תהליך שחרור מכסי פרטני אשר עלול להשפיע על זמני העברתו לנמען."

מה זה משהו חדש ? בדואר ישראל אף פעם לא שלחו לי לפנות לכתובת מייל כזו או אחרת, בד"כ זה היה מגיע לארץ ועובר בדיקת תחבורה בלי פניה שלהם אליי.

למישהו יש ניסיון עם זה ?

פורסם

קרה לי שביקשו ת.ז. בשביל שחרור מהמכס (ומשם הסתדרו לבד). בעבר הרחוק גם יצא לי לקבל מחברת השליחויות פניה המבקשת אישור ממשרד התחבורה, או לחילופין שאשחרר את הפריט עצמאית. ובשנים האחרונות קרה לי פעמיים שקיבלתי דרישה לספק אישור של משרד התקשורת (לא קשור למוצרי תעבורה).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...