Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מעוניין להחליף ג'נטים למיצובישי ספורטבק 2015 1.8 לג'נטים 18.

לאלו רכבים יש מרחק ברגים 5-14.3 בגלגלים שיכולים להתאים לרכב שלי ?

תודה מראש לכל המשיבים.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
בתאריך 25.3.2024 בשעה 15:25, Tom_22 כתב:

כבר נתתי לך בשרשור קודם לינק לאתר הבא. תוכל למצוא שם מענה - https://www.wheel-size.com/

לחץ על "By rim size" והזן את הנתונים הרלוונטים, ולא רק מרחק ברגים חשוב.

 

אם יש לך את הנתונים הרלווונטים אני אודה לך מאוד כי אני לא יודע מעבר למרחק הברגים.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

בדקת במכון רישוי שהמידה שאתה מתכנן אכן מאושרת?

 

מבחינת נתוני חישוקים, הכל רשום בלינק שנתתי לך בפעם הקודמת. 

רוחב חישוק, אופסט, קדח מרכזי, מידות ברגים.

 

מעבר לנ"ל, כשמדובר בציוד לא מקורי, לרוחב חישוק יש טווח מומלץ עבור מידת הצמיגים. גם לגבי אופסט בדר"כ יש קצת גמישות של כמה מ"מ בודדים, כשבשורה התחתונה צריך להימנע מבליטות הגלגלים מחוץ לכנפים והימנעות ממגע בחלקי מתלה/בלמים. 

לגבי קדח מרכזי, קטן יותר לא יתאים. גדול יותר ניתן לרכוש טבעות מרכוז לפי הנדרש. 

פורסם
לפני 2 דקות, Tom_22 כתב:

בדקת במכון רישוי שהמידה שאתה מתכנן אכן מאושרת?

 

מבחינת נתוני חישוקים, הכל רשום בלינק שנתתי לך בפעם הקודמת. 

רוחב חישוק, אופסט, קדח מרכזי, מידות ברגים.

 

מעבר לנ"ל, כשמדובר בציוד לא מקורי, לרוחב חישוק יש טווח מומלץ עבור מידת הצמיגים. גם לגבי אופסט בדר"כ יש קצת גמישות של כמה מ"מ בודדים, כשבשורה התחתונה צריך להימנע מבליטות הגלגלים מחוץ לכנפים והימנעות ממגע בחלקי מתלה/בלמים. 

לגבי קדח מרכזי, קטן יותר לא יתאים. גדול יותר ניתן לרכוש טבעות מרכוז לפי הנדרש. 

השגתי את הטבלה.

אני חוזר על שאלתי לאיזה עוד רכבים ישנם את הנתונים האלו בגלגלים ?

Screenshot_20240328_001950_Samsung Internet.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 20 שעות, Tom_22 כתב:

בחייך, קרא את ההודעה הראשונה שלי בשרשור הזה ופעל לפיה. 

 

 

אלו מידות הצמיגים שאפשרי להרכיב על הרכב.

 

 

Screenshot_20240328_213115_Gallery.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
בתאריך 25.3.2024 בשעה 14:25, Tom_22 כתב:

תוכל למצוא שם מענה - https://www.wheel-size.com/ לחץ על "By rim size" והזן את הנתונים הרלוונטים

+

לפני 21 שעות, גילי29 כתב:

השגתי את הטבלה.

=

לפני 21 שעות, גילי29 כתב:

לאיזה עוד רכבים ישנם את הנתונים האלו בגלגלים ?

בהצלחה!

 

לגבי מה שהזכרתי בנוסף קודם:

רוחב חישוק מומלץ למידה 215/45R18 נע בין 7 אינץ' ל-8 אינץ'.

אופסט נמוך יותר = בולט יותר החוצה (אם יעבור את קו הכנף, לא יעבור טסט), אופסט גבוה יותר = שקוע יותר פנימה (אם יותר מדי, עשוי לפגוע בחלקי מתלה/בלמים). +-5 מ"מ בדר"כ לא בעייתי, אבל צריך לבדוק פרטנית.

  • אהבתי 2
פורסם
בתאריך 25.3.2024 בשעה 14:59, גילי29 כתב:

מעוניין להחליף ג'נטים למיצובישי ספורטבק 2015 1.8 לג'נטים 18

 

על זה נאמר הפתגם:

"נזם זהב באף חזיר".

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, IsraCar כתב:

 

על זה נאמר הפתגם:

"נזם זהב באף חזיר".

 

 

זה נראה לך "נזם זהב באף חזיר" ?

Screenshot_20240328_233154_Gallery.jpg

הרכב יצא מצבע, מה שנשאר זה רק להחליף את ג'נטים

20240305_152125.jpg

20240305_152148.jpg

  • אהבתי 1

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...