Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, דובצע כתב:

מזל טוב - הרצינות משתלמת קיבלתי קבוע את האתר בירושלים 

איזה מהיר זה היה. כל הכבוד.

במקרה הציעו לך דווקא בירושלים או שאתה ביקשת?

לפני 10 שעות, דובצע כתב:

נסיעה בטוסטוס 10 דקות מהבית

נסחפת. 10 דקות זה עם הפסקת קפה. תמדוד מחר. אני אומר 7 דקות מקסימום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 529
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, אורח לרגע כתב:

איזה מהיר זה היה. כל הכבוד.

במקרה הציעו לך דווקא בירושלים או שאתה ביקשת?

אכן מהיר כמו חלום. מנופאי חדש מקבל אתר קבוע רק אחרי כמה חודשים

אצלי כניראה א הסדרן ראה שאני רציני-לא איחורים ולא פאשלות

ב הייתי אמור להחליף בירושלים יום אחד ואני לא מוצא את האתר באפליקציה של הנוכחות-שאלתי את הסדרן-הוא אמר לי שהיום פעם ראשונה הם קיבלו את האתר-אמרתי לעצמי אז זה אתר שאף אחד לא שם עליו עין-אז אמרתי לסדרן אם יוכל לשים אותי פה ״יותר״ כי זה ממש נוח לי נסיעה קצרה……..

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, דובצע כתב:

מנופאי חדש מקבל אתר קבוע

גם הקבוע הוא הרי זמני בסופו של פרוייקט...

כמה זמן פחות או יותר נמשכת 'כהונה' של מנופאי באתר?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעה, דובצע כתב:

אכן מהיר כמו חלום. מנופאי חדש מקבל אתר קבוע רק אחרי כמה חודשים

אצלי כניראה א הסדרן ראה שאני רציני-לא איחורים ולא פאשלות

ב הייתי אמור להחליף בירושלים יום אחד ואני לא מוצא את האתר באפליקציה של הנוכחות-שאלתי את הסדרן-הוא אמר לי שהיום פעם ראשונה הם קיבלו את האתר-אמרתי לעצמי אז זה אתר שאף אחד לא שם עליו עין-אז אמרתי לסדרן אם יוכל לשים אותי פה ״יותר״ כי זה ממש נוח לי נסיעה קצרה……..

 

ברוך ה איזה כיף לשמוע.

עלה והצלח.

בעזרת ה תראה ברכה במעשה ידיך.

רצינות=הצלחה!!

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים

אז היום עבדתי עם לוח״דים-לוחות דרוכים פעם ראשונה. לא יודע מה משקלם כי אין לי מסך בעגורן

צריך להרים מהסמטריילר ואז להוריד איפה שהפועלים-הם עוד מכוונים אותו ככה שאפשר להוריד ולהרים קצת כמה פעמים עד שהוא פיקס במקום

IMG_8613.jpeg

IMG_8614.jpeg

בסירטון הסינים במחווה למייקל ג׳קסון

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, דובצע כתב:

אז היום עבדתי עם לוח״דים-לוחות דרוכים פעם ראשונה. לא יודע מה משקלם כי אין לי מסך בעגורן

 

אז איך אתה יודע שאתה לא חורג מהמשקל המותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, tan tan כתב:

שאפו!!

לעבוד עם לוחדים זה אחד הדברים המורכבים 

גם אמרו לנו אבל לא הרגשתי משו. אני חושד שהם קטנים יחסית-אני יברר

לפני 9 דקות, GTאי כתב:

אז איך אתה יודע שאתה לא חורג מהמשקל המותר?

גובל עומס ומומנט 

עומס-משקל חורג עוצר את המנוף ולא מרים

מומנט אם במנוף 10 טון הרמתי 10 טון ואני מתחיל להוציא עגלה החוצה שמה מותר פחות משקל וגובל מומנט יעצור אותי

אלו 2 הגובלים הכי חשובים במנוף והמנופאי בודק אותם כול יום על ידי משקולות

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, דובצע כתב:

במנוף 10 טון

אני מבין שהמשקל המקסימאלי הוא בנקודה הכי קרובה למנוף? אני מניח שיש אורכי זרוע מנוף שונים (למרות שכולם נראים לי די אותו הדבר מרחוק)? אם כך, אתה אמור לחשב מה המשקל המקסימאלי בנקודת הקצה או שאתה פשוט סומך על זה שהטכנולוגיה תעצור אותך אם תנסה להרים יותר מדי משקל כשהעגלה בקצה הזרוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטבלת עומסים שבקבינה יש את כול האפשרויות

על הזרוע 3 שלטים למשל1 20 מטר 8 טון-2 40 מטר 4.5 טון 3 סוף זרוע נגיד 50 מטר 2 טון

יש זרוע 30 מטר ויש 70

 

כמובן אני גם צריך ליראות שמשהו לא חריג וגם לדעת שהגובלים תקינים

המנוף ב עע״ב עומס עבודה בטוח שזה בערך עשירת מהמישקל שיפיל אותו

אם אני ירים מעל המישקל בכול מקום של הזרוע גובל עומס לא יתן להרים

 

אם אני ירים 8 טון קרוב ואז יתחיל להוציא עגלה גובל מומנט-משקלxמרחק-יעצור את הוצאת העגלה במקום שזה חורג

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, דובצע כתב:

שלום חברים

אז היום עבדתי עם לוח״דים-לוחות דרוכים פעם ראשונה. לא יודע מה משקלם כי אין לי מסך בעגורן

צריך להרים מהסמטריילר ואז להוריד איפה שהפועלים-הם עוד מכוונים אותו ככה שאפשר להוריד ולהרים קצת כמה פעמים עד שהוא פיקס במקום

IMG_8613.jpeg

IMG_8614.jpeg

בסירטון הסינים במחווה למייקל ג׳קסון

יש קוד צבעים בקסדות? ככל שאני יודע באירופה יש קוד צבעים בלבוש ( ירוק- גינון, כתום עבודות בכביש, כחול - בעלי מקצוע, אדום - בניה)   ובקסדות. כאן לא מקפידים בלבוש אבל אני מקווה שבקסדות כן.  שני אנשים בצהוב השאר בלבנים. 

image.thumb.png.f280efe53cd27272536f91c5fc17691e.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנדסאים ומהנדסים עם קסדה לבנה

חשמלאים ומנופאים עם קסדה כחולה

איש מדידות עם כתום

ואדום זה סטודנטים

לפי מה שאני זוכר מהרצאות בנושא של בנייה

דווקא ראיתי שיש הרבה אתרי בנייה שמאד מקפידים על זה

דרך אגב אלו שבבטיחות נראה לי עם ירוק

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, כי כחולה זה עבור מפעילים, ולכן נכון שאתה מקבל כזו.  אבל לבן זה למבקרים באתר על מנת להבדיל ממי שעובדים. שזה הצהובה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...