Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

מחפש רכב קטן, חסכוני.

בערך ל - 20-25 ק"מ ביום.

תקציב עד 15K ש"ח

מעדיף אוטומטי בגלל אשתי, וגם מעדיף 5 מושבים בגלל ילדי (אם אצטרך שלא אהיה מוגבל).

 

בדקתי על איביזה / גולף

בדר"כ הן עם טורבו.

התחושה שלי שזה יכול להיות כאב ראש רציני, אם יתקלקל טורבו.. 

 

צודק??

אשמח לעצתכם וייעוצכם.

עריכה אחרונה על ידי Morde
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טורבו זה לא החלק היחיד ברכב. למעשה, הוא פשוט יותר מהגיר של הרכבים האלו למשל.

בתקציב כזה הייתי מנסה לחפש רכב שנמצא תקופה ארוכה אצל הבעלים הנוכחי  ושיש לו היסטוריה או לפחות חשבוניות של החלקים שקנה לו.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

יש המון רכיבים ברכב שיכולים להתקלל כל אחד בתורו, במיוחד בוואגיות שלא מזדקנות יפה בטח בתקציב הזה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Morde כתב:

שלום לכולם,

מחפש רכב קטן, חסכוני.

בערך ל - 20-25 ק"מ ביום.

תקציב עד 15K ש"ח

מעדיף אוטומטי בגלל אשתי, וגם מעדיף 5 מושבים בגלל ילדי (אם אצטרך שלא אהיה מוגבל).

 

בדקתי על איביזה / גולף

בדר"כ הן עם טורבו.

התחושה שלי שזה יכול להיות כאב ראש רציני, אם יתקלקל טורבו.. 

 

צודק??

אשמח לעצתכם וייעוצכם.

 

התקציב שלך בהחלט על הצד הצנוע. המצאי לא גדול. הנסועה הצפויה נמוכה מאוד. כך שאתה לא צריך רכב חסכוני, אתה צריך רכב אמין.

צריכת הדלק זה הדבר האחרון שצריך לעניין אותך.

 

אכן הרתיעה מרכבי טורבו מתיישנים במקום. וציינו לפני בצדק שברכבים הללו יש גיר רובוטי שהוא פוטנציאל תקלות גדול מהטורבו.

 

אתה צריך רכב אמין. עדיף בלי טורבו ובלי גיר רובוטי. אלא אוטומטי רגיל.

 

סוזוקי אלטו זו בד"כ ההמלצה שלי לרכב זול אמין ועמיד. 4 מושבים, אבל נראה לי שלא מדובר במשפחה עם 3 ילדים, אחרת היית מציין.

רכב פשוט פשוט פשוט. ואמין כמו סלע

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם

 גרמניות עיקר הבעיה היא הגיר הרובוטי.

סופר מיני אמינה יכולה להיות יונדאי i20/קיה ריו דגם תהיה מרווחת מאחור בתוספת קטנה בתקציב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 57 דקות, razi_pazi כתב:

 

התקציב שלך בהחלט על הצד הצנוע. המצאי לא גדול. הנסועה הצפויה נמוכה מאוד. כך שאתה לא צריך רכב חסכוני, אתה צריך רכב אמין.

צריכת הדלק זה הדבר האחרון שצריך לעניין אותך.

 

אכן הרתיעה מרכבי טורבו מתיישנים במקום. וציינו לפני בצדק שברכבים הללו יש גיר רובוטי שהוא פוטנציאל תקלות גדול מהטורבו.

 

אתה צריך רכב אמין. עדיף בלי טורבו ובלי גיר רובוטי. אלא אוטומטי רגיל.

 

סוזוקי אלטו זו בד"כ ההמלצה שלי לרכב זול אמין ועמיד. 4 מושבים, אבל נראה לי שלא מדובר במשפחה עם 3 ילדים, אחרת היית מציין.

רכב פשוט פשוט פשוט. ואמין כמו סלע

 

תודה לכולם על התגובות.

 

האמת שחשבתי על האלטו..

אבל רק עם שני מושבים מאחור. (מעדיף שלוש... לא מאוד קריטי...זה סה"כ רכב שני בבית אבל בכל זאת...)

אגב באותו קטגורייה, פיג'ו 107?? אומרים מכלול של טויוטה, תכל'ס... שווה לבדוק??

 

 

פורסם

גם ב 107 יש רק שני מושבים מאחור. כמו באלטו.

אני לא מכיר את הרכב אבל לתחושתי יותר צפוף שם מאשר באלטו.

 

הגרסה האוטומטית שם היא רובוטית חד מצמדית. אני חושב שאמינה סך הכל. אבל בודאי עדיפה תיבה אוטומטית רגילה כמו באלטו.

 

האלטו רכב סופר אמין וזול לתחזוקה. נכון, שאין לו ממש יתרונות נוספים (למעט כך שבזכות גודלו קל לחנות איתו). אבל בעיני בתקציבים הללו קונים רק בהתאם לאמינות.

אני לא יודע להגיד משהו מושכל על האמינות של 107. 

פורסם

הפיגו אמינה מנוע של טיוטה, מאחור צפופה כמו כול רכב מיני.

אם כבר מיני עדיף להוסיף מעט ולרכוש ספייס סטאר, משמעותית יותר מרווחת,חזקה יותר,חסכונית ואמינה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב-15K הייתי רוכש פיג'ו 301 / סיטרואן C-אליזה 1.6 אוטומטי. מדובר על יחידת מנוע גיר ותיקה עם אמינות מוכחת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, zvit כתב:

ב-15K הייתי רוכש פיג'ו 301 / סיטרואן C-אליזה 1.6 אוטומטי. מדובר על יחידת מנוע גיר ותיקה עם אמינות מוכחת.

וואי.. זה ממש הפוך ממה שחשבתי...

תמי דחשבתי שפיג'ו וסיטרואן הן לא אופציות מומלצות..

 

למרות שלדעתי הן מפנקות בטירוף ( רכבים צרפתיים בכללי - היה לי תקופה קצרה פיג'ו 508, חלום של פינוק אבל צרות כל יומיים עם הרכב - עד שמכרתי אותה)

 

אם כן, סתם בשביל הסקרנות,  פיג'ו 2008?? ו - 207? איך הן?

 

לפני 31 דקות, yulianx כתב:

הפיגו אמינה מנוע של טיוטה, מאחור צפופה כמו כול רכב מיני.

אם כבר מיני עדיף להוסיף מעט ולרכוש ספייס סטאר, משמעותית יותר מרווחת,חזקה יותר,חסכונית ואמינה.

 

ספייס סטאר ואטראז', תכל'ס אותו דבר, אני צודק?

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם
לפני 23 דקות, Morde כתב:

למרות שלדעתי הן מפנקות בטירוף ( רכבים צרפתיים בכללי - היה לי תקופה קצרה פיג'ו 508, חלום של פינוק אבל צרות כל יומיים עם הרכב - עד שמכרתי אותה)

 

 

ה 301 והאליזה אלו רכבים פשוטים למדינות מתפתחות. עולם אחר מה 508

לפני 24 דקות, Morde כתב:

 

ספייס סטאר ואטראז', תכל'ס אותו דבר, אני צודק?

 

ההבדל בבגאז'

 

פורסם

אם כי ה301 ואחותה סיטרואן מציעות מרווח טוב,תא מטען גדול ונוחות נסיעה טובה מאוד, ב2016 הפיגו קיבלה גם תיבה פלנטרית בת 6 הילוכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 14 שעות, yulianx כתב:

אם כי ה301 ואחותה סיטרואן מציעות מרווח טוב,תא מטען גדול ונוחות נסיעה טובה מאוד, ב2016 הפיגו קיבלה גם תיבה פלנטרית בת 6 הילוכים.

מה לגבי צריכת הדלק בשתיים האלו??

 

ואגב,

איך פיג'ו 2008, נראה ג'יפון חמוד לאללה... ובמחירים די נמוכים.

(אמינות , נוחות וכו')

פורסם

2008 עם מנוע 1.6 אופציה טובה, נוחה מאוד, ביצועים די טובים, פחות מאשר גירסת הטורבו, אך המנוע אמין יותר.רק התיבה בת 4 הילוכים.

ל2008 איכות חומרים עדיפה מאשר ב301 וגם ציון בטיחותי עדיף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, yulianx כתב:

2008 עם מנוע 1.6 אופציה טובה, נוחה מאוד, ביצועים די טובים, פחות מאשר גירסת הטורבו, אך המנוע אמין יותר.רק התיבה בת 4 הילוכים.

ל2008 איכות חומרים עדיפה מאשר ב301 וגם ציון בטיחותי עדיף.

תודה רבה,

 

ראתי שישנה איזה בעיתיות עם הטיימינג ב 2008.

זה מדויק??

וכן ידוע לך צריכת דלק אמיתית שלה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...