Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשאתה שוכב שם תפעיל את המזגן על חימום. ככה תהנה ממשב רוח קרירה מהמדחס.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 23 דקות, דובצע כתב:

חח מי זה

חפש זהו זה דירקטור וולט.

 

למה לכבות מזגן אם אפשר להדליק תנור?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, דובצע כתב:

3 קוביות פאזל

איפה קונים את זה?

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 1 דקה, zaf כתב:

איפה קונים את זה?

 

https://zolstock.co.il/products/שטיח-פאזל/

http://www.seaspeed.co.il/pools/pool-accessories/tahtiot/puzzle-carpet-2cm

 

ובחנויות צעצועים לילדים (אם חשקה נפשך בשטיח פאזל עם קיטי או דורה...)

  • מצחיק 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

יש במקס סטוק בכמה גדלים, אבל צבעוני (ללא ציורים).

 

עריכה: עכשיו נכנסתי לקישורים של איציק.

סליחה על הכפילות.

עריכה אחרונה על ידי topop
פורסם

תודה, 

מצאתי למעשה את מה שהתכוונתי אליו, עבור המחסן (אולי גם לחניה המקורה) 

 

https://race-deck.co.il/product/circletrac/#bwg3/154

image.thumb.png.53db57697b1ee3c0fae9fd10e691c8ee.png 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 8 שעות, דובצע כתב:

אחרי שהייתי שוכב במירפסת על הרשת וסובל. 

למה אתה שוכב במרפסת? אתה לא אמור לעבוד? 😄

 

אם אתה שוכב לנמנם שם, נראה לי קצת מסוכן - אין מעקה שימנע ממך מלהתגלגל למטה...

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Fazer כתב:

למה אתה שוכב במרפסת? אתה לא אמור לעבוד? 😄

 

אם אתה שוכב לנמנם שם, נראה לי קצת מסוכן - אין מעקה שימנע ממך מלהתגלגל למטה...

האדם ההגיוני סוגר דלת-מדליק מזגן ל12 שעות ויושב בכול מני תנוחות

אני לא מסוגל לזה אז הולך לנמנם במיטה ישרה-חצי שעה הפסקה מוקדשת לשנץ וגם ברגעים מתים אני שוכב עם המכשיר קשר לידי וכשיש קריאה זוחל חזרה-אתמול למשל חוץ מההפסקה ישנתי פעמיים שעה שלמה

image.jpg

לא סיפרתי פאשלות שלי אבל זה לא אומר שאין

פעמיים שחכתי את הפלאפון במנוף בסוף יום-פעם אחת חזרתי לטפס ופעם שניה הגעתי בבוקר למחרת והמנופאי המחליף הוריד לי אותו(היה לי חופש)

פעמיים שכחתי להרים כבל בסוף יום ובאמצע הירידה נאלצתי לטפס חזרה

אתמול הרמתי ברזל ולא חישבנתי שמהגמישות הצדדים יותר נמוכים(כמו בננה) וקירצפתי את הבלוקים איטיונג-או אך שקוראים להם

IMG_9441.jpeg

פעמיים פאשלות בהנחיית האתת אבל מנופאי ותיק היה מודע לפוטנציאל הבעיה

פעם אחת השרשרת ניתקעה במשהו בהרמה. האתת מיסתכל מקרוב ואומר לי תרים-ברגע שהשתחררה השרשרת הצליפה לו לראש והקסדה שלו עפה-והוא צוחק לי בקשר

והפעם הכי מסוכנת-החזקתי חבילת רשתות ברזל והם ניתקעו בעוד ערמה של רשתות

האתת אומר לי תכניס עגלה עוד תכניס עוד תכניס-והוא עומד ביני לבין הרשתות. ברגע השיחרור הרשתות טסות אלי והוא מיתכופף כי אם לא הם לוקחות אותו טרמפ לטיזנבי 

והוא צוחק

בקיצור סינים אוכלים חתולים אז יש להם 8 נשמות

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם

אתמול היתה פאשלה. האתת אמר לאחד הסינים לקישור מכולה על 2 כבלים (ו2 נישארו חופשיים) כדי שאני ירים קצת והוא יזיז אתה קצת

חיכיתי שיגיד תרים-לפעמים אני מבין שאפשר לעשות פעולה אבל אני מחכה שהוא יגיד וככה הוא אחראי

הרמתי לאט הילוך ראשון והשרשראות המשוחררות הצליפו לו בפרצוף-הקסדה עפה והוא הלך לישטוף פנים והתלונן שם בפני האחראים

אף אחד לא בא אלי בטענות ויכולתי להמשיך כרגיל. אבל לא בשביל זה אני חיי

כתבתי בפתק סליחה בסינית-דרך הגוגל טרנסלייט שמתי 50 שקל ובפלה והבאתי לאחראי שיביא לו הוא סרב לקחת בג׳נטלמניות אמרתי לו העובד היה עם חיוך ובגלל המכה ירד לו החיוך אני מתעקש לתת לו כדי שיחזור לו החיוך

 

בנוסף מה שקורה פה בשכונה רק עכשיו עושים קלונסאות בשטח שתהיה גינה כי הקנסטרוקטר לא רשם שצריך ואחד המנהלים תפס את זה

IMG_9462.jpeg

 

ולידי מקימים מנוף-כאילו הזמנתי כרטיס vip ליצפות באיך מקימים מנוף 

עם הבעיות באני קוליז׳ן פה-שיהיה בהצלחה לכול הצדדים

IMG_9488.jpeg

  • אהבתי 4
פורסם

אם היית יותר מיומן היית יכול עם המכה להגדיל לו את החיוך ככה שלא יוכל להפסיק לחייך יותר.

מי שאשם זה האתת שלך ומנהל העבודה שאישר דבר כזה. לא מרימים דברים כאלה כשיש אנשים בטווח פגיעה.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...